Ons studentenhuis begint steeds meer te stinken, niemand ruimt zijn restjes eten, vieze kleren en andere troep op, dus toen ik vanochtend naar de douche liep kneep ik mijn neus stevig dicht. Na mijn douche ging ik naar de les.

Het was best ingewikkeld allemaal maar ik heb goede aantekeningen gemaakt.

Toen de les was afgelopen ging ik naar het wetenschapslokaal om mijn aantekeningen groot uit te schrijven op een whiteboard. Ik begon het aardig te snappen als ik het zo zag, maar wilde het nog even voor de zekerheid testen.

Toen ik helemaal zeker wist dat ik het begreep, maakte ik een uittreksel. Toen ik die af had liep ik naar boven om een snoepreep te kopen.

Ik at hem op en verdiepte me weer in de studieboeken. Ik moet en zal slagen voor dat eindexamen!

Toen de zon onder ging liep ik naar huis. Thuis ging ik achter mijn laptop zitten om even te ontspannen. Per ongeluk kwam ik op een dating site en zag ik het profiel van Kyle. Hij zag er zo lief uit met zijn sproetjes dat ik het niet kon laten een profiel aan te maken en hem een berichtje te sturen, dus deed ik dat. Een beetje onzeker klikte ik op de verzendknop. Dat IK dit durfde!

Ik liep naar beneden en at een broodje met jam waar ik me in verslikte.
Ik keek nog even snel of ik al een berichtje terug had, maar nee. Toen deed het licht in mijn kamer uit en kroop ik in bed.