Voor dat jullie de extra lange (En extra spannende update) gaan lezen moet ik even vertellen, dat ik vanaf morgen tot Woensdag geen update kan plaatsen wegens vakantie. Wil je weten waarom DM me

Veel leesplezier!
DAG 49
Abby beslist toch om sneller te gaan rijden, want ze is Tupac helemaal uit het zicht verloren, stel je voor dat er iets is gebeurd.
Ze vind het steeds leuker op een paard
Na een kleine 10 minuutjes rijden vind ze Tupac in een kamp.
Zijn paard staat op stal.
Abby krijgt het gevoel alsof hij denkt dat hij op een camping is. Ze stapt af en vind het wel verstandig om de paarden even te laten rusten.
Tupac is worsten aan het grillen, ze zegt dat ze beide snel 1 mogen opeten omdat ze echt verder moeten.
Snel proppen ze zich vol.
'We moeten nu echt weg! Alleen we kunnen de paarden niet meenemen die zijn te moe.'
Dus gaan ze rennend verder.
Als ze bij de berg aankomen zegt Abby: 'Ga jij maar alleen, ik wacht hier tot je terug komt...'
Tupac loopt de berg op...
En hij stapt in de sneeuw, hij wilt stoppen, en opgeven. Maar denkt: 'Je bent er, niet opgeven, zometeen zorgen de goden ervoor dat het gif uit je lichaam is.'
Hij begint te bidden, en er ontstaat een grote mistwolk rond Tupac.
Zo erg dat hij bijna niets meer ziet...
Hij rent dichter naar de krater omdat daar geen mist is.
Daar staat hij dan met zijn zwakke lichaam te bidden, in de ijskoude sneeuw.
Het begint te regenen en te donderen.
Langzaam word zijn lichaam zwakker en zakken zijn ogen dicht, hij kraamt zachtjes 'help...' uit en dan zakt Tupac in.
'Tupac...' 'Tupac..' 'DOKTER ZIJN OGEN ZIJN GEOPEND! DOKTER!' Zegt de stem van Abby.
Abby is zo blij! Hij leeft nog, ook bedenkt ze dat ze beter meteen naar de ziekenboeg had moeten gaan. Het was bijna te laat geweest toen ze zijn leveloze lichaam ontdekte om de berg.
De dokter komt en vertelt dat zijn lichaam helemaal gifvrij is en dat hij morgen al mag vertrekken, abby mag weg omdat ze haar vliegtuig moet halen.
Abby wilt gaan en Tupac wilt opstaan om haar te bedanken, hij hangt al half uit zijn bed alleen moet hij van de dokter rusten. Abby neemt afscheid en Tupac bedankt haar nog eens.
Abby loopt naar haar huisje terwijl ze op John wacht die een taxi heeft gehaald, ze kijkt er voor de laatste keer naar en loopt dan naar de taxi waar John al inzit.
Na een lange reis...
'Het is zo ver, ons leven samen gaat beginnen' zegt Abby
Tot Woensdag
Wil je meer info over Abby's geheime project kijk hier:
http://defamilieneville.weebly.com/nieuws.html