Sorry, ik heb niets van me laten horen gisteren.
Ik ben aardig ziek geweest, maar het gaat al beter.
Ik heb het probleem net (5 min.) opgelost... nou ja, hij doet het weer gewoon. Ik weet niet wat er precies mis was, maar blijkbaar nu niets meer
Ik ga zo dus lekker simmen en verwacht dat ik vanavond de eerste screens uit Sunlit Tides kan uploaden!
Hier zijn de screens dan:
Dag 20
Aangekomen in Sunlit Tides en hun tijdelijke huisje
En daar recht tegenover was een zwembad!
Die moesten Mat en Anna dan maar even uittesten
En aan de andere kant van hun huisje, lag een enorm meer
Ik ben dus echt gek op Sunlit Tides, met allerlei prachtige locaties en uitzichten

Duifje
Matthew vond het zo mooi en fantastisch hij wilde eigenlijk niet meer weg
Dit was hun volgende bestemming, het rustoord
Anna nam een modderbad, terwijl Mat genoot van verfrissende stoom en zijn mooie vrouw
En dit bed was toch wel erg aantrekkelijk
Tja, dat soort dingen doe je op je (ietwat lange) huwelijksreis
Mat was erg moe, dus hij ging slapen terwijl Anna nog even genooit van het uitzicht en nadacht hoe ze nu verder wilde met haar gezin, wat ze wilde doen en waar ze wilde wonen
Ja, ze blijven daar gewoon slapen, het is toch openbaar?

en er is ook geen ruimte om een extra kamertje te maken (die ook voor nieuwe hobbies of iets dergelijks gebruikt kan worden).
Dus! De vraag is dus waar ze naartoe gaan, tot nu toe wil ik de volgende opties toevoegen:
-Een nieuw huis in Monte Vista
-Aurora Skies
-Moonlight Falls
-Appaloosa Plains
-Riverview
-Starlight Shores
Hebben jullie nog andere suggesties? Dan mag je dat in je reactie zetten en voeg ik het toe, ik vraag vanvond de poll aan (jullie zullen wel zien).