Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

182 berichten • Pagina 6 van 10

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean (Het verhaal van Benjamin)

Afbeelding

~ Hoofdstuk 10.

Afbeelding
Afbeelding

Het is weer een prachtige dag in het prachtige Appaloosa Plains. Zachtjes dwarrelt de sneeuw omlaag en bedekt het landschap met een laag sneeuw. Een hertje struint in de vroege ochtenduren door de tuin van Benjamin Dean.

Afbeelding
Afbeelding

Benjamin's telefoon rinkelt vrolijk, wie zou het zijn? Hij kijkt op zijn schermpje en zijn hart maakt een sprongetje. Het is Ivy! Trillend neemt hij zijn telefoon op. "Kan ik langskomen, gewoon gezellig kletsen?" vraagt Ivy vrolijk. Nou, dat hoef je geen twee keer te vragen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben begroet Ivy vrolijk. Hij wordt een beetje rood en durft niets over de liefdesbrief te zeggen die hij een tijdje geleden heeft gestuurd. Ze babbelen wat over koetjes en kalfjes en leren elkaar wat beter kennen. Ze zijn zo in elkaar verzonken, dat ze vergeten om hun jas uit te doen en even rustig te gaan zitten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Al snel wordt het donker, want het is winter en dan is het vroeg donker. Ivy schrikt van de tijd en wilt vertrekken. Buiten is het echter nog harder gaan sneeuwen en het is al aardig donker. "Je mag wel blijven slapen." flapt Ben er uit. Ivy stemt toe en omhelst hem vrolijk, Ben wordt natuurlijk weer rood en grinnikt zachtjes. Dat heeft hij maar mooi geregeld.

Afbeelding

's Avonds kruipen ze allebei in bed, Benjamin heeft maar één bed maar dat maakt niet uit. Gelukzalig valt Ben in slaap met de mooie Ivy naast zich. Het lijkt wel een droom dit...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Over dromen gesproken... Wat ziet Benjamin daar nou weer buiten? Het lijken wel... buitenaarde wezens... Zouden het soms aliëns zijn? Dat is een ruimteschip!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plotseling voelt Benjamin een rare straal, hij realiseert zich te laat dat hij weg moet rennen. Verwoed worstelt hij tegen de straling die hem de lucht in zuigt, maar het heeft geen zin. Benjamin komt terecht in een ruimteschip.

Afbeelding
Afbeelding

Zo plotseling als hij weg was, stond hij weer buiten, voor zijn huis. Rare hoofdpijn herinneren hem eraan dat er iets was voorgevallen die avond, maar wat?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Benjamin denkt goed na wat er gebeurd is, maar hij weet het niet meer! Wanhopig staart hij voor zich uit. Hij merkt niet eens dat het levende bewijs van een gekke nacht achter hem loopt!

Afbeelding

De volgende dag is weer een prachtige dag. Er zijn geen rare ruimteschepen in de lucht te zien en al helemaal geen buitenaardse wezens.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wel is Benjamin al vroeg uit de veren, om wat te doen? Hij is aan het koken, voor Ivy natuurlijk! Want elke man weet toch dat liefde door de maag gaat. Zo'n wonderschone meid kan je niet laten gaan zonder haar een fatsoenlijk ontbijt aan te bieden. Ook al is er niets voorgevallen met Ivy, hij moet haar natuurlijk wel een tevreden gevoel geven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Slaperig komt Ivy de trap af. Benjamin zet twee bordjes neer, eentje voor zichzelf en eentje voor Ivy. Onwennig begint hij met eten, gelukkig begint Ivy weer een gesprek. Lachend eten ze hun ontbijt op. Tevreden glimlacht Benjamin in zichzelf, dat heeft hij maar mooi voor elkaar gekregen!
_________________

Ik update vet snel nu. Heb deze twee dagen allebei over gespeeld omdat die dan bij het opslaan vast liep. De eerste keer dat ik dus speelde, werd hij ontvoerd door aliëns. De tweede keer dus niet, hij wordt dus gelukkig niet zwanger! Hahaha, dat wil ik echt niet namelijk. Maar nu is het toch nog wat leuks geworden toch? Nu ga ik mijn verjaardag vieren, doei!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: ~ Familie Dean: Het leven van Benjamin. (Voorproef 20-04

Afbeelding

~ Hoofdstuk 11.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Benjamin is de laatste tijd veel bezig geweest met schilderen. Hij heeft het hoogste niveau bereikt. Ook heeft hij veel gelezen over inzicht, waar hij nu op niveau zes zit, dat betekend dat hij bijna zijn levenswens bereikt heeft! Ook zit hij op niveau zeven met zijn werk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook het sporten gaat goed. Benjamin rent zich rot, zonder ook maar een beetje moe te worden! Hij heeft namelijk niveau 10 bereikt. Ben wilt er namelijk goed uit zien voor de kerst, want er komt een speciale gast.

Afbeelding
Afbeelding

Ben maakt eerst het huis schoon en doorzoekt zijn kast dan naar een mooie kerst-outfit.

Afbeelding
Afbeelding

Hij staart wat onzeker naar de spiegel. Is het rode jasje niet té? Of is het juist leuk voor kerst? Hij onderzoekt zijn gezicht nog naar wat losse haartjes en brengt de finishing touch aan bij zijn haar.

Afbeelding
Afbeelding

Dan is het tijd om een lekkere maaltijd voor te bereiden. Dit keer maakt Ben een gezonde pasta carbonara. Want liefde gaat door de maag, toch?

Afbeelding

Dan arriveert de enige gast voor de eerste Kerst voor Ben in Appaloosa Plains. Ze neemt een maaltijd en een cadeautje mee, omdat ze blij is dat Ben haar uitgenodigd heeft.

Afbeelding
Afbeelding

Beneden staat al een kleed klaar voor de cadeau's. Ivy legt haar cadeautje voor Benjamin er bij.

Afbeelding
Afbeelding

Benjamin is zelf ook heel blij dat Ivy wou komen! Hij verrast haar met een mooie bos bloemen en ze is er blij mee. Goed bezig Ben!

Afbeelding
Afbeelding

Dan gaan ze eten. Benjamin had snel zijn spaghetti in de koelkast omdat hij Ivy's maaltijd niet kan afwijzen natuurlijk. De maaltijd smaakt alleen een beetje... Apart. Onopvallend probeert Ben te hoesten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan is het tijd om cadeau's uit te pakken. Ivy is erg blij verrast met haar cadeau en ook Benjamin is heel blij. Hij krijgt een schildersezel! Hij heeft er al eentje, maar die wordt ook wat oud en een nieuwe is altijd goed.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben en Ivy gaan romantisch schuifelen. Het echte kerstgevoel zit er in met de vrolijke kerstliedjes op de radio.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Helaas is Benjamin weer een stuntelig bezig en doet hij iets raars met zijn teen, waardoor Ivy schrikt. Benjamin stelt haar gerust, gelukkig kunnen ze er om lachen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan wijst Ben boven zich. Er hangt een mare-tak! Met onwijs veel zenuwen en op goede hoop drukt hij zijn lippen tegen die van Ivy en ze zoent terug!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ivy kijkt Benjamin liefdevol aan en hij probeert het nog een keer. Wat een geweldig gevoel!

Afbeelding
Afbeelding

Bijna vergeet Benjamin zijn tweede cadeau aan Ivy te geven. Hij tovert een doosje tevoorschijn. Ivy is heel blij met de romantische kerst-teddybeer.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben en Ivy gaan buiten naar de sterren kijken. Romantisch kruipen ze tegen elkaar aan, ze fluisteren lieve woordjes naar elkaar. Helaas is de grond wel erg koud me al die sneeuw.

Afbeelding
Afbeelding

Ben en Ivy staan op en Ben verzameld al zijn moed. Hakkelend vraagt hij Ivy verkering en ze zeg 'Ja!'.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ivy blijft weer slapen en ze knuffelen wat op bed. Een prachtige kerstavond was het, gelukzalig vallen ze allebei in slaap.
_________________

Lang niet geüpdatet zeg! Nou, dit was een lange update dus dat maakt het wel goed vind ik. Ik wacht eigenlijk op Studententijd, maar ben toch maar even verder gegaan. Ik laat het lente worden en als het lente is moeten ze naar de universiteit (als ik dan het spel al heb!).

En het belangrijkste is dat Ben zijn doel heeft bereikt! Hij is sportief niveau 10, slank dus en hij heeft een leuke vriendin.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie