De Bibliotheek Hills De bib is erg kindvriendelijk, want er is een kuil in de kavel gevonden en ze hebben er meteen pionnen om heen geplaatst. Beneden zijn alle boeken die je maar kunt wensen. Voor de kinderen hebben we een speciale plek gemaakt. Je kunt je kind er in kwijt als het nog een kleine is. Zelf kun je er dan bij zitten en een boek pakken. Boven staan computers, maar natuurlijk voor de kinderen wat spelcomputers. Ik neem aan dat het in de wereld erg warm is en heb er dus een frisdrankautomaat bij gezet. Kijk zelf maar wat jullie er van vinden.
Als je wilt gaan studeren, heb je wel wat voorkennis nodig. Waar haal je dat? Op de basisschool! En als je mee wilt doen met een sportwedstrijd (of lekker komt kijken) kun je altijd terecht in de gymzaal/het sportstadion.
De zesde opdracht: Bouw een school in Tropical Hills. Op het schoolterrein is een school te vinden, en een sportstadion. De school wordt op de omcirkelde plaats geplaatst.
Het is belangrijk dat je je aan de volgende regels houdt: *Bouw het in de stijl van de wereld: Dus Tropisch-, strandachtig.
Zoals op het plaatje hierboven aangegeven wordt de school NIET op het strand zelf gebouwd.
*Bouw de school op een kavel van 50x50.
*Er is geen maximum budget bij deze opdracht.
*Op de kavel moet in ieder geval een rabbithole: school en sportstadion staan. Een rabbithole waar ze beide in zitten mag eventueel ook.
*Het is ook toegestaan om andere voorzieningen (van Rabbitholes) te plaatsen.
*1 winnaar
*Geen store items of downloads.
*Alle uitbreidingen en accessoires pakketten.
*Max 10 screens.
*Wees creatief!
Voor deze opdracht heb je tot uiterlijk: Zondag 14 april.
Dat is ruim twee weken. De volgende opdracht komt volgende week online.
The Deyleya Library
______________________________ The Deyleya Library is een ruime bibliotheek, gebouwd met een tropisch-modern uiterlijk, waardoor het eigenlijk in elke buurt aan de kust past. Maar daarnaast is Deyleya meer dan een bibliotheek alleen, want het heeft namelijk 2 leeszalen met verschillende computers, een kleine koffielounge en een kinderopvang. Daardoor is Deyleya de perfecte plek om de gehele dag met je sims te verblijven, want saai zal het hier nooit worden!
En voor oprdacht 6, past er wel een sportstadion en een school op een kavel, en wil je het dan nog mooi krijgen? Ik ga in ieder geval wel mijn best doen!
Heel erg leuk!
Mijn bibliotheek kan daar niet tegen op ;(
Opdracht 6 is erg leuk, alleen doe ik er niet aan mee, want ik ben slecht in dat soort dingen. de kavel vol te krijgen enzo.
Even een vraag.... ik heb gezocht maar de enige combi van rabbithole school en stadion is de "Crestview school en stadion" (althans die ik heb) en die is echt te groot voor een kavel van 50x50.
Losse school en los stadion samen is ook te groot voor 50x50.
Weten jullie zeker dat dit mogelijk is op zo'n kavelgrootte?
Zo ja, dan graag tips welke erop passen. Ik kan ze niet vinden.....
^ Echt? Oh, hehe...
Bouw het dan op een kavel waar het wel past, dan passen Roel en ik het aan op de winnaar.
Je mag dus alle groottes kavel kiezen, als het maar past.
Sorry voor het ongemak...
(En voor de powerpost. )