Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 127 van 188

Imme
Teamlid Teamlid

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik de syllabus met vaardigheden enz. moet doornemen voor scheikunde en dan moet gaan opschrijven wat ik niet snap. Het is 29 blz. En denken ze dat ik achterlijk ben ofzo 'Je moet gebruik kunnen maken van een (grafische) rekenmachine'. Tuurlijk kan ik dat, anders zat ik nu niet in 6V :glare Zo staan er nog meer dingen in die super onnodig zijn. --"
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Dat ik er nog steeds niet achter ben waarom mijn sims niet werkt ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Dat sommige mensen op elke mening die je hebt moeten reageren, like nee dankje. >.>
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Dat tumblr savior voor geen moer werkt. Het hide random dingen als 'nswf' die dat niet eens zijn x)
En dat een kapsel maar niet in mijn spel wil komen D:
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mensen die dingen van anderen "stelen" en zeggen dat ze het zelf gemaakt hebben. Kwam weer voorbij op Tumblr, echt, mensen die dat doen zijn gewoon triest :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
lam6
Man met de buit Man met de buit

Aan iemand die niet aan haar belofte kon houden. Ze zou iets voor mij af maken omdat ik het zelf niet kan. Woensdag zal ze klaar zijn, niks gehoord. Ik vroeg vrijdag of ze al klaar was. Nee nee, ze beloofde vandaag of morgen. Nou inmiddels zondag en nog steeds niks vernomen. Heb inmiddels iemand anders gezocht ervoor die binnen een uur klaar was ermee. Waarom maken mensen beloftes al ze het steeds niet nakomen, zucht.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie