Dat ik de syllabus met vaardigheden enz. moet doornemen voor scheikunde en dan moet gaan opschrijven wat ik niet snap. Het is 29 blz. En denken ze dat ik achterlijk ben ofzo 'Je moet gebruik kunnen maken van een (grafische) rekenmachine'. Tuurlijk kan ik dat, anders zat ik nu niet in 6V Zo staan er nog meer dingen in die super onnodig zijn. --"
Dat ik hele erge keelpijn heb. Huiswerk doen op vrijdag. En dat ik straks nog om half negen tot tien moet gaan trainen. Het is zo koud buiten. Stomme rotwind ):
Dat tumblr savior voor geen moer werkt. Het hide random dingen als 'nswf' die dat niet eens zijn x)
En dat een kapsel maar niet in mijn spel wil komen D:
Mensen die dingen van anderen "stelen" en zeggen dat ze het zelf gemaakt hebben. Kwam weer voorbij op Tumblr, echt, mensen die dat doen zijn gewoon triest :3
Aan iemand die niet aan haar belofte kon houden. Ze zou iets voor mij af maken omdat ik het zelf niet kan. Woensdag zal ze klaar zijn, niks gehoord. Ik vroeg vrijdag of ze al klaar was. Nee nee, ze beloofde vandaag of morgen. Nou inmiddels zondag en nog steeds niks vernomen. Heb inmiddels iemand anders gezocht ervoor die binnen een uur klaar was ermee. Waarom maken mensen beloftes al ze het steeds niet nakomen, zucht.
9 klokuren op school zitten en non-stop werken met maar 15 minuten pauze gedurende de hele dag. En een po doen voor een docent die niet eens op school is en de spullen ervoor niet in orde zijn. Typisch weer mijn school..