Dankjewel allemaal
Ik heb inmiddels geschiedenis, economie en Duits achter de rug. Een 8.8, een 8.3 en 6.6. Opgelucht zeg!
Dag 185:
De mascotte kwam langs en Donnovan moest natuurlijk opscheppen over zijn kleinkinderen!
Extra
Dag 186:
Fay is jarig!
Dit is haar geworden! Ik vind haar echt heel erg mooi voor een ingame-sim!
CAS
Daarna gaan Lynn en Stefan naar boven, want zij moeten hun koffers al pakken. Stefan moet weer aan het werk en ook Shireen moet naar school. Fay heeft nog een paar dagen vrij gekregen en dus blijven zij, Liam, Nicoletta, Donnovan en Sammy nog drie á vier dagen in Aurora Skies.
Buiten maken Fay en Shireen nog wat plezier voor Shireen weg moet, ook de rest geniet nog even van het zonnetje.
Ook Sammy en Nicoletta gaan een spelletje spelen, frisbee!
Dag 187:
Ze moeten nu toch echt vertrekken en er wordt afscheid genomen.
Trouwens, even een handige tip; Aangezien je Studententijd hebt raad ik je aan de Traveller mod te verwijderen.. Deze werkt absoluut niet samen met Studententijd en laat het spel ook erg buggen waardoor de universiteit niet werkt..
Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar zeker wel gevolgd!
Leuke updates. En goeie cijfers gehaald zeg, top!
Ik ben benieuwd naar je studententijd screens.
Bedankt allemaal!
Haha, ik was zelf ook wel erg blij met mijn cijfers. Viel me reuze mee, en nu eindelijk: WEEKEND!
Dag 188:
Nicoletta en Liam zijn om speciale redenen onder de dekens gedoken..
Fay heeft blijkbaar een geniaal schilderij geschilderd, die haar 242 simleons opleverde! (zelf vind ik hem niet eens zo speciaal maar ach... 242 simleons is welkom hoor! )
Daarna gaat ze genieten van de buitenlucht, en hoe doe dat beter dan met je...... Laptop?
Gewoon...
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag niet zulke speciale screens, maar omdat mijn zus de oplader van de laptop heeft meegenomen moest ik snel voordat hij leeg was. Dat wordt geen simmen vanavond, net nu ik er tijd voor had....
Nouja, ik hoop dat ze hem morgenvroeg weer meeneemt want anders moet ik het hele weekend wachten en kan ik dus niet posten... *fingers crossed*