Als je nog geen stad in je reactie hebt geplaatst wil je dan AUB doen. Sunset valley, Starlight Shores, Bridge Port, Appaloosa Plains, Hidden Springs, Monte Vista en Moonlight Falls.
Dag 200 Elly lees een onzichtbare
boek voor aan Julia.
Nog even een kleine mededeling: Ik heb bij mijm dagboek een ''leuke'' mededeling voor de lezers! Dus ga er alsjeblieft even naar toe en neem de moeite om het te lezen
Like it?
P.S. Er komt zo snel mogelijk een poll. Want als je studententijd heb, wil je er ook gebruik van maken. Dus waarschijnlijk word de vraag: Wie van de Donald kinderen gaat later studeren en de antwoorden wat jullie kunnen aan klikken, zien jullie in de poll Let er wel op, als je het studeren snel wilt zien je verstandig moet kiezen
Laatst gewijzigd door Simhorselady op ma 04 mar 2013, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Like it?
Waarschijnlijk kan ik pas zaterdag/zondag de sims 3 studententijd spelen, terwijl ik 'm dus al vanaf dinsdag heb
En ik hoop dat alles goed gaat met het mapje van EA waar dus de saves in zitten en dus ook deze familie. Anders hebben we helaas pecht
Maar ik ga mijn best doen!