Ik kan Tim niet heel erg goed zien, maar volgens mij is het een leuke en knappe sim
Wat leuk dat ze verliefd is
Hele leuke screens en het buurmeisje ziet er lief uit met die sproetjes
Ik gaapte, rekte me uit en liep naar mijn kleren kast. Ik keek naar buiten en ik zag de blaadjes al weer van de bomen vallen. Ik was hier al weer een hele zomer! En het was zo fijn hier! Laat ik een herfst look aan trekken! Ik deed mijn haar in een losse vlecht en ging naar beneden. Ik schilderde en schilderde. Want anders zou ik de rekeningen misschien niet kunnen betalen. Gelukkig was het schilderij 400 waard. Nadat ik de rekeningen had betaald, belde ik Tim om te vragen of hij mee wou naar het herfst festival. Hij moest werken jammer! Ik ging maar alleen. Toen ik daar aan kwam voelde ik me helemaal vrolijk. Dat kwam echt niet door wie ik achter het etenskraampje zag staan hoor. ;p Hij had gewoon niet gelogen! Hij moest echt werken. Oke jullie zullen wel denken jij hebt ook weinig vertrouwen. Maar Davy loog zo vaak... Oke niet aan denken nu Nina. Ik kocht natuurlijk wel wat eten bij hem! En ik oogste wat pompoenen voor spookdag! Pff.. wat duurdt de tijd toch lang als je op iemand wacht. Eindelijk! Hij kwam naar me toe! Ik baalde echt dat ik mee gedaan had met de taart eet wedstrijd... ik zag er zo stom uit!
Bedankt voor alle reactie's!
@Jessica Griffel Leuk dat je het ook volgt!
@Simsxlove Eigenlijk is het een heel saai shirtje die ik een keer had gedownload maar ik heb hem 'gekleurd' en ik vind hem zelf ook wel leuk!
Twijfel.
Toen ik terug kwam van het festival maakte ik pasta en at het buiten op. Ik keek naar de sterren. Zou ik een gezin krijgen met Tim? Is Tim echt de ware? Ietst in mij zij van niet. Ondanks alle gedacthes die door mijn hoofd spookten viel ik snel in slaap. Ik wreef in mijn ogen, en de zon straalde in mijn ogen. Klutz kwam gelijk naar me toe en likte me. Ik glimlachte en wreef hem over zijn buikje. Ik nam een verfrissende douche. Wat zou ik vandaag is gaan doen? Ik liep naar beneden. Ik streek met mijn hand over de foto. Iets klopte er niet. Maar ik wist niet wat. Ach, ik moet ook niet zoveel nadenken. Ik sneed een pompoen uit voor spookdag. Klutz nam ook even een kijkje. Daarna maakte ik een schilderij ik vond hem erg mooi geworden. Hij was ook veel geld waard. Daar kon ik weer even mee vooruit. Toen speelde ik nog wat met Serge! Die ben ik helemaal vergeten te zeggen... Ik heb een eekhoorn! Daarna belde ik Tim, ik moet blij met hem zijn hij is super lief! Hij kwam er zo aan zei die. Ik deed open en hij knuffelde me gelijk plat. 'Hé schat!' Ik beantwoorde de knuffel en we praatte over van alles en nog wat. Hij pakte mijn handen vast en fluisterde me de hele tijd woordjes in hoeveel die wel niet van me hield. Ik fluisterde ook wel is wat terug. Hij merke het hij merkte dat er iets was. 'Wat is er lieffie?' 'Kom even mee...' Zou ik zeggen wat er is? Maar er is eigenlijk niks. Ik liep naar buiten en kuste hem. Onze eerste kus! Daarna praten we nog heel lang door, en toen kwam een hert nog even om het hoekje gluren alleen wij hadden het niet door. c: Het voelde gewoon weer goed! Ik stelde me gewoon aan. Tim ging weg en ik ging op bed.
_________________________________________________________________________________
Vinden jullie dat Nina zich aansteld of denken jullie dat er ook 'iets' achter Tim zit.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
S'avonds veegde ik alle blaadjes op een grote hoop. Het was wel fijn geweest net maar toch ik weet niet er was iets. Ik stook de bladeren in brand en staarde er naar. Wat was er nou mis met Tim helemaal niks toch? Waarom deed ik toch zo moeilijk! Ik keen om me heen. Ik had het goed hier, maar toch miste er iets. Ja mijn familie, maar ik voelde misschien niet 'echte' liefde ofzo. Wel van me familie hoor! daar juist heel veel van maar niet van Tim. Ik weet niet... Ik ging naar binnen, en ging schilderen. Ik ging schilderde daarmee kon ik altijd helemaal gedachteloos zijn. Daarna ging ik met Klutz naar het strand. Ik vond het toch iets te ver dus we gingen toch verder met de auto. Ik praatte met een aardige vrouw. Het werd een leuke middag met Klutz! Net toen we weggingen keek ik nog over het strand. NEE niet dat zie ik vast verkeerd. Ik pakte klutz op en rende naar de auto Nee het kan niet!
_________________________________________________________________________________
Morgen zien jullie wie/wat Nina bedoeld!
En sorry voor de domme titel