Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

332 berichten • Pagina 8 van 17

ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Linss' pics ~<3 Love Is In The Air (14/02)

Story of my Life

Afbeelding
Ook de gekte was losgeslagen in huize Gade. Ben was de lucht aan het slaan met een kussen...

Afbeelding
Mijn buik begon steeds een beetje dikker te worden. Toen de baby schopte, riep ik Larson meteen. Met een grote glimlach op zijn gezicht voelde hij aan mijn buik. Misschien was ik dan toch blij met de nieuwe gezinsuitbereiding.

Afbeelding
Ik dacht alleen het tegenovergestelde toen mijn buik verschrikkelijk veel pijn deed en Larson daar als een meisje stond te gillen.

Afbeelding
Het was een schat van een meisje. Na veel ruzie hebben we haar Izzy genoemd. Past wel bij zo'n lief koppie.

Afbeelding
Ze was precies haar broer, ookal zo'n kletskous!

Afbeelding
Een kletskous die dit hoofd trok als ze iets wil hebben. Oh, daar kan je toch geen nee tegen zeggen?!

Afbeelding
Ook het lopen ging haar goed af, wat een talentje! Heeft ze van mij natuurlijk, haha!

Afbeelding
Ben en Izzy kunnen het echt heel goed met elkaar vinden!

Afbeelding
Helemaal geschokt kwam Ben naar mij toe. Hij zat helemaal onder de glitters en was opeens de lucht ingeschoten!

Afbeelding
Hij is wel knap geworden, net als zijn vader.

Afbeelding
Die er overigens ook aan moest geloven, hij was nu een echte volwassene met rimpels en al! Hij weet zelf alleen nog niet wat hij ervan moet denken, geloof ik.
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
ixkilledxthexcookie

Re: Linss' pics ~<3 Story of my Life (21/02)

Story of my Life

Afbeelding
Ik heb mijn taak als privédetective weer opgepakt. Die dieven zullen mij niet ontkomen, haha!

Afbeelding
Halloween kwam ook weer om te hoek kijken en samen met Ben deed ik de nodige voorbereidingen.

Afbeelding
Alles lag er echt prachtig bij!

Afbeelding
Toen was het zover. Mijn verjaardag! Alle aandacht voor mij alleen.

Afbeelding
Ik schrok me een hoedje toen ik zag hoeveel rimpels mij dat opleverde. Jongens, kunnen we dit niet allemaal vergeten en opnieuw beginnen?!

Afbeelding
Ben voelt zich de laatste tijd heel slim en volwassen. Wat irritant, hij moet echt álles beter weten dan ik. Dus vroeg hij zijn vader maar om hem rijlessen te geven.

Afbeelding
Gelukkig kan mijn kleine meid wel nog mijn aandacht waarderen. Jammer dat ze zo snel opgroeit.

Afbeelding
Ik ben benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen. Ze mag om te beginnen die kraan vast repareren denk ik zo.

Afbeelding
Maar ik moet je eerlijk zeggen. Ze is wel een snoesje!

Afbeelding
Larson en ik hadden besloten dat we toch nog een kindje wilden. Niet zo lang daarna deed ik dan ook een geweldige ontdekking!
ixkilledxthexcookie

Re: Linss' pics ~<3 Story of my Life (26/02)

Story of my Life

Afbeelding
Het was aardig gaan vriezen de laatste paar dagen en Izzy kon niet wachten om het ijs op te gaan. Helaas was ze er nog niet zo goed in.

Afbeelding
Toen Izzy de mannen Gade hoorde schreeuwen kwam ze meteen aan rennen. Ze stond er maar naar te kijken. Eindelijk iemand die niet in paniek raakt als ik verga van de pijn. Maar toen begon ook zij te schreeuwen en te springen. Wat moet ik toch met ze aan?

Afbeelding
Na heel wat gestamp en geschreeuw was dan eindelijk mijn kleine knul geboren. Dit schatje heet Tanner.

Afbeelding
Maar ook kleine knullen worden groter. Wat een knapperd is het!

Afbeelding
Een paar dagen later kwam Larson naar mij toe met een enorme glimlach op zijn gezicht.
'We gaan op vakantie! Alleen wij tweetjes!' zei hij dolblij. Meteen rende ik naar mijn kamer om mijn spullen in te pakken. Zon, zee, strand: HERE I COME!

Afbeelding
Izzy maakte meteen gebruik van het moment om eens lekker gek te doen. Ach, kinderen.

Afbeelding
Terwijl wij weg waren deden de kinderen hun klusjes en hebben gelukkig niks gebroken.

Afbeelding
Ik denk echt dat Ben een geweldige vader zou zijn. Hij zorgt zo goed voor zijn kleine broertje.

Afbeelding
En volgens mij heeft hij iemand op het oog *knipoog*

Afbeelding
Wat is hij toch romantisch. Hij lijkt echt op zijn vader.
ixkilledxthexcookie

Re: Linss' pics ~<3 Story of my Life (09/03)

Story of my Life

Afbeelding
Eenmaal thuis moest Larson meteen de sneeuw uitproberen.

Afbeelding
En ook Ben maakte er goed gebruik van.

Afbeelding
Sneeuwvlokdag was alweer aangebroken en Izzy stond te popelen om haar cadeautje open te maken.

Afbeelding
Ik had een cadeautje van Izzy gekregen. Een tekening, wat lief!

Afbeelding
Larson vond zijn cadeautje ook super. Hij had een nieuw snowboard gekregen.

Afbeelding
Al een tijdje waren we op Ben aan het wachten die zijn cadeautje moest openmaken, maar hij lette helemaal niet op. Wat is er met hem aan de hand?

Afbeelding
Aawwww! Hij is verliefd!

Afbeelding
Voor Ben was het niet alleen Sneeuwvlokdag, vandaag was ook het schoolbal. Met knikkende kniën heeft hij ... (damn naam vergeten) gevraagd of ze met hem mee wilde. En ze zei ja!

Afbeelding
Met een enorme glimlach op zijn gezicht kwam hij thuis.
'En?' vroeg ik enthousiast.
'Ik ben koning van het bal geworden! En... Ik heb een vriendin,' zei hij blozend.

Afbeelding
Het gefeest hield maar niet op. Izzy was jarig! Wat een prachtige meid is het geworden!

Afbeelding
En ook Tanner is weer een jaartje ouder geworden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie