Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

332 berichten • Pagina 7 van 17

ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Linss' pics ~<3 Home Sweet Home (09/11)

Home Sweet Home

Dit zijn Ian en Abbey. Ze zijn pas getrouwd en hebben net hun eerste huis gekocht met het cadeaugeld van hun bruiloft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is het huis dan. Ze waren er meteen verliefd op.
Afbeelding

Abbey laat ons vriendelijk binnen en staat te popelen om ons rond te leiden.
Afbeelding

Afbeelding

Voor we verder kunnen, moet mijn cameraman eerst naar de wc. -zucht- Abbey wijst hem de deur in de hal.
Afbeelding

Vrolijk komt hij de wc uitgelopen en kunnen we eindelijk onze rondleiding vervolgen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terwijl wij nog de woonkamer staan te bewonderen, was Abbey snel naar de keuken gelopen.
Afbeelding

Afbeelding

Pas enkele minuten later had ze door dat wij ook al de keuken waren binnengetreden. Ze glimlachte beschaamd naar ons en seinde toen dat we achter haar aan de trap op moesten lopen.
Afbeelding

Afbeelding

We keken allemaal onze ogen uit. Trots opende Abbey daarna ook de grote witte deuren, die leidden naar de badkamer.
Afbeelding

Afbeelding

Door alle pracht moest mijn cameraman weer naar het toilet, dus liep ik snel achter Abbey aan naar buiten. Mijn mond viel open van het uitzicht. Straks in de lente en de zomer kon je hier zo mooi zitten. Ik voelde een beetje jaloezie in mij opkomen.
Afbeelding

Afbeelding

Helaas was het daarna alweer snel tijd om het huis te verlaten. Ik heb in ieder geval mijn ogen uitgekeken. Jullie hopenlijk ook!

Overzicht van het huis:
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
ixkilledxthexcookie

Re: Linss' pics ~<3 Mededeling (03/02)

Heey allemaal,

Net als iedereen ben ook ik een heleboel updates kwijt.
Maar ook gaat mijn opa de komende paar dagen overlijden dus ik zal voorlopig ook niet wat nieuws plaatsen.
Als ik mij beter voel of mijn hoofd ernaar staat, zal ik eerst een samenvatting geven van wat er met de familie Gabe is gebeurd en dan verdere updates plaatsen.
Dus hopelijk horen jullie snel weer wat van mij!
Afbeelding
ixkilledxthexcookie

Re: Linss' pics ~<3 Samenvatting (12/02)

Story of my life!

Afbeelding
Hello! Ik ben Gabriëlla Gade uit Moonlight Falls. Al zijn jullie mij natuurlijk nog niet vergeten! Mijn ouders hebben mij het huis uitgezet waarna ik in dit leuke huisje ben komen wonen. Ik heb een carrière als super spion. En geloof mij, de stad is nog nooit zo veilig geweest!

Afbeelding
Alweer even geleden heb ik deze hunk aan de haak geslagen. Dat was niet zo moeilijk natuurlijk, want mijn overtuigingskracht is geweldig!

Afbeelding
Samen wonen Larson en ik in dit schattige huisje.

Afbeelding
Ergens onderweg heb ik een verschrikkelijke buikpijn opgepikt. Een paar uur lang heb ik daar zo gestaan en wat deed meneer? Hij raakte in paniek. Mannen!

Afbeelding
Gelukkig kon mijn lafaard het wel goed met die buikpijn ehm... Ben vinden. Mijn kleine mannetje is wel een schatje hoor!

Afbeelding
Vlak na de geboorte van Ben zijn Larson en ik eindelijk getrouwd. Op die mannen moet je ook altijd wachten!

Afbeelding
Maar nadat het zoveelste vreemde wezen ons huis kwam bezoeken, heb ik Larson overgehaald om naar een andere stad te verhuizen. Wat als Ben met al die engerds om zou gaan. Dan moeten ze mijn huis in. Dat dacht is dus effe niet hè!

Afbeelding
Nu wonen we in dit prachtige huis in Appaloosa Plains.

Afbeelding
Een plaats waar ik even helemaal opnieuw kan beginnen en Ben veilig kan opgroeien.

Afbeelding
Maar daarover is niemand zo blij als Larson!

Mijn opa is vorige week overleden en gisteren was de uitvaart.
Maar om wat afleiding te zoeken heb ik deze samenvatting gemaakt. Er zal snel een update volgen want ik loop alweer enorm voor in het spel!
Afbeelding
ixkilledxthexcookie

Re: Linss' pics ~<3 Story of my Life (13/02)

Story of my Life

Afbeelding
De verjaardag van mijn kleine knul was alweer aangebroken!

Afbeelding
Kijk nou toch! Zo knap als Ben is geworden. Het is echt een kind van zijn moeder.

Afbeelding
Huiswerk maken. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?

Afbeelding
Het was heerlijk weer vandaag, dus we besloten met zijn allen naar het strand te gaan. Ik durfde het water niet in, want wat nou als er haaien in zaten! Maar Larson geloofde daar allemaal niet zo in. Nou, hij had het mooi mis!

Afbeelding
Helaas kon ik Ben er ook niet van weerhouden om het water in te lopen. Huilend en schreeuwend stond ik aan de waterkant, maar de heren besloten mij te negeren!

Afbeelding
Ik besloot dus maar naar het zomervestival te gaan en die eigenwijze etters aan hun lot over te laten. Maar wat ik daar zag, deed mijn mond van afschuw openvallen. Ook in deze stad waren van die gestoorde gekken! Helemaal in paniek rende ik naar huis. Wat moest ik nu doen?!

Afbeelding
Eenmaal thuis deed ik een nog verschrikkerlijkere ontdekking. Niet één van mijn kinderen moest in deze buurt van engerds opgroeien. Nee, ik moest er twee van de gevaren behoeden.
Meteen toen Larson en Ben thuis kwamen, vertelde ik het ze. Beiden waren ze heel erg blij. Hoe dan?!
Afbeelding
ixkilledxthexcookie

Re: Linss' pics ~<3 Love Is In The Air (14/02)

Love Is In The Air!

Afbeelding
♫ How could life be so miserable. When you're all alone. Deserted from reality, surviving this insanity.

Afbeelding
Just waiting for the right guy to show up. You gotta stay put to give it all. ♫

Afbeelding
♫ How precious live would be for just that one special person.

Afbeelding
That one person who can make you feel so weightless, so free of all your sorrow. ♫

Afbeelding
♫ Holding on to him for as long as you possibly can. Saving all the good memories for later.

Afbeelding
Until the sun goes down and you are my life-time savior. ♫
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie