Ik zag het woonwagenkamp idd al voorbij komen bij Cayleigh en Christiano. Lief dat je een kadootje aan ze geeft.
En het woonwagenkamp ziet er erg mooi en geslaagd uit Leuke inrichting ook.
Vanwege de crash van de server van SN zijn er ook een aantal huizen uit mijn topic verdwenen. Ik zal er een paar opnieuw laten zien. Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden.
Tuincentrum Pukalani
Biologische boerenmarkt (Monte Vista)
Morgen zal ik de Shambles opnieuw laten zien. Deze is ook te vinden als download op de Sims3 site.
Trouwe kijkers allemaal weer bedankt dat jullie mijn huizen e.d. opnieuw mooi vinden en voor de nieuwe kijkers, welkom, leuk dat jullie een positieve reactie hebben achtergelaten. Ik hoop jullie hier allemaal nog vaker te zien!
The Shambles
Deze kavel vind ik zelf erg goed gelukt en ik ben nou eenmaal gek op de stijl van oude Engelse huisjes, dus die zullen jullie nog wel vaker tegenkomen. Hij past qua stijl erg goed in Moonlight Falls en onderaan de screens kan je de download vinden.
Veel kijkplezier!
Dan begint het te schemeren en het wordt ook ineens een stuk kouder. Iedereen is vroeg naar huis gegaan.....
... en 's nachts valt er een dik pak sneeuw! Wat een sprookje!
De herberg
De kerk
De pub
De boek- en bloemenwinkel
In de herberg kan je terecht voor een lekkere warme maaltijd of een kopje koffie.
De kerk voor een moment van bezinning of een mooie bruiloft.
De pub voor bv. wat gezelligheid na het werk.
De boek- en bloemenwinkel waar je menig uurtje kan doorbrengen.