Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

5421 berichten • Pagina 165 van 272

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama.

Ik baal ervan dat we over 24 dagen ofzo over moeten gaan op het nieuwe photobucket. :( Daar is stukken minder handig heb het eens uitgeprobeerd.

Rebecca is echt mooi :o Hele aparte sim...Leuke screens!
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand

Reece in bad! :wub
Ik vind die commode echt top!
Brooklyn en Sily zijn inderdaad erg lief, net zoals Seth en Reina... <33

De nieuwe Photobucket is in mijn ogen echt, nouja, echt slecht. Ik ben niet van plan om mijn kwaliteit er onder te laten lijden dus gebruik ik nu weer Imageshack, maar dat kost weer wat meer werk omdat je alles apart moet uploaden...
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Wat is Rebecca toch een mooie meid geworden :D Dan is Reece toch wel erg klein tussen al die grote kinderen :P
En wat schattige dat de geestjes iedereen nog komt opzoeken :wub Heeft alleen Seth Reina al gezien als geest, of ook nog andere familieleden? (A)
En die commode is echt superschattig voor baby's! :O Die wil ik ook XD Haha, alleen gebruikt Camille inderdaad te veel talkpoeder XD

En over PhotoBucket, bij mij zijn de screens ook minder scherp lijkt me, en bij het bewerken, kan ik ook niet meer uit leuke lettertype kiezen, maar gewoon standaard met een lelijk omranding. Het is ook gewoon hartstikke onhandig... Als er de komende tijd niet iets wordt gedaan aan dat probleem, stap ik ook gewoon over :glare

P.S. Wil je dat ik de stamboom aanpas, of groeit Reece al weer snel op?

Weergave- en sorteeropties

Gesloten