Missingrostar doet al een paar dagen alsof ze een moderator is zegmaar, en voorbeeld ervan: http://www.simsnieuws.nl/2012/06/22/the ... ment-46893
Zoals bij het pamper luier gedoe. Volgens mij doet ze dit, omdat ze er zelf al werd terecht gezegd van haar dialect. Dit is al een paar dagen bezig denk ik.
v Geen moeite, ik werd er ook irritant van.
Laatst gewijzigd door SimsDreams op wo 26 sep 2012, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Jullie zijn niet de enigen,het was mij ook al een paar keer opgevallen.
Doordat Missringostar dit doet gooit ze regelmatig een topic helemaal van de wijs en gaat het niet meer over het onderwerp,erg vervelend.
Ik denk dat er toch even met haar/hem gesproken moet worden over de regels hierover.
Sorry dat ik dubbelpost maar me mobiel deed raar..
Deze persoon begon na de dialect regel.. En nadat ik haar hebt bekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat ze troll gedrag vertoont en did zonder goedebedoelling doet.
Ze is topics aan het ontsporen met haar gedrag. En uit mijn forumcultuur en wat ik weet (ik ben moderator buiten dit forum) is topics ontsporen iets wat een troll doet.
Zij zou doorgaan tot dat wij stoppen met aandacht geven of haar bannen.
Ik word helemaal tierelier van die onnodige reacties bij berichten, natuurlijk er zijn hier ook kleinere kinderen.. Maar ik irriteer me er mateloos aan omdat dit een tijdje geleden nog niet was. O_o
@ big mama, nieuwtjes kun je melden in een pm bij hiki of in een ander topic. Dit topic is alleen bedoelt voor de mods
Aan spam etc kunnen wij nog steeds niks doen, we doen meer achter de schermen aan spam dan jullie zien/weten, we hopen er snel vanaf te zijn. Dus nog even geduld
Damian123 heeft nou al voor de derde keer een topic aangemaakt waarin hij om bouwtips vraagt. Ik vind dit ondertussen eigenlijk wel een beetje irritant worden.