D'aaaw <3 Thankyou all! Ik ben ook gek op Lucy, kan niet wachten tot haar verhaal aan bod komt in de legacy, maar dat duurt nog wel even! Er staat nog genoeg op het programma voor Mason en Cat! ^^
Dag 58: Echte vrienden Weer een kleine mededeling! Ik ben net terug uit Limburg eigenlijk, maar ik ga morgen weer drie weken naar Italië toe, dat betekent dat ik in die tijd ook geen updates kan posten op zowel White Velvet als in mijn 365-project.. Net zoals vorige keer haal ik alles in zodra ik terug ben! Heel misschien red ik het morgen nog wel om een foto te posten!
Hello! I'm back. Ik heb besloten nu gewoon verder te gaan vanaf het punt waar ik gestopt ben, want in een keer zoveel foto's posten is niet leuk.. En ik heb er niet zo veel, dus bij deze! ^^
Dag 60: Dog love
\/ Oh god wat dom.. Zulke dingen vergeet je dus als je een tijd weg bent. Deze is wel nieuw geloof ik ^^! En ehm, die kwamen bij een Sim die ik gedownload had, maar geen idee welke, sorry..
Thankss! De hond en de Sim zijn van een in-game (Berry) 10G van mij, puur voor spelen! Maar ik vind de jongen en de hondjes zo leuk dat ik het moest delen (a')! Hieronder nog een foto!