Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

420 berichten • Pagina 14 van 21

Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Anna's screens - Nieuwe screens! [14/03]

Jawel, er gaat weer een nieuw forumspel starten! En ik dacht: 'Dan bewerk ik mijn foto's wel op Picnik', maar toen was Picnik opeens weg! Verhuisd naar Google+.. Maar daar is het zo'n gedoe dat ik Gimp maar heb gedownload en daar vervolgens ook helemaal niks van snapte, hmm..
Toen zag ik in het bewerkte plaatjes-topic iets over Photobucket, dus heb ik dat maar gebruikt. Daardoor zijn de plaatjes dus nogal mislukt, want niks wilde lukken.

Maar goed, nu heb ik dus drie plaatjes en welke moet ik gaan gebruiken?
Afbeelding
^ 1.
Afbeelding
^ 2.
Afbeelding
^ 3.
Afbeelding
Anna

Re: Anna's screens - Even gauw stemmen? [30-04]

Thanks, ja ik vond de andere twee ook zelf wel verwarrend, maar ik wilde ze toch nog even erin houden. Nou, ik ga dus voor de derde. Bedankt voor het stemmen! :)

Edit:
v Oké, bedankt voor de tip! :)

Laatst gewijzigd door Anna op ma 30 apr 2012, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Anna

Re: Anna's screens - Ein-de-lijk weer terug! [31/07]

Hey! Sorry voor de lange, lange afwezigheid. Ik had echt geen behoefte om te simsen, te schrijven en om zelfs maar te computeren. Maar ik ben terug! Ik ben net een paar dagen back in town, na een heerlijke vakantie in Frankrijk. En nu ben ik weer helemaal into the Sims. Screens heb ik niet veel gemaakt, maar een aantal screens die ik wel heb zal ik nu even posten, enjoy!

Afbeelding
Dit is moeder Charée van de eerste generatie, gek op tuinieren.

Afbeelding
En dit is haar dochter, Loreen.

Afbeelding
Loreen heeft duidelijk de neus van haar vader, inmiddels heeft ze een neuscorrectie gehad. (Foto volgt)

Afbeelding
Hier ging ze vreemd terwijl ze een vriendje had. (Hij was tiener en zij al volwassen, dus de relatie liep niet lekker meer)

Afbeelding
Dit is het appartementencomplex waar Loreen in is gaan wonen. Ze woont in het gele huis.

Afbeelding
En dit is haar tuin, die er dankzij de tutorial van Rudy beter uit ziet dan ik ooit heb gemaakt. (Thanks!)

Afbeelding
De tuin van de buren, waar ze ook wel een beetje jaloers op is.

Afbeelding
En haar super schattige kitten Maggie.

Afbeelding
Maggie nogmaals. :wub

Afbeelding
Nog een laatste keer Loreen, met een neuscorrectie.

Dat was het dan weer. :)
Ik zit erover te denken om misschien weer een 365-sims foto's project te doen, aangezien ik het de vorige twee keer niet volhield. Maar ik wil ook eens iets afronden..
Doen of niet doen?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie