Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

53 berichten • Pagina 2 van 3

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: My Life

Had ik nog niet gereageerd? Oh laat ik dat maar effe gaan doen, dan!

Heel erg leuk, dagboek, maar ze gaat hopelijk toch niet dood, of wel :(
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Update 5 - Een nieuwe man...
(door de ogen van Phoenix.)

Afbeelding
Het was al middag en het meisje is nog steeds niet wakker. Ik maak me zorgen, wat nou als ze nooit meer beter wordt? Hij liep die avond langs en zag het vuur, en het meisje op de grond. Vrouw, bedoelt hij, alhoewel ze er jong uitziet. Zonder twijfel trapte hij de deur in en blusde het vuur. Ik begin nu ongerust te worden, en dan gaan haar ogen open...

Afbeelding
Ze slaakt een gil. "Wie ben jij?! Ga weg!" Gilt ze. "Rustig maar, ik ben Phoenix, ik heb je gered bij de brand..." Zeg ik op een kalmerende toon. "Welke brand?" Vraagt ze. Ze is al gekalmeerd. "Van gisteravond, je had een sigaret op je kookeiland aan gelaten." Zeg ik. "Oh... Oke... En je bent hier de hele avond gebleven?" Zegt ze. "Ja, ik heb een kussen van je bank gepakt en heb naast je gelegen." Zeg ik. "Wat lief! Oh, ja, nog sorry van daarnet... Ik, naja, weetje ik... Dus ik..."

Afbeelding
Ik geef haar de kans niet om haar zin af te maken en kus haar. Ik weet niet waarom... Ik voelde dat het goed was. Ze kijkt me verschrikt aan...

Afbeelding
Ze fluistert iets in mijn oor. "Om 5 uur in het park, bel me.." Zegt ze en ze geeft me een kaartje met haar nummer. Als ik wegga, geeft ze me een knipoog.

DIE MIDDAG OM 5 UUR
(door de ogen van Nicole)

Afbeelding
"Phoenix, leuk je te zien!" Zeg ik, en hij zegt hetzelfde. We praten nog over de brand, hoe hij het zag, kortom, ik vroeg hem dus hoe het precies ging, met alle details. Als ik eraan denk, ben ik hem dankbaar, zonder hem was ik dood!

Afbeelding
Ik geef hem een klein kusje. "Ik hou van je..." Zeg ik, en dat weet ik, ondanks dat ik hem nog maar 1 keer zag... "Dat is geen kus! Laat me het voordoen..."

Afbeelding

Afbeelding
"Kom mee naar mijn huis." Zeg ik, en hij stemt in... Als we er zijn, beveel ik hem te wachten tot ik zeg dat hij mag komen... "Wacht, ik roep je als je kan." Zeg ik. Ik ga naar mijn kamer en kleed me om. "KOM MAAR!" Roep ik. Als hij komt zie ik hoe verlangend hij kijkt, maar dat moet ook wel met dit aan.

Afbeelding

Afbeelding
Ik kijk hem sexy aan en begeleid hem naar mijn bed, hij gaat liggen en ik hang boven hem, hij glimlacht. "Nicole, kus me." Zegt hij. Dat laat ik me geen 2 keer zeggen en begin gelijk te zoenen. "Je bent toch militair? Laat me zien hoe sterk jouw tong is!" En we gaan "tongworstelen" zoals ik het toen ik 15 was noemde. Dan zei ik : "Mam, het was geen zoenen, we gingen tongworstelen!" Maarja... Wat er toen gebeurde weet jezelf wel...

Afbeelding

Toen we klaar waren schrok ik. "Phoenix..." zei ik. "Wat is er?" Zei hij. "Hebben we het veilig gedaan?" Vraag ik, en dan verstijfd zijn gezicht...

Laatst gewijzigd door Raineyl op ma 16 jul 2012, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Raineyl

@Mier : Ja, heb je gelijk in, maar ik vergeet het steeds, zal er aan denken

thnxx voor alle reacties! :D
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Wil je er wel rekening mee houden dat er hier veel jonge Simmers zijn en dat je dagboeken niet te expliciet mogen zijn.

Anders moeten we echt ingrijpen en dat zou zonde zijn! xD

Hiki - Webmaster Sims Nieuws
Afbeelding
Raineyl

Bedankt voor alle reacties! Maar in de volgende update's wil ik Nicole's moeder laten komen, maar ik heb daarvoor zo'n grote diva hoed nodig, je hebt ze wel op de store, maar ik heb geen simpoints, dus weet iemand waar je dat soort hoeden kan vinden?
Raineyl

@Hiki : Oeps... Ja, oke, :$ maar verder dan dit zal het in de volgende updates toch nooit worden, is het heel erg? Anders wijzig ik het wel.

EDIT : Ik zag dat het ook wel een beetje te was, ik heb gewijzigd.
Raineyl

(Ben ik aan het powerposte, zoja, zeg er iets van, dan hou ik op, :$)

Ik heb wat foto's van Nicole's dochter...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze is puur zodat je de lippen ziet, ze heeft hele mooie, volle lippen (ge-erft van Nicole...)
Afbeelding
Raineyl

UPDATE 6 - EEN ONVERWACHTE DOOD.

-1 jaar na de bevalling, het was een normale dag... Althans, zo leek het...-

Afbeelding
Ik besefte het nog steeds niet. Hij is weg... Jullie willen zeker weten wie, laat ik dat jullie vertellen,

Afbeelding
Het was een normale dag, iedereen deed zijn ding wat nodig was, zo was Phoenix aan het sporten voor zijn baan als militair,

Afbeelding
Probeerde ik de band tussen mij en mijn dochter te verbeteren,

Afbeelding
En zette mijn moeder haar koffers neer op de grond. Mijn moeder?! Ja, mijn moeder. Ze drukte met haar trillende vinger op de deurbel...

Afbeelding
Toen ik haar zag staan, keek ik naar de grond. "Moeder... Wat..." Ze liet me niet uitpraten. Ik keek haar aan en zag haar droevige blik.

Afbeelding
Haar stem trilde enorm. "D... Der..." Er rolde een traan over haar wang. "Derek is gisternacht overleden." Zei ze. Ik geloofde haar niet, mijn broer, dood! Ik keek altijd zo tegen hem op, en nu was hij er niet meer. Ik viel haar om de hals. "Het komt wel goed..." Zei ik, terwijl ik wist dat het helemaal niet goed kwam...

(Sorry voor de kleine update, maar heeft iemand ideeën voor de volgende update??)
Raineyl

Sorry dat het zo lang duurt met de volgende up, maar ik zit een beetje in de moeilijkheden, in deze up is Nicki een peuter, inmiddels is ze al een tiener, en Phoenix een oudje. Ook zijn ze al getrouwd... Weet iemand hoe ik dit in mijn up kan "verwerken" ?

xx

EDIT : Trouwens, vanaf nu gaan de uppen door de ogen van Nicki, dan weet je dat.
Raineyl

UPDATE 7 : Vlinders, voor iedereen!

-In hij/zij vorm-

Afbeelding
"Jij gaat niet naar je werk!" Roept Nicole boos.
"Waarom niet?! Ik ben dan wel oud maar dat betekent niet dat ik niet kan werken!" Roept Phoenix kwaad terug. Hij is gisteren een oudere geworden maar hij mag niet eens werken van Nicole!
"Je weet wat Dr. Meyer zei! Je hebt zelfs een wandelstok nodig, hoe denk jij een stormbaan af te rennen?!" Zegt Nicole. Het klinkt hard maar ze wil echt het beste voor Phoenix.

Afbeelding
"Schat... Je moet met pensioen. Of anders werk als zakenman maar militair is echt te veel." Zegt ze.

Afbeelding
"Je hebt gelijk." Zegt Phoenix. Het is moeilijk voor hem. Als kind droomde hij ervan militair te worden. Hij zat zelfs op de militaire kostschool! En nu is het hem gelukt, en moet hij stoppen.

Afbeelding
Hij pakt zijn mobiel uit zijn broekzak.
"Hallo met de militaire dienst, kan ik u helpen?" Hoort hij een vrouwenstem zeggen. Hij kijkt Nicole bijna bang aan. Het enigste wat ze doet is knikken.
"Ik... Euhm... Met Phoenix. Phoenix Ross." Je hoort de pijn in zijn stem. "Ik ben gisteren 65 geworden en wil graag mijn pensioen..." "Oke. Nog gefeliciteerd, ik zie het staan, u krijgt nu 190 simdollars per keer, en ik zal het tegen mijn baas zeggen. Prettige dag nog verder!" Zegt de vrouw. Hij hangt op.

-door de ogen van Nicki-

Afbeelding
Ik rij op mijn roze scooter die ik van pappie heb gekregen. Ik ben er blij mee, hoef ik niet meer met die vervelende bus...

Afbeelding
Thuis pakte ik mijn mobiel en klikte op de optie "groepsgesprek." Ik klikte de drie fototjes aan. Mijn beste vriendin Chanel, haar broer en mijn vriendje Jordan, en mijn neef Jax. "Hallo met Chanel aan de lijn spreek je mee." Hoorde ik Chanel opgewekt roepen. "Heey Chanel, ik vroeg me af of..." En toen kwam Jax. "Heey Nicki. Heey Chanel." Zegt hij. "Heey Jax, nogmaals..." Ook Jordan zit er nu in. "Heey baby, vanwaar een groepsgesprek?" Zegt hij. "Nou, ik vroeg me af of jullie komen zwemmen." Zeg ik geërgerd. "Leuk! Zie je daar!" Zegt Chanel. "Oke, loveyou, zie je daar." En Jordan gaat weg. Ook Jax komt. Als ik opgehangen heb pak k mijn scootersleutels en ga weer op mijn scooter. "Geen groepsgesprekken meer..." Zeg ik in mezelf en ik rij weg.

Afbeelding
"T-G-I-F, T-G-I-F, T-G-I-F, T-G-I-F!" Zing ik mee met de menigte van Katy Perry. Bij het zwembad aangekomen zijn Chanel en Jax er al. We praten wat en gaan zonnebaden, rond 9u gaat Chanel in de jacuzzi. Ik en Jax komen er ook bij.

Afbeelding
"Oelalaaa, zijn Jax en Chanel verliefd?" Zeg ik plagerig. Chanel kijkt me verbaasd en lacherig tegelijk aan. Jax daarentegen heeft alleen oog voor Chanel.

Afbeelding
We hebben nog een uur gepraat en toen was het tien uur.

Afbeelding
Ik geef Chanel een knuffel, en we kleden ons om in het kleedhokje. Waar Jordan is? Geen idee...

Afbeelding
Thuis zit ik nog even op MSN. Chanel : Ik vind hem niet leuk! :cursing
Nicki : Geloof je het zelf? :flapper
Chanel : Oke, hij is zo sexy! Alleen hij heeft al een vriendin. Maar dat maakt niks uit... :love
Nicki : Haha, okeoke, ik ga slapen. Loveuuu ! xxx
Chanel : Zei Jax dat maar, haha, loveyou too ! <3

Hope u like it...
(1 van de mindere updates... Ik heb dat MSN gesprek zoveel mogelijk van mijn zus, die praat ook zo, haha.)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie