UPDATE 7 : Vlinders, voor iedereen!
-In hij/zij vorm-

"Jij gaat niet naar je werk!" Roept Nicole boos.
"Waarom niet?! Ik ben dan wel oud maar dat betekent niet dat ik niet kan werken!" Roept Phoenix kwaad terug. Hij is gisteren een oudere geworden maar hij mag niet eens werken van Nicole!
"Je weet wat Dr. Meyer zei! Je hebt zelfs een wandelstok nodig, hoe denk jij een stormbaan af te rennen?!" Zegt Nicole. Het klinkt hard maar ze wil echt het beste voor Phoenix.

"Schat... Je moet met pensioen. Of anders werk als zakenman maar militair is echt te veel." Zegt ze.

"Je hebt gelijk." Zegt Phoenix. Het is moeilijk voor hem. Als kind droomde hij ervan militair te worden. Hij zat zelfs op de militaire kostschool! En nu is het hem gelukt, en moet hij stoppen.

Hij pakt zijn mobiel uit zijn broekzak.
"Hallo met de militaire dienst, kan ik u helpen?" Hoort hij een vrouwenstem zeggen. Hij kijkt Nicole bijna bang aan. Het enigste wat ze doet is knikken.
"Ik... Euhm... Met Phoenix. Phoenix Ross." Je hoort de pijn in zijn stem. "Ik ben gisteren 65 geworden en wil graag mijn pensioen..." "Oke. Nog gefeliciteerd, ik zie het staan, u krijgt nu 190 simdollars per keer, en ik zal het tegen mijn baas zeggen. Prettige dag nog verder!" Zegt de vrouw. Hij hangt op.
-door de ogen van Nicki-

Ik rij op mijn roze scooter die ik van pappie heb gekregen. Ik ben er blij mee, hoef ik niet meer met die vervelende bus...

Thuis pakte ik mijn mobiel en klikte op de optie "groepsgesprek." Ik klikte de drie fototjes aan. Mijn beste vriendin Chanel, haar broer en mijn vriendje Jordan, en mijn neef Jax. "Hallo met Chanel aan de lijn spreek je mee." Hoorde ik Chanel opgewekt roepen. "Heey Chanel, ik vroeg me af of..." En toen kwam Jax. "Heey Nicki. Heey Chanel." Zegt hij. "Heey Jax, nogmaals..." Ook Jordan zit er nu in. "Heey baby, vanwaar een groepsgesprek?" Zegt hij. "Nou, ik vroeg me af of jullie komen zwemmen." Zeg ik geërgerd. "Leuk! Zie je daar!" Zegt Chanel. "Oke, loveyou, zie je daar." En Jordan gaat weg. Ook Jax komt. Als ik opgehangen heb pak k mijn scootersleutels en ga weer op mijn scooter. "Geen groepsgesprekken meer..." Zeg ik in mezelf en ik rij weg.

"T-G-I-F, T-G-I-F, T-G-I-F, T-G-I-F!" Zing ik mee met de menigte van Katy Perry. Bij het zwembad aangekomen zijn Chanel en Jax er al. We praten wat en gaan zonnebaden, rond 9u gaat Chanel in de jacuzzi. Ik en Jax komen er ook bij.

"Oelalaaa, zijn Jax en Chanel verliefd?" Zeg ik plagerig. Chanel kijkt me verbaasd en lacherig tegelijk aan. Jax daarentegen heeft alleen oog voor Chanel.

We hebben nog een uur gepraat en toen was het tien uur.

Ik geef Chanel een knuffel, en we kleden ons om in het kleedhokje. Waar Jordan is? Geen idee...

Thuis zit ik nog even op MSN. Chanel : Ik vind hem niet leuk!
Nicki : Geloof je het zelf?
Chanel : Oke, hij is zo sexy! Alleen hij heeft al een vriendin. Maar dat maakt niks uit...
Nicki : Haha, okeoke, ik ga slapen. Loveuuu ! xxx
Chanel : Zei Jax dat maar, haha, loveyou too ! <3
Hope u like it...
(1 van de mindere updates... Ik heb dat MSN gesprek zoveel mogelijk van mijn zus, die praat ook zo, haha.)