Iedereen weer bedankt voor de positieve reacties en eventuele tips. Ik vind het erg leuk dat ik mensen inspireer bij het bouwen, want ook ik word weer geinspireerd door anderen, en zo kunnen we dus veel leuke ideeen bij elkaar opdoen.
Ga me nu even bezighouden met de nieuwe opdracht de Sunset Valley the rebuild, maar binnenkort komen hier weer nieuwe foto's.
Een flinke bump t.o.v. vorige keer maar door prive omstandigheden en tussendoor bouwen aan Sunset Valley the rebuild kwam er even niets van "vrij" bouwen.
Door de weekly finds van AnsjJ2 van vorige week werd ik weer geinspireerd, omdat ik weg ben van alles wat een beetje "Engels" aandoet en zij had o.a. een prachtige Engelse set van Severinka gevonden. Bedankt AnsjJ2.
Hieronder het resultaat. De kleurverschillen in de woonkamer komen door de erkers en dat kon ik helaas niet aanpassen voor de foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Echt een geweldig mooi huis, maar ik vind je inrichting eigenlijk nog mooier. Ik hou wel van die zachte kleuren in de woonkamer en keuken.Echt engelse sfeer en dat vind ik ook geweldig(moet ook wel want ik heb een engelse leraar als echtgenoot) Kortom,supermooi huis.
Mooi huis! Het heeft ook echt een engele sfeer. Ik vind dat je er goed over na heb gedacht hoe engele huizen eruit zien. Bijvoorbeeld: In Engeland zijn de woonkomers vaak lang en smal. En dat zie je in dit huis ook terug
Wooow, bedankt voor al jullie zeer positieve en aardige reacties.
Leuk dat m'n Engelse cottage zo in de smaak valt. Ik heb het gebouwd in Hidden Springs en dat vind ik toch wel een van de mooiste wereldjes tot nu toe. De lots en omgeving zijn hier werkelijk prachtig en inspireren iedere keer weer tot het bouwen van knusse en mooie huisjes.
^Ik heb hem geupload naar de Sims 3 site maar daar zie ik hem niet verschijnen in mijn studio. Misschien vanwege de CC die erin zit?
Mediafire heb ik verder geen ervaring mee helaas.
Als iemand tips kan geven hoe ik hem alsnog op de Sims 3 site krijg, hoor ik het graag en dan zal ik het opnieuw proberen.
Robin en ik hadden hier ook last van en dat werd bij Robin opgelost door de CC eruit te halen maar ik gebruik geen CC en kan mijn Spring cottage nog steeds niet uploaden naar de sims3site. Dat is de enige tip die ik je kan geven.
Sorry voor de post, maarja het is m'n eigen pagina
Nog een kleine aanvulling op m'n English cottage. Ik vond nog een prieel met toebehoren op de site van Severinka die hier prachtig bijpast. Hope you like!
Is dat een schommelbankje wat ik daar zie en zo ja kan je daar mee schommelen.
Ik blijf dit een heel mooi huis vinden en dat prieeltje past er inderdaad goed bij.