Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

693 berichten • Pagina 15 van 35

ChanCake
Man met de buit Man met de buit

Re: Cake Screens~ (Pose #4 treurig.)

Dank jullie. [:

Alleen ben ik een beetje emo op het moment, want.. ik was klaar (dacht ik, althans) en ik wou het allemaal gaan samenstellen voor de download.. Blijkt het dat Pose 4 over Pose 3 heengesaved is, dus die moet ik helemaal opnieuw maken, wat zwaar klote is.. want.. :cry dat was juist één van de betere. D: aaargh. Ik haat het wanneer dit gebeurt, nouja.. het duurt dus iig wat langer. ):
Afbeelding
THEVERT
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Alles wat je maakt is zoooo mooi! Even een vraagje als dat mag haha, waar download je het meest vandaan?
En dan je haar en kleding, want ik kan ergens zoiets vinden! Ga zo door :)
If I was scared, I would.
And if I was bored, you know I would.
And if I was yours, but I'm not.
ChanCake

^ Ik gebruik meeste kleding gewoon van de store en De sims zelf. Je moet gewoon een beetje handig zijn met verkleuren? :p Haar enzo komen van retextures zoals Metalmoose, Lotus, Anubis, Marie, Poseidon, etc. en dank jullie all<3
Afbeelding
ChanCake

Re: Cake Screens~ (Felicia Gravel)

Dus, ik heb maar weer es een nieuw simmetje gemaakt. :)

Felicia Gravel

Afbeelding

Felicia is een eigenaardige Sim. Ze is opgegroeid in Bridgeport en houd erg van de industriële look dat Bridgeport uitstraalt. De stad, de hoge gebouwen, het muffe uitgaansleven en de drukte spreken haar aan. Ze is een flirterig persoon en is dan ook zeker niet bang om zo nu en dan een vent mee naar huis te nemen. Ze is mooi, maar mooi hoeft niet altijd dom te betekenen, integendeel. Felicia is een genie en heeft daarmee looks en brains in één pakket. Met haar brein vind zij dingen uit op haar werktafel en heeft een voorliefde voor alles wat metaal is.

Afbeelding

Ze heeft geen baan. Haar rijke ouders zijn verhuisd naar Sunset Valley en na veel zeuren en te laten zien dat zij niet in het kakkerige leventje van hun paste, kochten zij een huis voor haar op de sterrenheuvel nabij de stad.

Afbeelding

Tegenwoordig brengt ze haar tijd door met feesten, uitvinden en mannen oppikken, maar zal het ooit niet is tijd zijn om aan de toekomst te denken?

Afbeelding

Ik wil misschien iets met deze Sim doen, weet nog niet zeker.. :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie