Ik ben hier al aangemeld, maar ik was mijn wachtwoord kwijt, en een week later was ook mijn e-mailadres gehackt. Ik kon dus m'n wachtwoord niet heropvragen. Gelukkig hadden we op school vroeger leren mailen, en hadden we van de school een mail-adres gekregen. Dat gebruik ik nu om dit account te maken. Voor wie me niet kende (en ik was niet zo bekend hier), stel ik mezelf nog eens voor
Ik ben dus Nikita, en ik ben 14 jaar. Ik ben gek op de sims (logisch). Ik heb alles van de sims 2, van de sims 1 alleen Beestenboel en de gewone versie. Van de sims 3 heb ik alles behalve Buitenleven, Buurtleven en Showtime (maar die krijg ik normaal eind deze maand). Ik ben ook gek op dieren. Ik heb geen favoriet uitbreidingspakket. Misschien wel Levensweg en Beestenbende. Maar Ambities en Na Middernacht zijn ook toppertjes. Dus zoals je ziet, ik heb geen favoriet. Ik heb de pest aan dierenmishandeling en fouten en bugs in de sims. Al pakken die soms grappig uit, maar niet als je sims zo vaak in de grond zit en niet meer vooruit wilt. Ik heb een toffe familie met kinderdagverblijf, en pups. Er is zelfs al een generatie 2 geboren. Maar dat kindje is nogmaar peuter. Ik kan heel gevoelig uit de hoek komen bij kwetsend commentaar. Ik ben geboren op 25 juni, dus over een paar maanden ben ik eindelijk 15

En nu genoeg getetterd, jullie leren me wel beter kennen op het forum zelf.
xxx Nikita