Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1161 berichten • Pagina 17 van 59

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 8 online! p27!

De foto's van mijn dagboeken zijn op de negende van de maand weer te zien. Het probleem is dat al mijn foto's te vaak worden bekeken en ik dan aan mijn maximale aantal zit, ingewikkeld, maar op de negende van de maand zien jullie ze dus weer!
Ik denk dat ik een tweede account aanmaak, zodat ik verder kan met foto's posten, dit is namelijk niet handig. (
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - wedstrijd 8 online! p27!

#WEDSTRIJD 9.

Afbeelding
Alan Stanley is inmiddels te oud om nog een filmstudio op te starten, maar hij heeft grootse plannen voor zijn dochter Ellen. Hij wil namelijk voor Ellen een filmstudio laten bouwen, zodat Ellen haar eigen carrière kan opstarten, in de filmstudio.

#opdracht.
Plaats op een kavel van 60x60 de filmstudio en maak er een set naast. Je mag zelf weten wat voor thema's je in de set behandeld, als er maar een filmstudio staat met een set ernaast. Ook moet er ruimte zijn voor een paar parkeerplaatsen, en ook hier komt een metrostation. (verplicht!) Heb je geen Na Middernacht, dan kun je dus niet mee doen! (het is dus de uiteindelijke bedoeling om net zo een openbare kavel te bouwen als in Bridgeport, maar dan een andere en natuurlijk een nieuwe!)

#regels.
Er zijn niet veel regels, maar aan de volgende moet je je toch houden!
- Geen downloads!
- Geen store items.
- Alle uitbreidingen mogelijk.
- Geen maximaal budget.
- Bouw de filmstudio op een kavel van 60x60.
- Zorg dat er een overtuigende filmset naast de studio komt.
- Maximaal 8 foto's inzenden.

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 11 apr 2012, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - opdracht 9 online, pagina

^ Het gaat hier om de filmstudio, niet de bioscoop of dergelijke. Er moet gewoon net zo een kavel gebouwd worden als die uit Bridgeport, maar dan een andere. De filmstudio waar je carrière acteren en regisseren uitvoert.
De filmstudio is een rabbithole, en die plaats je natuurlijk op een openbare kavel. Omdat het een openbare kavel is, is er geen budget.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - opdracht 9 online, pagina

@deetui, dat staat twee keer duidelijk aangegeven!
Dave. schreef: Plaats op een kavel van 60x60 de filmstudio en maak er een set naast.

...

- Bouw de filmstudio op een kavel van 60x60.
v Je moet het gewoon op een kavel van 60x60 bouwen, wel in Sunset Valley, want dan heb je de juiste ondergrond kleur, graag een vlakke ondergrond, want ik plaats een nieuwe lege kavel in Sunset Valley omdat deze niet vervangen wordt maar nieuw is. Ik hoop dat ik duidelijk ben.

Laatst gewijzigd door Dave. op wo 04 apr 2012, 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - opdracht 9 online, pagina

Sorry, ben ik zo onduidelijk? :$

Het maakt niet uit waar je het bouwt, als de kavel maar 60x60 en vlak is. Als er later voor een door jou gebruikte kavel een wedstrijd komt, dan open je gewoon een nieuwe sunset valley.

v hoezo jammer...

Laatst gewijzigd door Dave. op do 05 apr 2012, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: #Sunset Valley: THE REBUILD - opdracht 9 online, pagina

Opdracht 7: het startershuis

Dit is mijn startershuisje Peach. Het kost 12.979 simdollars en ik heb me volgens mij net iets te hard laten gaan met pastelkleurtjes. :sweatdrop
En ik heb de badkamer niet in het groot laten zien omdat je dat al goed kan zien op het overzicht (en natuurlijk omdat ik al teveel plaatjes had).
Hope you like it ^^

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

v Hehe. :p Maar bedankt!
vv Nee hoor, die staan gewoon vooraan ^^ Dankje!

Laatst gewijzigd door Luna op vr 06 apr 2012, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie