Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie word Miss TT als het aan jou ligt?

Peiling eindigde op vr 26 mar 2010, 17:57

Jade
8
53%
Gwen
7
47%
Totaal aantal stemmen: 15

302 berichten • Pagina 9 van 16

Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: S3N TienerTopmodel!(De 2e opdracht en extra opdr. = online!)

> Afbuiter: als je tot vrijdag bij je opa en oma blijft slapen, heb je zaterdag en zondag ook de tijd om aan je opdracht te werken! En de extra opdracht hoeft niet, alleen als je daar zin/tijd voor hebt.

> Mastvlag: Nee, want ik beoordeel apart op de extra opdracht, en de 'normale' opdracht! :wink

> En mastvlag nog een X: dan doe ik ook mee als sims van mij het weer doet! :thumbup
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Opdracht 2:
Afbeelding
Christina-Lena en ik zijn samen opgegroeid en daar blijkt dus ook liefde uit voort te komen, dit was onze eerste kus die iemand maakte, mijn moeder dus, en we kregen de foto wel te zien en na die foto waren we nog meer verliefd op elkaar

Extra opdracht 1:
Afbeelding
ik beleef me vakantie vooral aan strand met Christina-Lena, lekker chillen en praten over onze week en over onze toekomst

dit was mijn inzending van de extra opdr en opdr 2 ;)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Opdracht 2:
Afbeelding
"Dit is mijn vriendje: Maximus McDermott. Hij is de hunk van de school, en hij is super lief!
Ik ken hem van school en omdat hij binnenkort tegenover ons komt wonen. Vaak zitten we 's avonds op het bankje in de tuin te kletsen en te zoenen. Deze foto is gemaakt met mijn camera. Door een vriendin. Ik ben smoor op Maximus!"

Extra opdracht:
Afbeelding
Naast schilderen is tuinieren ook een hobby van mij. In de vakantie heb ik alle tijd voor mijn plantjes. Zo kan ik ze eens een goede beurt geven. Ik ben nog niet zo goed in tuinieren, maar dat komt nog wel.

Toen ik thuis was, en ik sims 3 - luxe accessoires had geïnstalleerd ben ik meteen begonnen. En dit is het resultaat.

x My.
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Mijn foto's zijn ook weer van de partij!
Normale opdracht
Afbeelding
Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor liefde, maar ik heb wel echt gevoelens voor Ethan Bunch.. Samen zijn we op vakantie gegaan naar de sfinx in Egypte.
De extra opdracht.
Afbeelding
Als Ethan nog in de tent lag te slapen ging ik bij het zielenrustbeeld mediteren.. Ik dacht hier alleen te zijn, dat dacht ik...
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Aangezien iedereen de foto heeft ingeleverd, en djon Black (jammer genoeg) niet meer mee wil doen, ga ik straks even alle foto`s bekijken, en de uitslag krijgen jullie dus ook straks te horen! :thumbup
En essel: Ik wacht nog even op jou voor de extra opdracht, aangezien het bij jou even niet lukt! Maar ik heb geen antwoord op je vraag, moet even iemand met meer technische inzicht ofzo.. beantworden!

(Deze keer wel 14.00 uur.. :sleep )
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Essel schreef:Tot je de foto zag ;-)

Haha, ik heb ff gekeken, maar toen ik mijn spel had geïnstalleerd (opnieuw) had ik dus mijn sim op de uitwisseling gezet, en weer in m'n spel gedownload maar hoe zet ik haar ernu weer in??? :confused

XxEssel
Download het bestand, zoek het op in het startprogramma en klik op installeren. Dan zou het wel in je spel moeten zijn :wink
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie