> Afbuiter: als je tot vrijdag bij je opa en oma blijft slapen, heb je zaterdag en zondag ook de tijd om aan je opdracht te werken! En de extra opdracht hoeft niet, alleen als je daar zin/tijd voor hebt.
> Mastvlag: Nee, want ik beoordeel apart op de extra opdracht, en de 'normale' opdracht!
> En mastvlag nog een X: dan doe ik ook mee als sims van mij het weer doet!
Opdracht 2:
Christina-Lena en ik zijn samen opgegroeid en daar blijkt dus ook liefde uit voort te komen, dit was onze eerste kus die iemand maakte, mijn moeder dus, en we kregen de foto wel te zien en na die foto waren we nog meer verliefd op elkaar
Extra opdracht 1:
ik beleef me vakantie vooral aan strand met Christina-Lena, lekker chillen en praten over onze week en over onze toekomst
dit was mijn inzending van de extra opdr en opdr 2
Opdracht 2:
"Dit is mijn vriendje: Maximus McDermott. Hij is de hunk van de school, en hij is super lief!
Ik ken hem van school en omdat hij binnenkort tegenover ons komt wonen. Vaak zitten we 's avonds op het bankje in de tuin te kletsen en te zoenen. Deze foto is gemaakt met mijn camera. Door een vriendin. Ik ben smoor op Maximus!"
Extra opdracht:
Naast schilderen is tuinieren ook een hobby van mij. In de vakantie heb ik alle tijd voor mijn plantjes. Zo kan ik ze eens een goede beurt geven. Ik ben nog niet zo goed in tuinieren, maar dat komt nog wel.
Toen ik thuis was, en ik sims 3 - luxe accessoires had geïnstalleerd ben ik meteen begonnen. En dit is het resultaat.
Mijn foto's zijn ook weer van de partij!
Normale opdracht Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor liefde, maar ik heb wel echt gevoelens voor Ethan Bunch.. Samen zijn we op vakantie gegaan naar de sfinx in Egypte.
De extra opdracht. Als Ethan nog in de tent lag te slapen ging ik bij het zielenrustbeeld mediteren.. Ik dacht hier alleen te zijn, dat dacht ik...
Haha, ik heb ff gekeken, maar toen ik mijn spel had geïnstalleerd (opnieuw) had ik dus mijn sim op de uitwisseling gezet, en weer in m'n spel gedownload maar hoe zet ik haar ernu weer in???
Aangezien iedereen de foto heeft ingeleverd, en djon Black (jammer genoeg) niet meer mee wil doen, ga ik straks even alle foto`s bekijken, en de uitslag krijgen jullie dus ook straks te horen!
En essel: Ik wacht nog even op jou voor de extra opdracht, aangezien het bij jou even niet lukt! Maar ik heb geen antwoord op je vraag, moet even iemand met meer technische inzicht ofzo.. beantworden!
Haha, ik heb ff gekeken, maar toen ik mijn spel had geïnstalleerd (opnieuw) had ik dus mijn sim op de uitwisseling gezet, en weer in m'n spel gedownload maar hoe zet ik haar ernu weer in???
XxEssel
Download het bestand, zoek het op in het startprogramma en klik op installeren. Dan zou het wel in je spel moeten zijn
Ja, dat is allemaal wel gelukt hoor! Maar ik kan mn sim niet meer in een huis plaatsen...
Weet iemand hoe dat moet? Ik zal het nu nog wel eens uit gaan vogelen!! Ik hoop dat ik nog een kwartiertje de tijd heb. Het kan denk wel iets eerder... Ff snel regelen!