'NORMALE' DEEL

Gespannen drink ik mijn plasmasap op. Vandaag komt mijn nieuwe kat, Pudy. We vertrekken samen van deze 'villa' naar een grotere 'villa'.

Als we dan eindelijk in mijn *kuch* grote villa *kuch* zijn ga ik meteen achter de nieuwe computer. Ik ben vastbesloten om een boek te schrijven over mijn levenservaringen. Ik vind namelijk dat ik als wijze vrouw die al veel dingen heeft meegemaakt ook anderen moet helpen. Dit boek zal zeker weten een bestseller worden.

’s Avonds ga ik naar het feest van Pierce. Ik kwam stiekem wat eerder zodat ik hem nog even voor mezelf zou hebben. En… laat maar, dat houd ik maar privé.

Als de gasten er dan eindelijk zijn merken ze mijn beroemdheid natuurlijk wel op, tja ik ben gewoon geweldig. Op deze foto sta ik toch wel erg hip hè?
VERDRIETIGE DEEL (SERIEUS)

Maar dan slaat het noodlot toe, mijn geliefde, degene van wie ik hou, ik bedoel hield, gaat dood. Plotseling, zonder reden, zonder uitleg, zonder afscheidswoorden.
De dood lijkt me te treffen, eerst Baby en dan Pierce. Twee mensen die mijn komst in Hidden Springs vrolijk hebben gemaakt, die mij vrolijk hebben gemaakt. En zoals ze beiden snel een plek, een belangrijke plek, in mijn leven kregen, verdwenen ze even snel.

De begrafenis was mooi, maar verdrietig. Als iedereen weg is ga ik nog even naar zijn graf. Mijn afscheidsbrief zit in mijn jaszak, ik had niet de moed om hem in zijn kist te stoppen dus leg hem daarom op zijn graf.
Pierce, je was, je bent, vader van een kind, een prachtige jonge vrouw. Je bent mijn geliefde. Zoveel liefde die je mij hebt gegeven, nooit heb ik je verteld wat je voor mij betekende. Dat jij mij de liefde gaf die ik nooit eerder kon ervaren, totdat je plots wegging, me verliet. Je weet pas wat je hebt als je weet hoe het zonder is.

Als ik thuiskom na deze lange, zware dag plof ik meteen neer op de bank. Binnen een paar minuten slaap ik al. Als ik na een tijdje mijn ogen weer open zie ik Puddy naast me zitten. Als ik in haar prachtige ogen kijk zie ik alles anders, ik zou dit overleven. Ik was een sterke vrouw, nooit had ik liefdesverdriet gehad. Dat was niet moeilijk omdat ik nooit liefde had gekend, maar toch.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Een up met twee delen. Ik wist niet hoe ik het tweede deel moest schrijven en daarom heb ik besloten om dat deel op een serieuze manier te schrijven. Ik heb geen idee waarom hij dood ging, weten jullie dat misschien?
Dit is waarschijnlijk de enige serieuze up, de rest wordt weer 'normaal'.
Ik heb weer een wat drukkere periode dus ik heb besloten om elke donderdag en elk weekend een up te plaatsen.

Hope you like de up