Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

181 berichten • Pagina 5 van 10

Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 9 29/1/2012

Hoofdstuk 10
'NORMALE' DEEL
Afbeelding
Gespannen drink ik mijn plasmasap op. Vandaag komt mijn nieuwe kat, Pudy. We vertrekken samen van deze 'villa' naar een grotere 'villa'.
Afbeelding
Als we dan eindelijk in mijn *kuch* grote villa *kuch* zijn ga ik meteen achter de nieuwe computer. Ik ben vastbesloten om een boek te schrijven over mijn levenservaringen. Ik vind namelijk dat ik als wijze vrouw die al veel dingen heeft meegemaakt ook anderen moet helpen. Dit boek zal zeker weten een bestseller worden.
Afbeelding
’s Avonds ga ik naar het feest van Pierce. Ik kwam stiekem wat eerder zodat ik hem nog even voor mezelf zou hebben. En… laat maar, dat houd ik maar privé.
Afbeelding
Als de gasten er dan eindelijk zijn merken ze mijn beroemdheid natuurlijk wel op, tja ik ben gewoon geweldig. Op deze foto sta ik toch wel erg hip hè?
VERDRIETIGE DEEL (SERIEUS)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Maar dan slaat het noodlot toe, mijn geliefde, degene van wie ik hou, ik bedoel hield, gaat dood. Plotseling, zonder reden, zonder uitleg, zonder afscheidswoorden.
De dood lijkt me te treffen, eerst Baby en dan Pierce. Twee mensen die mijn komst in Hidden Springs vrolijk hebben gemaakt, die mij vrolijk hebben gemaakt. En zoals ze beiden snel een plek, een belangrijke plek, in mijn leven kregen, verdwenen ze even snel.
Afbeelding
De begrafenis was mooi, maar verdrietig. Als iedereen weg is ga ik nog even naar zijn graf. Mijn afscheidsbrief zit in mijn jaszak, ik had niet de moed om hem in zijn kist te stoppen dus leg hem daarom op zijn graf.
Pierce, je was, je bent, vader van een kind, een prachtige jonge vrouw. Je bent mijn geliefde. Zoveel liefde die je mij hebt gegeven, nooit heb ik je verteld wat je voor mij betekende. Dat jij mij de liefde gaf die ik nooit eerder kon ervaren, totdat je plots wegging, me verliet. Je weet pas wat je hebt als je weet hoe het zonder is.
Afbeelding
Als ik thuiskom na deze lange, zware dag plof ik meteen neer op de bank. Binnen een paar minuten slaap ik al. Als ik na een tijdje mijn ogen weer open zie ik Puddy naast me zitten. Als ik in haar prachtige ogen kijk zie ik alles anders, ik zou dit overleven. Ik was een sterke vrouw, nooit had ik liefdesverdriet gehad. Dat was niet moeilijk omdat ik nooit liefde had gekend, maar toch.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Een up met twee delen. Ik wist niet hoe ik het tweede deel moest schrijven en daarom heb ik besloten om dat deel op een serieuze manier te schrijven. Ik heb geen idee waarom hij dood ging, weten jullie dat misschien?
Dit is waarschijnlijk de enige serieuze up, de rest wordt weer 'normaal'.
Ik heb weer een wat drukkere periode dus ik heb besloten om elke donderdag en elk weekend een up te plaatsen. XD
Hope you like de up :D
MissRainbow
Groentehakker Groentehakker

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 10 4/2/2012

aww gaan die kat en hij allebei dood. life sucks. Ik hou echt van vampieren ze zijn zo cool! Je schrijft echt heel goed en grappig maar hoe kan het dat jouw vampieren geen vampier huid hebben dat het gaat glimmen enz?

Laatst gewijzigd door MissRainbow op do 09 feb 2012, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.

All that we see or seem is but a dream within a dream
Loungefan

Ik ben alweer met de volgende up bezig, deze is weer 'normaal'. Op haar eigen manier dan XD. Ik denk dat ik donderdag de up online zet. Ben nu best wel druk met school enzo en heb voor sommige vakken helemaal geen motivatie meer. Dan leer je bijvoorbeeld een heel weekend voor een proefwerk en heb je nog steeds een onvoldoende.
Edit: checkte net even mijn screens, er zijn al drie nieuwe vampiers getransformeerd. Wat denken jullie man, vrouw, etc.
Loungefan

Hoofdstuk 11
Afbeelding
En verdriet is pijnlijk maar na zon komt regen. Ehm, na regen komt zonneschijn. Zoals jullie zien was ik altijd heel goed in nederlands. En om mijn ongeloof grote geluk *sarcasme* te vieren kocht ik deze plant, met een konijn eromheen, hoezo hip.
Afbeelding
En met mijn baan in de muziek ging het ook erg goed, ik mocht zelfs al mee met concerten. En daarvoor moest ik er natuurlijk goed uitzien. En voordat mijn concert begon kwam er nog een ‘vriend’ langs.
Afbeelding
En geloof me, ik hield echt van Pierce! En ik begon niet met flirten, hij, Nicholas, kwam aanzetten met bloemen, niet ik. Maar als ik eerlijk moest zijn: hij was niet lelijk, best romantisch dus hij maakte kans. Alleen een man met oorbellen, dat past zo niet bij mij. Ik zou hem zo snel mogelijk een metarmofose geven, en hem bijten natuurlijk.
Afbeelding
Ik: ‘Mag ik je bijten, ik beloof dat het geen pijn doet. Als ik je heb gebeten wordt je net zoals ik, even slim, talentvol, knap en nog veel meer.’
Hij: ‘Oké.’
Ik: ‘Wat meer enthousiasme zeg. Dit zal het beste worden wat je in jouw leven overkomt.’
Afbeelding
Hij: ‘Aaaahhh! Jij zij dat het maar een beetje pijn deed! Mammie!’
Afbeelding
Hij: ‘Ik vind je leuk, erg leuk zelfs.’
Zie je hij flirt, ik niet.
Afbeelding
En dit is hij als vampier. Niet letten op die afvalberg achter hem. Ik haat die stinkberen, of was het stinkdieren? Ze zijn gewoon verdoemd.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nou dit is alweer een vampier erbij, ze heeft nu al zes mensen getransformeerd en in mijn spel zelfs al meer. Ik heb zelfs al foto’s voor nog 5 hoofdstukken maar de komende maand ofzo heb ik het heel druk dus ik blijf gewoon twee keer in de week uppen. Ik maak dan alvast extra foto’s en updates zodat ik zelfs in de proefwerkweek twee keer kan uppen XD. Ik hoop dat jullie het ook weer leuk vonden dat er na twee minder gekke ups weer een gekke kwam. Ik was dat verdrietige beu, past ook niet echt bij haar. Het was ook echt irritant om een verdrietige up te maken. Bij Baby was nog wel logisch, die kat was al een oudere maar bij Pierce kwam het echt heel onverwacht.
Ik heb de beginpost ook weer aangepast, zijn foto staat er nu ook bij. :)
Hope you like de up :D
Loungefan

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 11 9/2/2012

Hoofdstuk 12
Afbeelding
En nadat ik het erg gezellig had gehad met Nicholas ging ik naar mijn concert. Ik liep over de rode loper en mijn bodyguards moesten al mijn fans tegenhouden die heel graag een handtekening van mij wilden *sarcasme*. De waarheid is dat die rode loper hier altijd ligt en dat er nauwelijk mensen naar mij omkeken. En bodyguards, die heb ik niet eens.
Afbeelding
Achter mij viel trouwens wel iemand flauw, heb ik toch nog op één persoon indruk gemaakt.
Afbeelding
Toen ik thuiskwam van mijn concert ging ik verder werken aan mijn boek. Mijn boek was bijna af en ik wist zeker dat mijn boek een bestseller zou worden.
Afbeelding
De volgende dag kwam Sidney, de dochter van Pierce langs. Ik vond dat haar look echt niet meer kon dus gaf haar meteen een make-over, het resultaat…
Afbeelding
Ze had een nieuwe jurk van mij gekregen, ze had dadelijk een belangrijk formeel feest. Ik vind het beroep stylist ook wel bij me passen, of detective of… Nou ja, ik dwaal weer af, wat ik wil zeggen is dat ik gewoon erg talentvol ben.
Afbeelding
En als we weer een tijdje gekletst hebben bijt ik haar maar. Tja, ik moet aan die 100 vampiers komen. En net zoals andere anderen begint ze te schreeuwen of beter gezegd te krijsen. En ja haar gezicht, wat moet ik daar nou over zeggen…
Afbeelding
Dit is misschien nog wel het gekste gezicht tot nu toe.
Afbeelding
En dit is ze dan als vampier.
En dit is alweer de 7e vampier. Er is nog een nieuwtje, ik heb nog een andere kat geadopteerd en Puddy heeft nu kleintjes. Wat denken jullie: hoeveel kittens en welk geslacht?
De 8e vampier is er nu ook, denken jullie dat het een man of een vrouw is.
Ik wil graag bij de 10e vampier een sim van jullie dus als jullie een leuke sim hebben, stuur mij maar een pm als je een sim hebt. Graag een verhaaltje erbij zodat ik er een leuke update bij kan bedenken. Als ik meerdere sims heb gekregen komen ze ook aan de beurt hoor, misschien ga ik wel om de 5 dan een sim van jullie gebruiken.
De beginpost heb ik bijgewerkt, Sidney staat er nu ook bij
Hope you like de up :)
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 12 12/2/2012

Leuke up :D
Loungefan schreef:Er is nog een nieuwtje, ik heb nog een andere kat geadopteerd en Puddy heeft nu kleintjes. Wat denken jullie: hoeveel kittens en welk geslacht?
Ik denk 4 kittens, 2 poezen(vrouwtjes) en 2 katers(mannetjes)
Loungefan schreef:De 8e vampier is er nu ook, denken jullie dat het een man of een vrouw is.
Ik denk een man...

@Loungefan: Ik heb je ook een PM gestuurd met wat vraagjes over je vraag voor sims. :$

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie