Door de stakingen van donderdag heb ik een stom rooster. 1e uur les, dan drie tussenuren en dan een blokuur wiskunde. Dus zit tot tien voor half drie. Maar heb geen natuurkunde toets Maar een vriendin van me heeft alleen eerste uur duits en dan is ze uit
Laatst gewijzigd door Imme op di 24 jan 2012, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Bleegh, donderdag 1 uur uitval, en dan heb ik de eerste twee uur niets, maar dan moet ik naar therapie, dus daar schiet ik niks mee op.. Het is gewoon allemaal de schuld van meneer Bies x.c
We hebben deze week 40minuten rooster, vet chill en morgen stakingen, ik heb maar 1 uur, het 7e! Best kut eig, voor 40 minuutjes naar school, waarvan ik een kwartier heen fiets en een kwartier terug. u_u
En die les is ook nog van mijn slechtste vak, AK, mijn enige onvoldoende, met de hatelijkste lerares.
Gisteren van half 9 in de ochtend tot 11 uur in de avond op school gezeten! We moesten namelijk een presentatie houden aan volwassen over ons profielwerkstuk.
Ik heb net besloten dat ik het inleveren van mijn portfolio's een paar dagen uitstel, ik moet nog veel te veel doen. Analyses van toneelstukken en reflecties van vakken zijn saai om te maken!
Weet mijn profiel ook al, Cultuur en Maatschappij, ik wil iets met criminologie doen :3
waars. ga ik dat studeren nadat ik mijn havo en vwo heb afgemaakt :3
Waarom wilde ik ook alweer zo graag universiteit doen? Ik word echt gek van het leren van deze stomme herkansing! 0,2 punten te weinig en ik kan echt alles weer opnieuw doen x_x
Morgen belangrijk ak so en ik MOET goed maken :c
Heb al wel wat eerder geleerd dan normaal ;p
Morgen moet ik ook het allerlaatste aeg artikel maken in de les, maar ik weet niet of ik optijd klaar zal zijn :c
planning gemaakt van mijn zelfstudie volgend periode, nu hopen dat ik mijzelf hier aan kan houden! Vandaag ook maar proberen toch het portfolio met analyses van theaterstukken af te krijgen en vanmiddag inleveren. Bah. Maar wel uiteten met klasgenoten!