Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 32 van 83

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Het grote school-topic

Ik hoop echt dat wij donderdag veel uitval hebben, de derde en de bovenbouw hebben de hele dag vrij -.-
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Imme
Teamlid Teamlid

Door de stakingen van donderdag heb ik een stom rooster. 1e uur les, dan drie tussenuren en dan een blokuur wiskunde. Dus zit tot tien voor half drie. Maar heb geen natuurkunde toets :D Maar een vriendin van me heeft alleen eerste uur duits en dan is ze uit

Laatst gewijzigd door Imme op di 24 jan 2012, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Simsfreak

Bleegh, donderdag 1 uur uitval, en dan heb ik de eerste twee uur niets, maar dan moet ik naar therapie, dus daar schiet ik niks mee op.. Het is gewoon allemaal de schuld van meneer Bies x.c
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

We hebben deze week 40minuten rooster, vet chill en morgen stakingen, ik heb maar 1 uur, het 7e! Best kut eig, voor 40 minuutjes naar school, waarvan ik een kwartier heen fiets en een kwartier terug. u_u
En die les is ook nog van mijn slechtste vak, AK, mijn enige onvoldoende, met de hatelijkste lerares.
Afbeelding
FranSor
Beheerder Beheerder

Ik heb net besloten dat ik het inleveren van mijn portfolio's een paar dagen uitstel, ik moet nog veel te veel doen. Analyses van toneelstukken en reflecties van vakken zijn saai om te maken!
Afbeelding
Simsfreak

Bleegh, wij waren zowat de enige klas op school die tot en met het 7e moest ;/
Charge
Oplichter Oplichter

Ik heb vandaag echt een nutteloze dag gehad:

1e: examen myl
2e: tussenuur
3e: economie
4e: tussenuur
5e: kwartiertje les,daarna tussenuur
6e: tussenuur
7e: VT inhalen

Gelukkig valt het 6e morgen uit en heb ik voor de verandering eens geen tussenuren xd
Mich.....
Mest analist Mest analist

Waarom wilde ik ook alweer zo graag universiteit doen? Ik word echt gek van het leren van deze stomme herkansing! 0,2 punten te weinig en ik kan echt alles weer opnieuw doen x_x
''Faber est suae quisque fortunae''
Mich.....
Mest analist Mest analist

Morgen uitje met de studievereniging naar het zeeaquarium in Delfzijl :D Eindelijk eens even wat anders dan leren voor de herkansingen.
''Faber est suae quisque fortunae''
FranSor
Beheerder Beheerder

planning gemaakt van mijn zelfstudie volgend periode, nu hopen dat ik mijzelf hier aan kan houden! Vandaag ook maar proberen toch het portfolio met analyses van theaterstukken af te krijgen en vanmiddag inleveren. Bah. Maar wel uiteten met klasgenoten!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie