alles wat het nu doet is dan mooi meegenomen.. .. als alles werkt kun je alles om gaan zetten..igg proberen.. niet alles werkt goed op die manier..dat doe je met een ander programa.. nu ff niet relevant.. eerst je spel werkent krijgen... dat er downloads niet meer zijn is niet erg starks .. die verdwijnen gewoon uit je huisje.. ik neem aan dat je alles wil doen om je stad te behouden..
wel ff wachten met je stad terug zetten.. dat moet je echt als allerlaatste doen..
Ik heb nu paar keer een conflict tussen bestanden in DCBackup en dit bestand: \Documents\Electronic Arts\De Sims 3\DCCache\dcdb0.dbc
Doe ik dan iets fout? ik laat heel sims3 scannen. Of moet ik alleen IN de map DCBackup laten scannen?
ah nee he. Dan heb ik iets goed fout gedaan. Heb nu 3x dat bestand dcdb0.dbc laten disablen, en die maakt zichzelf weer aan. Kan ik dcdb0.dbc.disabled1 en dcdb0.dbc.disabled2 deleten, of moet ik helemaal opnieuw beginnen met downloads invoegen en checken?
kyta1702 schreef: .. als je alle corrupte files hebt gesecteerd kun je die deleten .. het programa zal niet alles deleten hoor..
Oh...
Iets te enthousiast geweest. :blink Heb alles bij de tabs geïnstalleerd materiaal en downloads verwijderd, de 3 bestanden van dcdb0.dbc gedelete en de map dcbackup leeggehaald.
.. wat... dan kun je het beste alles maar weer op nieuw doen.. .. de downloads dan.. NIET de spellen weghalen hoor... .. misschien moet je ff kijken of het spel het nog doet..