Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

202 berichten • Pagina 7 van 11

ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Re: Update 2.5.12.004002 date niet up

kyta1702 schreef:heb je die uit de store? of ilegaal?
Sommige van kennissen, en een paar van exchange. Niet uit de store.

Degene die nu al meteen problemen veroorzaken zijn het kerstschort en de kerstoutfit. Gratis van de sims3 website en dus geheel legaal.

Laatst gewijzigd door ElenniaSim op za 20 feb 2010, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Kyta

alles wat het nu doet is dan mooi meegenomen.. :wink .. als alles werkt kun je alles om gaan zetten..igg proberen.. niet alles werkt goed op die manier..dat doe je met een ander programa.. nu ff niet relevant.. eerst je spel werkent krijgen... dat er downloads niet meer zijn is niet erg starks .. die verdwijnen gewoon uit je huisje.. ik neem aan dat je alles wil doen om je stad te behouden.. :wink

wel ff wachten met je stad terug zetten.. dat moet je echt als allerlaatste doen.. :wink
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:alleen de map DCbackup scannen.. :wink
ah nee he. Dan heb ik iets goed fout gedaan. Heb nu 3x dat bestand dcdb0.dbc laten disablen, en die maakt zichzelf weer aan. Kan ik dcdb0.dbc.disabled1 en dcdb0.dbc.disabled2 deleten, of moet ik helemaal opnieuw beginnen met downloads invoegen en checken?
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:je kunt de bestanden verwijderen via delete all.. in dashboard zelf.. misschien dat dat sneller werkt..
Dan haal ik alle downloads dus weg, verwijder al het geinstalleerd materiaal, zet dan downloads terug en scan alleen de map DCBackup.

Hiki: wordt vervolgd :tongue
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef::lol .. als je alle corrupte files hebt gesecteerd kun je die deleten .. het programa zal niet alles deleten hoor.. :wink
Oh...
Iets te enthousiast geweest. :blush :blink Heb alles bij de tabs geïnstalleerd materiaal en downloads verwijderd, de 3 bestanden van dcdb0.dbc gedelete en de map dcbackup leeggehaald.

Heb ik het nu kapot gemaakt? :confused :bored :blush :blink

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie