Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

202 berichten • Pagina 4 van 11

ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Re: Update 2.5.12.004002 date niet up

Precies hetzelfde verhaal :crying
Eerst start het spel op, filmpje aan het beging, ik druk op enter. Opstartscherm WA.
Ik kan dan alleen kiezen voor sunsetvalley. okey, spelen maar. Ehmmm.... nee, want op nog minder dan een kwart crashed het spel. Taakmanager laat zien dat het spel ook echt uit is. EADM is dan nog aan.
Had wel van tevoren in EADM ingelogd en stond nog ingelogd in de launcher
Er is wel een nieuwe map 'De Sims 3' aangemaakt.
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:staat er in die map ook alles wat je had in de nu backup map of is ie leeg..?
Er staat:
CurrentGame.sims3\
Custom Music\
Downloads\
Exports\
InstalledWorlds\
Recorded Videos\
Saves\
Screenshots\
SigsCache\
Thumbnails\
CASPartCache.package
compositorCache.package
DeviceConfig.log
Options.ini
scriptCache.package
simCompositorCache.package
Version.tag
xcpt MYLAPPY 10-02-19 00.09.57.mdmp
xcpt MYLAPPY 10-02-19 00.09.57.txt

Maar alleen de eerste twee mappen bevatten bestanden:

Code: Selecteer alles

CurrentGame.sims3\	96	19-02-2010 00:09	----
Custom Music\	24.399.681	19-02-2010 00:08	----
de rest is leeg
Kyta

ik ben er dan toch van overtuigd dat er een fout in zit, dat niet is te verhelpen..

je hebt van alles een back-up gemaakt dus als je alles er opnieuw op zet kun je map voor map weer terug zetten en kijken waar de fout zit.. ik kan je er door heen loodsen, als je wil .. want je zult echt alles goed weg moeten halen wil het spel weer goed draaien..dat zal een half uurtje werk zijn.. :wink .. ik heb geen idee meer wat je nog zou kunnen proberen.. :sad

wel weet ik dat er veel problemen met het spel zijn .. maar we kunnen al veel oplossen.. heb je je downloads al eens gecontroleerd op corrupte bestanden en op conflickten?
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:ik ben er dan toch van overtuigd dat er een fout in zit, dat niet is te verhelpen..
Ah neeeheee :'(
wel weet ik dat er veel problemen met het spel zijn
Tot nu toe werkte alles altijd goed. Tot ik met bestanden ging schuiven voor die update.
En het zou kunnen zijn dat ik een update heb gemist...
ik kan je er door heen loodsen, als je wil .. want je zult echt alles goed weg moeten halen wil het spel weer goed draaien..dat zal een half uurtje werk zijn..
Heel erg graag! :thumbsup Alleen ben ik bang dat dat vanavond niet gaat lukken :?
maar we kunnen al veel oplossen.. heb je je downloads al eens gecontroleerd op corrupte bestanden en op conflickten?
Ehmm... *blond momentje* Kan dat dan? *zet blonde pruik af* :wink:
Kyta

laat maar horen als je hulp nodig hebt..

hier heb je een gids die je even door kan lezen.. :wink

http://forum.sims3nieuws.nl/viewtopic.php?f=52&t=1348

en dan het topic wat ik al aan had gegeven.. dit heb ik met Jordosims ook gedaan alles er op nieuw op zetten.. en goed verwijderen eerst.. ik zal het in de gaten houden als je vragen hebt hierover.. als je alles goed doet nu .. heb je igg minder kans op problemen..

en een up-date kun je niet missen. :wink . een up-date is een up-date op een up-date.. :wink dus het word steeds meer.... mm.. ben ook blond.. :lol
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:laat maar horen als je hulp nodig hebt..
Dat heb ik, dus graag.
hier heb je een gids die je even door kan lezen.. :wink
http://forum.sims3nieuws.nl/viewtopic.php?f=52&t=1348
Ga ik morgen lezen
en goed verwijderen eerst
Eerst via control panel > software > verwijderen?
ik zal het in de gaten houden als je vragen hebt hierover
Ga ik zeker hebben. Je bent niet toevallig op Twitter, hè? dat gaat qua communicatie sneller...
als je alles goed doet nu .. heb je igg minder kans op problemen..
Dat mag ik hopen dan. Stomme EA...
en een up-date kun je niet missen. :wink . een up-date is een up-date op een up-date.. :wink dus het word steeds meer.... mm.. ben ook blond.. :lol
LOL... :lol Ach, het is nu wel laat... Mogen we beetje blond doen, toch?
Kyta

THX.. daar zijn we voor.. :wink

in cofiguratiescherm moet je zijn en in program files en in je startmenu van windows .. ja je moet wel wat meer dan dat weghalen..ook nog bij de c:/.. :scared .. ja .. als je het niet allemaal weghaald kan het nog problemen geven.. maar dat gaan we oplossen .. we gaan het goed doen.. :wink
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Sorry, er kwam van alles tussen vanmiddag.
Heb wel de topics gelezen en die dashboard gedraaid. Sims backup (van gisteren) weggehaald en de sims3 die er stond teruggezet. Kwam iets van 12 conflicten tegen in dsahboard. Heb deze files laten disablen en ze uit de map delete nadat ik ze ergens anders had gezet.
Niet dat dit hielp :(

Heb het volgende overzicht voor mezelf gemaakt:

Sims 3 bewaren
---------------------------
Bewaar de mappen:
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\DCBackup\  (al je sims3 packs)
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Downloads\
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Exports\
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\SavedSims\
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Saves\

Sims 3 verwijderen
---------------------------
In config.scherm>programma's verwijderen:
* eerst WA verwijderen
* dan De Sims3 verwijderen
* EA download manager verwijderen.. het kan zijn dat je er twee van hebt staan in configuratie scherm software.. je kan er dan maar 1 verwijderen en dan moet je je pc opnieuw opstarten dan zal de andere ook weg zijn. wel ff controleren.

Check of map 'Electronic Arts' weg is uit:
* C:\programdata
* c:\Program Files\   (hier stond Electronic Arts\EADM\)
klopt het 2e deel (verwijderen) zo? Dan ga ik het morgen uitproberen.
Ben jij er morgen? Ik moet nu ongeveer weg en ben de hele avond weg. Als bovenstaande klopt doe ik dat ofwel vanavond ofwel morgenochtend. Maar alleen als jij het groene licht geeft...
Kyta

:thumbsup .. klopt helemaal.. als je alles eraf hebt kun je alles op nieuw instaleren.. en als laatste patchen..

- dan start je eerst je sims op.. je moet toch weten of je spel het doet..
- vervolgens ga je de sims3packs weer instaleren..(als het er veel zijn dan kun je het beter in 2 of 3 keer doen) dat doe je door ze in * mijn dokumenten - Electronic Arts - De Sims3 - downloads * te zetten en dan via het opstart scherm van De Sims3, op tab downloads te klikken en alles selecteren en onder op instaleren te klikken.
- controleer dan of er in je DCbackup fouten zitten.. haal die weg .. en start je spel weer op..
- dan je mods map terug zetten, ook die map weer controleren (bij elke patch reageren je downloads anders), je spel opstarten.
- dan kun je je buurt terug zetten en de overige mappen.. en het spel weer opstarten..
- Als alles goed is moet alles het weer doen.. mocht je buurt conflikten geven.. dan ben ik bang dat je downloads hebt gebruikt in die buurt die dus niet meer goed werken en zal je een nieuwe buurt moeten starten, als je je huizen nog hebt kun je die in een nieuwe buurt terug zetten... maar als je je downloads goed controleerd zal je in de toekomst igg de problemen beperken.. en met elke nieuwe patch en uitbreiding of EP zul je voorzichtig moeten zijn ... ik duim voor je dat alles weer als van ouds loopt straks.. :wink succes .
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Dat laatste over die buurten klinkt eng, maar ik ga daar gewoon niet van uit :thumbdn

Ben nu bezig met een backup te maken van alles wat ik nu heb, op dvd, en ga daarna de strijd met het deïnstalleren aan. Ik meld hier dan hoe ver ik telkens ben. Vind het heel fijn dat je me wilt helpen met dit nare werk. :sad

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie