Kyta
Re: Update 2.5.12.004002 date niet up

202 berichten • Pagina 4 van 11
Had wel van tevoren in EADM ingelogd en stond nog ingelogd in de launcherEerst start het spel op, filmpje aan het beging, ik druk op enter. Opstartscherm WA.
Ik kan dan alleen kiezen voor sunsetvalley. okey, spelen maar. Ehmmm.... nee, want op nog minder dan een kwart crashed het spel. Taakmanager laat zien dat het spel ook echt uit is. EADM is dan nog aan.
Er staat:kyta1702 schreef:staat er in die map ook alles wat je had in de nu backup map of is ie leeg..?
Code: Selecteer alles
CurrentGame.sims3\ 96 19-02-2010 00:09 ----
Custom Music\ 24.399.681 19-02-2010 00:08 ----
Ah neeeheeekyta1702 schreef:ik ben er dan toch van overtuigd dat er een fout in zit, dat niet is te verhelpen..
Tot nu toe werkte alles altijd goed. Tot ik met bestanden ging schuiven voor die update.wel weet ik dat er veel problemen met het spel zijn
Heel erg graag!ik kan je er door heen loodsen, als je wil .. want je zult echt alles goed weg moeten halen wil het spel weer goed draaien..dat zal een half uurtje werk zijn..
Ehmm... *blond momentje* Kan dat dan? *zet blonde pruik af*maar we kunnen al veel oplossen.. heb je je downloads al eens gecontroleerd op corrupte bestanden en op conflickten?
Dat heb ik, dus graag.kyta1702 schreef:laat maar horen als je hulp nodig hebt..
Ga ik morgen lezenhier heb je een gids die je even door kan lezen..![]()
http://forum.sims3nieuws.nl/viewtopic.php?f=52&t=1348
Eerst via control panel > software > verwijderen?en goed verwijderen eerst
Ga ik zeker hebben. Je bent niet toevallig op Twitter, hè? dat gaat qua communicatie sneller...ik zal het in de gaten houden als je vragen hebt hierover
Dat mag ik hopen dan. Stomme EA...als je alles goed doet nu .. heb je igg minder kans op problemen..
LOL...en een up-date kun je niet missen.. een up-date is een up-date op een up-date..
dus het word steeds meer.... mm.. ben ook blond..
Mag ik je dan een privé bericht sturen?kyta1702 schreef:sorry ik zit niet op twitter..... ik ben wel veel on-line hier.. dus laat maar horen morgen ..
Sims 3 bewaren
---------------------------
Bewaar de mappen:
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\DCBackup\ (al je sims3 packs)
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Downloads\
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Exports\
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\SavedSims\
* Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Saves\
Sims 3 verwijderen
---------------------------
In config.scherm>programma's verwijderen:
* eerst WA verwijderen
* dan De Sims3 verwijderen
* EA download manager verwijderen.. het kan zijn dat je er twee van hebt staan in configuratie scherm software.. je kan er dan maar 1 verwijderen en dan moet je je pc opnieuw opstarten dan zal de andere ook weg zijn. wel ff controleren.
Check of map 'Electronic Arts' weg is uit:
* C:\programdata
* c:\Program Files\ (hier stond Electronic Arts\EADM\)