uur 2 update (2de update)

Nadat ik Agnes had gesproken moest ik eerst leren wie Agnes Rimpebil was. Het boek viel niet echt op en was hoe dan ook erg saai. Maar ik kon niet stoppen want ze hield me in het oog.

Toen ze eenmaal naar huis was ging ik op mannenjacht. Mijn eerste prooi was een man die er aardig netjes uit zag dus rijk was. Maar toen ik me voorstelde dacht hij dat ik voor een zakengesprek kwam. Hij was afgekeurd door mij.

Daarna kwam ik papperazi tegen. Ja die jongen was erg leuk maar had geen interess aan mij omdat hij slapen vele malen leuker vond. Rare gast was dat

Toen ik naar een verjaardagsfeest ging kwam ik Christiaan tegen. Op slag klikte het en na enige tijd geflirt te hebben was hij de mijne. hij had me verkering gevraagt.

Ook mog ik daar slapen want zijn ouders waren beneden en die willen geen vrouw zien met zwart haar.

Die ochtend ging ik op mijn knieen voor Christiaan en hij zei JA. Ik werd rijk ik kon dan kopen wat ik wou maar eerst zijn ouders nog.'

Na een tijdje spraken we weer af maar nu moest ik met een andere haarkleur komen omdat ik zijn ouders ging ontmoeten. Ik had al een idee welke kleur. Natuurlijk vond ik het spannend
Laatst gewijzigd door kiwifan op wo 04 jan 2012, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.