Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

468 berichten • Pagina 3 van 24

Luque
Groentehakker Groentehakker

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic

Ik haat mijn computer. -.-' Als ik de camera draai of inzoom, loopt de sims & soms heel de computer vast.. Iniedergeval is het me net gelukt om één foto te krijgen van mijn huidige simmetje & haar kindje Ashley. Sorry dat die kamer zo donker is ook.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
idk hoi
charissa134
Snackventer Snackventer

update::

Afbeelding
mijn man probeert tervergeefs wat aandacht te krijgen van zijn vrouw daarom gaat hij bezig met een nieuwe hobby paardrijden
Afbeelding
alleen het paard dat hij geadopteerd heeft is agressief en trapt en gooit hem er af daarom besluit hij een ander paard te adopteren en nu gaat het eindelijk goed
Afbeelding
Afbeelding
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

uur 2 update (2de update)

Afbeelding
Nadat ik Agnes had gesproken moest ik eerst leren wie Agnes Rimpebil was. Het boek viel niet echt op en was hoe dan ook erg saai. Maar ik kon niet stoppen want ze hield me in het oog.
Afbeelding
Toen ze eenmaal naar huis was ging ik op mannenjacht. Mijn eerste prooi was een man die er aardig netjes uit zag dus rijk was. Maar toen ik me voorstelde dacht hij dat ik voor een zakengesprek kwam. Hij was afgekeurd door mij.
Afbeelding
Daarna kwam ik papperazi tegen. Ja die jongen was erg leuk maar had geen interess aan mij omdat hij slapen vele malen leuker vond. Rare gast was dat
Afbeelding
Toen ik naar een verjaardagsfeest ging kwam ik Christiaan tegen. Op slag klikte het en na enige tijd geflirt te hebben was hij de mijne. hij had me verkering gevraagt.
Afbeelding
Ook mog ik daar slapen want zijn ouders waren beneden en die willen geen vrouw zien met zwart haar.
Afbeelding
Die ochtend ging ik op mijn knieen voor Christiaan en hij zei JA. Ik werd rijk ik kon dan kopen wat ik wou maar eerst zijn ouders nog.'
Afbeelding
Na een tijdje spraken we weer af maar nu moest ik met een andere haarkleur komen omdat ik zijn ouders ging ontmoeten. Ik had al een idee welke kleur. Natuurlijk vond ik het spannend

Laatst gewijzigd door kiwifan op wo 04 jan 2012, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Uur 2 update.
Afbeelding
Christopher & Kiun besloten te trouwen, dus verloofden ze zich, daarna kwam de bruiloft.
Afbeelding
Ze gingen in Christophers huis wonen. :3
Afbeelding
Kiun was misselijk. –rarara :3
Afbeelding
Christopher denkt: Oh ja, je bent echt een lekkerding, wil je nooit meer kwijt babeehh.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Uitdaging 2

Altijd jouw favoriete stad al willen laten zien?

Sunset valley, Riverview, Bridgeport, Twinbrook, HiddenSprings, Appaloosa Plains,.. Allemaal hele mooie werelden in De Sims 3, maar welke wereld is jou (En jouw sim) het favoriet? Wat zijn je favoriete hotspots en waarom is de wereld waar in jij leeft zo mooi?

Laat de buurt waar jij zien woont en laat jouw favoriete plekjes zien!

Tijdsduur: 2 uur
little devil
Podium hulp Podium hulp

uitdaging 1;
mooiste sim

mijn mooiste sim heb ik net gemaakt, Pearl White.

Afbeelding

"kijk! dit is mijn nieuwe huisje. Nu mijn ouders me eindelik hebben laten gaan, woon ik lekker op mezelf. Het is niet zo groot, maar dat komt nog wel. Ik zal jullie even snel rondleiden!"

Afbeelding

Dit is het van de buitenkant. Ik heb van bijna alles het goedkoopste gepakt, behalve de buitenkant. Het gaat allemaal om de uitstraling, zeggen ze!

Afbeelding

Hier is de woonkamer, eetkamer en keuken...

Afbeelding

Dit is de slaapkamer, eigenlijk alleen maar mijn bed.

Afbeelding

En hier als laatste de badkamer! Klein maar fijn zullen we maar zeggen?
Ik zie jullie straks wel weer! Nu ga ik eerst even een baan zoeken... En wie weet? Daarna misschien wel op mannenjacht!
---

Laatst gewijzigd door little devil op wo 04 jan 2012, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

onderschrift verwijderd door hiki
Caitlin
Groentehakker Groentehakker

Zo, eindelijk mn Sims klaar, en hun appartement ingericht :)

Afbeelding
Dit zijn ze dan, Paige en Ray. Ze zijn net samen gaan wonen in een appartement in Bridgeport.

Afbeelding
Hier is het appartement van boven.

Opdracht 1 Mijn mooiste Sim
Afbeelding

Help! De rest van de foto's heb ik via mijn sim's mobiel gemaakt, maar die komen niet in de map Screenshots te staan, waar kan ik ze vinden? :O

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie