Over vriendschap is in de loop der tijden al heel veel gezegd. Sommige uitspraken waren beter, sommige minder. Persoonlijk vind ik deze wel goed. Deze veegt de vloer aan met cliché-vragen die gesteld worden, omdat ze nu eenmaal gesteld moeten worden in bepaalde situaties. En dus niet uit oprechte belangstelling.
Een echte vriend is iemand die vraagt hoe het met je gaat, en ook nog wacht op het antwoord.
Xelles schreef:Misschien kleinere schappen op de grotere schappen zetten? Maar dan krijg je een "oneindige loop" want die kleinere schappen zijn dan ook leggen, etc
Moet je eens in programmeertaal doen, grote kans dat je pc vast loopt
Heb ik vaak genoeg geprobeerd Snateraar, expres en per ongeluk.. Gelukkig loopt alleen de IDE (ontwikkelomgeving) vast of je krijgt een leuke error om je oren, niet de computer zelf.
Daar komen een paar leuke oplossingen naar voren op de uitspraak van gisteren. Tjonge, tjonge. Alleen ben ik bang dat daar het beste idee van Nederland nog niet tussen zat.
Misschien dat jullie hier wel direct dé ideale oplossing voor weten:
If you're "totally" confused, how do you know?
(vertaald): Wanneer je 'totaal' verward bent, hoe weet je dat dan?
Op deze dag, zo kort na de val van alweer een kabinet Balkenende is het misschien een aardig moment voor de volgende spreuk. Het kabinet ging rollebollend over onze t.v. . Het leek de afgelopen tijd wel of de hele samenleving alleen nog maar bestaat uit problemen, die onoplosbaar zijn. Of in ieder geval problemen waarover we het niet eens kunnen worden. Dan kun je je het volgende toch moeilijk voorstellen:
Het is moeilijk te geloven dat we in een tijd leven die ooit "die goeie ouwe tijd" zal worden genoemd.
Soms maakt één letter een wereld van verschil. Heb je een oer-Hollands gezegde, verander je één lettertje en is het ineens een Sims Wereldavonturen spreuk. Kijk maar:
Volgens Chinezen luidt het gezegde: "Geluk zit in een klein koekje."