Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

597 berichten • Pagina 14 van 30

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Spreuk van de dag

Over vriendschap is in de loop der tijden al heel veel gezegd. Sommige uitspraken waren beter, sommige minder. Persoonlijk vind ik deze wel goed. Deze veegt de vloer aan met cliché-vragen die gesteld worden, omdat ze nu eenmaal gesteld moeten worden in bepaalde situaties. En dus niet uit oprechte belangstelling.
Een echte vriend is iemand die vraagt hoe het met je gaat, en ook nog wacht op het antwoord.
Niet onverwacht (denk ik) komt deze ook weer van: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=18
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Xelles schreef:Misschien kleinere schappen op de grotere schappen zetten? Maar dan krijg je een "oneindige loop" want die kleinere schappen zijn dan ook leggen, etc :tongue
Moet je eens in programmeertaal doen, grote kans dat je pc vast loopt :rolleyes
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Heb ik vaak genoeg geprobeerd Snateraar, expres en per ongeluk.. :rolleyes Gelukkig loopt alleen de IDE (ontwikkelomgeving) vast of je krijgt een leuke error om je oren, niet de computer zelf.
Afbeelding
wimhuiskamp

Daar komen een paar leuke oplossingen naar voren op de uitspraak van gisteren. Tjonge, tjonge. Alleen ben ik bang dat daar het beste idee van Nederland nog niet tussen zat.

Misschien dat jullie hier wel direct dé ideale oplossing voor weten:
If you're "totally" confused, how do you know?

(vertaald): Wanneer je 'totaal' verward bent, hoe weet je dat dan?
En ja hoor, deze staat ook op: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=22
Afbeelding
wimhuiskamp

Op deze dag, zo kort na de val van alweer een kabinet Balkenende is het misschien een aardig moment voor de volgende spreuk. Het kabinet ging rollebollend over onze t.v. . Het leek de afgelopen tijd wel of de hele samenleving alleen nog maar bestaat uit problemen, die onoplosbaar zijn. Of in ieder geval problemen waarover we het niet eens kunnen worden. Dan kun je je het volgende toch moeilijk voorstellen:
Het is moeilijk te geloven dat we in een tijd leven die ooit "die goeie ouwe tijd" zal worden genoemd.
De plek waar ik deze las is inmiddels bekend denk ik: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=29

PS: leuke nieuwe avvie trouwens TezzieSims
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten