Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1351 berichten • Pagina 24 van 68

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Mattpictures (UPDATE ~ pag. 47 ~ 25-12)

Oke dat wordt een hele uitleg :P

1. Voer de cheat 'testingcheatsenabled true' in, ik weet niet of je dat nodig hebt maar ik denk van wel. Dan 'constrainfloorelevation false'.
2. Maak de buitenmuren van een gebouw. Let op, alleen de buitenmuren, de binnenmuren moeten volgens mij weg.
3. Nu maak je IN je gebouw een vijver, maakt niet uit hoe en wat maar je moet een diepte kiezen. Als er een klein laagje water komt, zul je weinig water in je huis hebben.
4. Klik op 'Terrein egaliseren' en ga naar het stukje vijver met een door jouw gekozen goede hoogte. Dus je begint onderwater, en trekt het door tot de muren. Buiten komt dan ook een laagje water, hoe je dat wegkrijgt heb ik nog niet geprobeerd.
5. Egaliseer steeds kleine stukjes, als je te grote stukken doet of door een binnenmuur heen egaliseert ( XD ) wordt het als het goed is gras. dus doe steeds een stukje bij beetje.
6. Als het goed is, heb je nu een kamer met water erin! Je kan even checken of het water gelijkloopt, door een verdieping naar boven te gaan. Zie je alle witte vierkantjes zegmaar, is het recht. Zo niet, is het daaronder nog een beetje schuin.
7. Nu kan je de hele zooi aan gaan passen! Vloer kan niet, je zult het met terreinverf moeten doen... Behang kan wel, je kan meubels neerzetten, met 'moveobjects on' en 'disablesnappingtoslots of whatever' kan je meubels overal neerzetten, alsof het weggedreven is. En met 'buydebug' kun je veel wrakstukken of scherven neerleggen! :D

Wtf, dat is een HUGE uitleg 0___0
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie