Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

385 berichten • Pagina 17 van 20

Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: S3N's huizenbouw wedstrijd. Nog 3 dagen!

Wauw Kyta!! De inrichting is echt héél erg mooi! Met al die leuke decoraties enzo, jij hebt echt 'oog voor details' :P. Ik vind die veranda op het terras ook erg mooi, jammer dat het een subscriber ding is. Ik ben ook erg benieuwd naar de bovenverdieping :D
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

kyta1702 schreef:bovenverdieping klaar... ik weet niet hoeveel foto's je mag plaatsen :blush ik heb er nog 2 over nl.. :lol
maximaal 10 maar ik had er 11 geloof ik, maar ik heb ook screens samengesteld uit meerdere screens: een beetje gesmokkeld dus :wink
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

hiki schreef:Ik ga ze niet natellen hoor: maar Xelles runt de wedstrijd. Die zal, denk ik, ook niet boos worden als er 1 screen meer staat.
Nouja.. met 1tje te veel kan ik nog wel leven. Maar als het er 12 zijn wordt ik echt boos hoor :flapper

Mooi huis Kyta :wink
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Zelf denk ik, dat in mijn huis ook veel subscribers en store spullen gaan komen, maar, beoordelen gaat toch om het mooiste huis en niet het mooiste huis om te downloaden?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten