385 berichten • Pagina 17 van 20
Nina
Kruisfokker wezen-robot
^ Ja, dat is echt super (:
djon black
Snode rechterhand
Mag ik het ook weten ik gebruik het niet voor me eigen huis bij de inzending maar ik heb het nodig voor een huis van een poaar simmetjes
Zemm
Snode rechterhand
Het is onderdeel van deze set op TSR:
http://www.thesimsresource.com/download ... id/951274/
Het is echter wel een subscriber-set.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Klaas
Mest analist
Woow Kyta!
hoe jij een huis inricht echt super! Prachtig! Je hebt daar echt talent voor!
.. THX..
moet echt opletten dat ik niet teveel erin prop..
Claudia
Kantoorslaaf
Wauw Kyta!! De inrichting is echt héél erg mooi! Met al die leuke decoraties enzo, jij hebt echt 'oog voor details'
. Ik vind die veranda op het terras ook erg mooi, jammer dat het een subscriber ding is. Ik ben ook erg benieuwd naar de bovenverdieping
Essel
Snode rechterhand
Bedankt voor dat dakterras. Hij is super!
bovenverdieping klaar... ik weet niet hoeveel foto's je mag plaatsen
ik heb er nog 2 over nl..
hiki
Grafschrift schrijver
kyta1702 schreef: bovenverdieping klaar... ik weet niet hoeveel foto's je mag plaatsen
ik heb er nog 2 over nl..
maximaal 10 maar ik had er 11 geloof ik, maar ik heb ook screens samengesteld uit meerdere screens: een beetje gesmokkeld dus
dus ze mogen erbij..?..
hiki
Grafschrift schrijver
Ik ga ze niet natellen hoor: maar Xelles runt de wedstrijd. Die zal, denk ik, ook niet boos worden als er 1 screen meer staat.
Stefanovic
Mest analist
@ kyta ;
slijm slijm
!! geweldig
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Xelles
Beheerder
hiki schreef: Ik ga ze niet natellen hoor: maar Xelles runt de wedstrijd. Die zal, denk ik, ook niet boos worden als er 1 screen meer staat.
Nouja.. met 1tje te veel kan ik nog wel leven. Maar als het er 12 zijn wordt ik echt boos hoor
Mooi huis Kyta
gedaan..
.. ik hoor het wel of ik gediskwalificeerd ben...
tessiegril
Supergeheim onderzoeker
pffffffff ben alles aan het kijken ik denk maar dat ik niet ga stemmen kan echt niet kiezen
Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Timon4
Podium hulp
Mooi huis Kyta, maar ik denk niet dat ik op je ga stemmen. ik jouw huis zitten voornamelijk subscriber downloads. dus al download je jouw huis heb je een leeg huis, dat is minder.
Bakie
Oplichter
Inderdaad heel mooi huis Kyta!
En jammer dat het inderdaad subscriber spullen zijn. Ik weiger geld te betalen voor een site of spullen
Gelukkig zijn er nog genoeg andere sites
hiki
Grafschrift schrijver
Dat wordt dan zowiezo een probleem omdat mijn huis aardig vol zit met Store spullen waar je voor moet betalen.
Maar dan nog blijft er veel over van een huis: misschien wat gaten her en der maar toch.
Mastvlag
Gentherapeut
Zelf denk ik, dat in mijn huis ook veel subscribers en store spullen gaan komen, maar, beoordelen gaat toch om het mooiste huis en niet het mooiste huis om te downloaden?
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig:
spijtig want ik betaal niet voor downloads! (maar goed ook want dan draaide mijn spel helemaal niet meer denk ik, het gaat nu al traag maar ik zou niet weten door wat. Dus probleem)