Na 4 uur spelen:

Kyle maakt promotie! Van de bonus die het familiekapitaal aanvult tot een mooie 688 koopt hij een gitaar als cadeautje voor Luna. Hoe wil je anders een bekend filmcomponiste worden als je geen gitaar hebt om op te pingelen? Stiekem vind Kyle het spelen ook wel leuk.

En tja, omdat Luna zo laat thuis is kan ze niet voor haar vriend koken. En dus eet hij maar... ijs. Ja, da's natuurlijk ook een oplossing.

Om de tijd te doden tot ze thuis is en hij haar dolenthousiast kan vertellen over zijn promotie, meet hij zichzelf vast de rol van een aanstaande echtgenoot aan door het keukentje eens flink onder handen te nemen. Is hij geen droomman?

'Schatje, ik moet je iets vertellen waar je vast heel blij mee bent.'

'Ik heb promotie gemaakt!'
'Oooh, Kyle, wat fantastisch!'

'Dat...' wat zoengeluiden, 'klinkt alsof,' een diepe zucht, 'we eindelijk een gezinnetje kunnen stichten!' zwijmelt Luna.

Je zou toch denken dat Luna's avond niet meer stuk kan na zoveel goed nieuws en zo'n prachtig cadeau maar blijkbaar is het de tijd van de maand die haar dag zo verrot maakt dat ze pas om vijf uur na veel mopperen besluit te gaan slapen.

Als je dan om 7 uur op moet, valt dat niet mee. En dus belt Kyle zijn werk op en neemt een dagje vrij om samen met zijn vriendinnetje in bed te liggen en dingen te doen die... Ja, dat laat ik over aan jullie verbeelding.
Uitdaging 4:

(Ik moest nog steeds aankopen voor het huis doen dus het blijft slinken).