Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

484 berichten • Pagina 10 van 25

suspicious:3
Mest analist Mest analist

Re: De Sims 3 Marathon - Uitdaging & Screens topic OPDR 3 on

Sorry, sorry, ik was nogal druk bezig, en toen ben ik dus de tijd vergeten... :sweatdrop

Afbeelding
Quista haar dans, :twisted

Uiteindelijk viel ie weer uit, misschien dat het aan bridge port ligt, maar heb niet echt veel tijd om daar over na te denken, dus ik besloot om opnieuw te beginnen met een andere sim in twinbrook!

Afbeelding
Meet Gylana :D

Afbeelding
haar huisje..
Afbeelding
Lisa is de naam
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

En hierrrrrrrr is de volgende uitdaging!

Uitdaging vier:

Hoe rijk is jouw Simsfamilie?

Natuurlijk is het makkelijk als je Simsfamilie ruim bij kas is, want om bij elke cent driedubbel na te denken is niet fijn. Zwemmen jouw Sims letterlijk in het geld? Of eten ze uit de vuilnisbak?

Met deze uitdaging is het de bedoeling dat je de familiepot laat zien: daarmee bedoelen we natuurlijk het geld! Als alles goed is heb je geen cheats (zoals motherlode) gebruikt, anders is het niet eerlijk om mee te doen aan deze uitdaging. Maak, via een printscreen via je keyboard-toets of met de kniptool in Windows 7, een afbeelding van het familiekapitaal.

Je hebt hier een uurtje de tijd voor ;)

============================

Wist je dat je alle uitdagingen tot nu toe gemakkelijk kunt vinden door op de links onderaan de eerste post te kijken?
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Afbeelding
'Nou, mijn eerste bestelling kwam eindelijk binnen. Ze waren wel een week te laat. Het leek de H&M wel!'
Afbeelding
'En hier is dus Michelle. Tot nu toe heeft ze nog niet gehuild, hopelijk blijft ze zo lekker stil. Maar dat zal wel niet, waarom zou je anders je kind weg doen?'
Afbeelding
'Niet schrikken, mensen, ik kwam zojuist Agnes Rimpelbel tegen! Ik heb eens even een hartig woordje met haar gesproken. Al toen we nog jong waren hadden we ruzie. Waarom moet ik dan ook in Sunset Vallez gaan wonen?!'
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Gert heeft, na jarenlang zwoegen, eindelijk zijn levenswens gehaald: Algemeen Directeur worden!
Met een enorme bonus, een hoog loon en ook nog eens een erfenis is zijn dag helemaal top.
Omdat het hem toch een beetje te veel werd heeft hij een dagje vrij genomen.

En dus, met een whopping §43.276 is hij toch wel wat rijker dan de §5 waar hij mee begonnen is :D
Afbeelding

En, voor een zakenman als Gert betekent dit natuurlijk: Investeren!
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
p777b3
Snackventer Snackventer

zag net dat ik om 16:00 uur was vergeten wat op te sturen :$
iets te druk bezig geweest, heb het halve huis verbouwd :D

Voor:
Afbeelding
Afbeelding
Na:
Afbeelding
Afbeelding

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Als je na veel geslijm, inzamelingen en stembiljet vervalsingen eindelijk burgemeester bent geworden...

Afbeelding
...vertel je dat natuurlijk aan je verloofde en natuurlijk betekend dat...

Afbeelding
... dat zij burgejuffrouw wordt, ofziets denk ik. :thumbsup

(helaas geen foto's van het feestje, want dat liep wat uit de hand, snap nog niet wat er gebeurde :S)
Afbeelding
Mn eerste Caption Contest gewonnen! :D
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Na 4 uur spelen:

Afbeelding
Kyle maakt promotie! Van de bonus die het familiekapitaal aanvult tot een mooie 688 koopt hij een gitaar als cadeautje voor Luna. Hoe wil je anders een bekend filmcomponiste worden als je geen gitaar hebt om op te pingelen? Stiekem vind Kyle het spelen ook wel leuk.

Afbeelding
En tja, omdat Luna zo laat thuis is kan ze niet voor haar vriend koken. En dus eet hij maar... ijs. Ja, da's natuurlijk ook een oplossing.

Afbeelding
Om de tijd te doden tot ze thuis is en hij haar dolenthousiast kan vertellen over zijn promotie, meet hij zichzelf vast de rol van een aanstaande echtgenoot aan door het keukentje eens flink onder handen te nemen. Is hij geen droomman?

Afbeelding
'Schatje, ik moet je iets vertellen waar je vast heel blij mee bent.'

Afbeelding
'Ik heb promotie gemaakt!'
'Oooh, Kyle, wat fantastisch!'

Afbeelding
'Dat...' wat zoengeluiden, 'klinkt alsof,' een diepe zucht, 'we eindelijk een gezinnetje kunnen stichten!' zwijmelt Luna.

Afbeelding
Je zou toch denken dat Luna's avond niet meer stuk kan na zoveel goed nieuws en zo'n prachtig cadeau maar blijkbaar is het de tijd van de maand die haar dag zo verrot maakt dat ze pas om vijf uur na veel mopperen besluit te gaan slapen.

Afbeelding
Als je dan om 7 uur op moet, valt dat niet mee. En dus belt Kyle zijn werk op en neemt een dagje vrij om samen met zijn vriendinnetje in bed te liggen en dingen te doen die... Ja, dat laat ik over aan jullie verbeelding.

Uitdaging 4:
Afbeelding
(Ik moest nog steeds aankopen voor het huis doen dus het blijft slinken).
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie