Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

202 berichten • Pagina 2 van 11

Kyta

Re: Update 2.5.12.004002 date niet up

je moet je mappen van je downloads veilig zetten en je saves map..sorry kan het niet vinden in dat topic.. is een andere..

in mijn dokumenten - sims3 haal je downloadsmap weg en saves weg en zet je ergens neer waar je het zo weer terug kan vinden..

dan haal je je mods map weg..

vink wel even aan in het sart programma dat je zonder downloads op wil starten.
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:dan haal je je mods map weg..
Alles maar even apart gezet. Moet ik het ook deleten in de 'echte' map?

en je zei "dan de 4 cache bestanden weghalen."
Welke zijn dat?
vink wel even aan in het sart programma dat je zonder downloads op wil starten.
Doe ik, als ik begrijp wat je bedoelde met bovenstaande :)
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:die cache bestanden staan in mijn dokumenten - sims 3 map.. het zijn er 4.
Oh wacht, je bedoelt deze:
CASPartCache.package
compositorCache.package
scriptCache.package
simCompositorCache.package

Deleten dus?

En nu ik een copie van de map heb, kan ik ze wel laten staan als ik maar een backup heb? Of moet ik nog iets anders deleten?

Sorry voor de vele vragen, heb een heeeele lange dag gehad dus ik wil geen fouten maken nu.
Kyta

geeft niet hoor .. we helpen je hierbij .. :wink

ja :thumbsup .. dat zijn de bestanden.. je moet er voor zorgen dat je geen enkele download meer hebt als je het opstart .. dus af vinken en weg zetten.. de downloads mappen back - uppen is voor het geval dat... :blink .. je mods map moet je wel weg halen.. anders neemt het spel die wel mee.. die op C staat..
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:geeft niet hoor .. we helpen je hierbij .. :wink
Geweldig! :thumbsup
je moet er voor zorgen dat je geen enkele download meer hebt als je het opstart .. dus af vinken en weg zetten..
Bedoel je de bestanden in de map downloads deleten?
de downloads mappen back - uppen is voor het geval dat... :blink .. je mods map moet je wel weg halen.. anders neemt het spel die wel mee.. die op C staat..
Die mods map is weg, uit de basegame en WA mappen.
Backup van de hele mydocs map Sims3 gamaakt.

Ik ga nu:
[*]de 4 bestanden deleten
[*]launcher starten en dan in tab downloads het vinkje aanzetten
[*]tabblad update > vinkje en knop Updaten
[*]update laten lopen
[*]Hier terug melden

Klopt het zo?
Moet ik ergens eerst nog de laptop restarten? of kan ik het zo uitvoeren?
Kyta

:scared .. bijna.. nee als je alles hebt gedaan start je eerst het spel op .. om te kijken of alles nog werkt.. :wink .. pas als alles weer werkt kun je de up date doen..

dus nog niet up-daten.. eerst kijken of je Sims spel het doet.. alles word nu weer terug gezet naar het punt , dat je had toen je het net geinstaleerd had. dan heb je namelijk meer kans dat de update het doet.. als je spel het niet doet moeten we een paar stappen verder gaan.. :wink
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

Okey, ik zei het verkeerd. Tab downloads heeft geen vinkje, tab Geinstalleerd materiaal heeft dat wel. Dat dus aangevinkt.
ik ben voorlopig nog on-line .. geen haast.. gewoon vragen.. je kunt het idd beter goed doen dan dat je straks alles verknalt en er nix meer van snapt..
Ja hè. Bedankt voor je begrip :thumbsup

Nu starten.
jordoosims
Mest analist Mest analist

ElenniaSim schreef:Hij start op. Dan kan ik kiezen welke buurt ik wil spelen. Die begint in te laden, en dan crasht het spel helemaal weg. :crying
Heb jij downloads?
Mods of zo?
Anders kan dat ook daaraan liggen, of was dit nu al gezegd? :huh
Ik ben een jongen =)
Kyta

dan is het echt niet goed gegaan met de up-date.. zal zo meer posten voor je.. :wink

@ JordoSims.. zou je mij haar willen laten helpen.. ik heb jou ook geholpen en zou het fijn vinden als je het niet moeilijker maakt dan het is.. heel aardig van je maar wel erg verwarrend voor haar.
Kyta

in je map mijn dokumenten - Sims3 kun je nu de 2 mappen dcbackup weghalen en je downloads map zet ze wel ff save.. :wink

dan haal je ook je saves map leeg .. ook save zetten.. als je alles save hebt kun je nu alles weg halen..
ElenniaSim
Podium hulp Podium hulp

kyta1702 schreef:als je alles save hebt kun je nu alles weg halen..
Ik had gewoon de hele sims3 map in mydocs bewaard als '20100217 De Sims 3 fout'.

Welke mappen moet ik nu in de échte map deleten? En dan de hele map of alleen in de inhoud?
Deze:
DCBackup\
DCCache\
Downloads\
Saves\
?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie