Sorry hoor, keek waarschijnlijk meer naar het plaatje/ De naam kan ook door een dame gebruikt worden.jordoosims schreef:Maar mijn probleem lijkt niet op die van hem.

202 berichten • Pagina 2 van 11
Sorry hoor, keek waarschijnlijk meer naar het plaatje/ De naam kan ook door een dame gebruikt worden.jordoosims schreef:Maar mijn probleem lijkt niet op die van hem.
Alles maar even apart gezet. Moet ik het ook deleten in de 'echte' map?kyta1702 schreef:dan haal je je mods map weg..
Doe ik, als ik begrijp wat je bedoelde met bovenstaandevink wel even aan in het sart programma dat je zonder downloads op wil starten.
Oh wacht, je bedoelt deze:kyta1702 schreef:die cache bestanden staan in mijn dokumenten - sims 3 map.. het zijn er 4.
Geweldig!kyta1702 schreef:geeft niet hoor .. we helpen je hierbij ..![]()
Bedoel je de bestanden in de map downloads deleten?je moet er voor zorgen dat je geen enkele download meer hebt als je het opstart .. dus af vinken en weg zetten..
Die mods map is weg, uit de basegame en WA mappen.de downloads mappen back - uppen is voor het geval dat... :blink .. je mods map moet je wel weg halen.. anders neemt het spel die wel mee.. die op C staat..
Oops!kyta1702 schreef:.. nee als je alles hebt gedaan start je eerst het spel op .. om te kijken of alles nog werkt.
Ja hè. Bedankt voor je begripik ben voorlopig nog on-line .. geen haast.. gewoon vragen.. je kunt het idd beter goed doen dan dat je straks alles verknalt en er nix meer van snapt..
Heb jij downloads?ElenniaSim schreef:Hij start op. Dan kan ik kiezen welke buurt ik wil spelen. Die begint in te laden, en dan crasht het spel helemaal weg.
Bedankt voor het meedenken maar die map is al, zie paar berichten terug, weggehaald.jordoosims schreef:Heb jij downloads? Mods of zo? Anders kan dat ook daaraan liggen, of was dit nu al gezegd?
Ik had gewoon de hele sims3 map in mydocs bewaard als '20100217 De Sims 3 fout'.kyta1702 schreef:als je alles save hebt kun je nu alles weg halen..