Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 25 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Afbeelding

Afbeelding
Samuel ging boos uit de jacuzzi. Dat viel Rudy op.
"Samuel?" zei Rudy. Roos trok zich er niets van aan, die was druk bezig met staren naar Rudy.

Afbeelding
"SAMUEL!" riep Rudy. Hij ging er ook uit om Samuel achterna te gaan.
"Hé, Rudy? Laat me niet alleen achter!" riep Roos. Rudy ging de achtervolging inzetten, hij had Samuel nog nooit zo kwaad gezien.

Afbeelding
Maar al gauw was Rudy hem kwijt.
"Samuel!" riep Rudy.
"Hij is vast naar jullie vakantiehuisje gegaan. Zullen we doorgaan met waar we gebleven zijn?" stelde Roos voor.
"Wat denk je nou zelf, het is al aardig laat trouwens!" zei Rudy.
"Zie ik je morgen dan?" vroeg Roos.
"We zien wel, ik ga nu naar binnen. Slaap lekker!" Rudy liep weg. Roos moest zuchten, het leek erop dat Rudy haar nog steeds niet zag staan.

Afbeelding
De volgende dag werd Shanna laat in de ochtend wakker. Ze had tot elf uur doorgeslapen. Omdat ze bijna de hele nacht lag te piekeren over Shurlien.

Afbeelding
"Goedemorgen, schoonheid. Jij hebt lang geslapen!" zei Eric die net uit de badkamer kwam.
"Eric, we moeten iets bespreken." stelde Shanna voor. Ze klonk erg serieus, en daar schrok Eric wel een beetje van.

Afbeelding
"Het gaat over Shurlien. Ze moet echt het huis uit, het is veelste vol hier." zei Shurlien.
"Veelste vol? Wij hebben nog twee logeerkamers vrij." zei Eric.
"Ze heeft mij laatst geslagen zelfs!" zei Shanna. Eric schrok daarvan.
"Ik ga wel binnenkort met haar praten." Eric had dit nooit verwacht van zijn dochter.
"Ik hoop echt dat zij eruit gaat, ze verpest al weken de hele sfeer in huis." zei Shanna. Eric ging haar troosten.
"Maak je geen zorgen, het gebeurd niet nog een keer."

Afbeelding
In de middag gingen Casper en Leyla weer samenwerken. Casper coach Leyla elke dag weer tot dat ze genoeg kennis heeft om een bedrijf te runnen.
"Leyla, kom naast mij zitten en zeg wat jou opvalt." stelde Casper voor.
"Waar moet ik dan naar kijken?" vroeg Leyla.

Afbeelding
"Naar het personeel! Hoe vind je de houding van de dame tegenover ons?" vroeg Casper.
"Ze doet het niet slecht, ze laat zien dat ze goed is in schoonmaken." zei Leyla.
"Heel goed, je leert echt snel!" zei Casper. Leyla begon ervan te blozen.

Afbeelding
"Wat dacht je erover om samen uiteten te gaan, om het te vieren?" vroeg Casper.
"Ehm, kan dat een andere keer? Ik ben nogal moe, dus dat komt nog wel." zei Leyla. Casper vond het goed.
"Tuurlijk, neem alle tijd." zei hij.
Leyla begon te blozen door Casper. Stiekem vind ze het wel een leuke man om mee te werken.

Afbeelding
Wax kwam laat thuis, en trof twee zeurende vrouwen op de bank. Zijn vrouw en zijn dochter.
"Ik kan het gewoon niet begrijpen waarom Leyla een eigen zaak moest beginnen, nu gaat David zeker meer aandacht aan haar besteden!" zei Tina.
Wax was verbaasd.
"Heeft een Leyla een eigen zaak?" Tina knikte.
"Het is toch belachelijk, ze heeft de hersens van een vlooi op een hoofdluis! En zo iemand begint een eigen zaak?"
"Ik heb meer last van die Mariska. Ze denkt dat ik iets te maken heb met dat gedoe van Samuel toen. Ik word er zo ziek van, van al dat gedoe." vertelde Priya.
"Ja, en ik heb juist last van Kim, die met mijn zoon weer het ongeluk instapt." zei Wax.

Afbeelding
Wax kreeg opeens een idee, en liep weg.
"Pap, weet jij geen raad wat we tegen Leyla moeten beginnen?" riep Tina. Maar Wax luisterde niet.

Afbeelding
Hij ging iemand op bellen...
"Hallo? Ja met Wax Veldhuizen...Ja dat is zeker lang geleden. Zeg, doe jij nog aan dat vrouwenhandel?" vroeg Wax.
Even bleef het stil, terwijl Wax zat te luisteren naar de man aan de lijn.
"Nou, ik heb wel drie vrouwen voor je die wellicht geschikt zijn. Het gaat om Mariska, Leyla en Kim." vertelde Wax.
"Ik wil spoedig dat ze alle drie van de aardbodem verdwijnen en bij jou opgesloten worden. En dan verkoop je ze maar naar een ander land toe. Ze zitten mij alle drie lastig in de familie. Leyla is een rivaal van mijn dochter, Mariska van mijn vrouw en Kim van mij." Wax ging weer luisteren wat de man te zeggen had aan de lijn.
"Ja, ik wil dat je ze alle drie binnen een week hebt. Anders zorgen we voor maatregelingen."

---------------
Vanavond weer een update!
lam6

@ Rita, de avond begint altijd op 18:00 uur :P

Afbeelding

Afbeelding
Wax ging de plannen door bespreken de hele avond.
"Je moet ze alle drie uitnodigen dat ze op vakantie gaan. Hoe je het doet maakt mij niet uit, zolang je niets verdachts erin doet." vertelde Wax.

Afbeelding
"Oh, en mondje dicht." dreigde Wax.
"Anders kan het voor jou net zo erg aflopen als bij hun. Zorg dat je ze krijgt, en dan bespreken we de rest later." zei Wax.

Afbeelding
Ondertussen kwam Uzlem thuis na een lange wandeling. Gina zag haar en kwam naar haar toe. Ze wilde het nog eens over Hans hebben.
"Hij is in Engeland. Ik zal hem wel bellen dat hij jullie moet bellen." zei Uzlem.
"Uzlem, ik krijg het gevoel dat er iets niet klopt. Weet jij iets dat ik niet weet?" vroeg Gina.
"Nee, en wil je nu weggaan? Ik ben erg moe en ik wil zometeen slapen." zei Uzlem.

Afbeelding
"Oké, nou...een fijne avond dan maar." zei Gina.
Uzlem liep naar binnen en zei geen gedag tegen Gina. Ze dacht teveel aan Hans. Op dat moment ging de telefoon over.

Afbeelding
Uzlem nam op. Wie kan dat nou zo laat zijn?
"Bent u de vrouw van Hans?" vroeg de stem.
"Ja, ik ben Uzlem. Hoe gaat het daar?" vroeg ze. Het bleef eventjes stil aan de lijn...
"Wilt u vannacht nog naar Limburg komen? Wij hebben slecht nieuws over uw man." vertelde de stem.
"Wat is er gebeurd dan? Ik kan niet komen ik heb geen geld om te reizen." zei Uzlem in paniek.
"Nou, rustig maar. Uw man leeft nog, maar er is iets dat u moet weten. Weet u zeker dat u niet kan komen?" vroeg de stem.
"Nee, vertel het nou maar!" zei Uzlem ongeduldig.
"Wij hebben alles gedaan wat wij konden. We kunnen niets meer doen voor uw man...Hij heeft nog een maand, misschien minder."
Uzlem wist niet wat ze hoorde.

Afbeelding
"Hij komt deze week thuis, hij wilt graag bij u zijn tijdens het overlijden." vertelde de stem.
Uzlem wist geen woord uit te brengen en hing meteen op zonder gedag te zeggen...De woorden bleven in haar hoofd spoken. Hans heeft nog maar een maand te leven, of minder...
"WAAROM, GOD, WAAROM!!!" schreeuwde Uzlem opeens. Ze kneep met haar ogen dicht om haar tranen te houden.
"Nee, alsjeblieft. Laat dit niet waar zijn...HANS!!!!!" Uzlem zakte helemaal in. Ze kon de hele nacht niet slapen. Ze heeft de hele tijd gehuild.

-----------------
Komende week een nieuwe update!
lam6

Afbeelding

Afbeelding
"Dus je hebt een prijs gewonnen?" vroeg Sheila, de dochter van Mariska.
"Ja, ik ben uitgenodigd voor een heerlijke vakantie in Turkije! Lijkt me heerlijk." zei Mariska.
John, die Elise in armen had, zat het gesprek af te luisteren.

Afbeelding
"Nou, hoor je dat. Moeder gaat op vakantie." zei die tegen Elise.
"Als jij straks oud genoeg bent mag je wel mee, hoor!" Elise zei niets terug. Ze moest nog leren praten.
"Ik ga het straks Marco vertellen, mijn vliegtuig vertrekt binnenkort gauw al! Jammer dat jullie niet mee kunnen." zei Mariska.
Ze wist echter niet dat Wax hier achter zat...

Afbeelding
"Waarom was je de vorige keer weggelopen?" vroeg Rudy.
"Ik voelde me ziek." verzon Samuel.
"Nee, je doet altijd al vreemd sinds we hier zijn. Heeft het soms met Roos te maken dat je zo doet?" vroeg Rudy. Samuel wilde het liever niet bespreken.

Afbeelding
Rudy nam alle tijd tot dat Samuel iets ging toegeven, en ging een vuurtje aanmaken. Samuel werd er nerveus van.
"Oké, ja het ligt aan Roos! Ik heb gewoon geen zin om de hele vakantie met haar door te brengen hier." zei Samuel.
"Nou, was dat nou zo moeilijk om toe te geven?" vroeg Rudy. Samuel vond Rudy erg leuk, maar probeerde het niet te laten blijken.

Afbeelding
De volgende dag kreeg Roos schrokkend nieuws te horen.
"Zeg, Roos. Vandaag zijn je vrienden voor het laatst hier. Ze zullen vanavond weer terug gaan naar Nederland." zei de collega.
"Nee...echt waar?" vroeg Roos. Ze was hier helemaal niet blij mee.

Afbeelding
In de ochtend ging ze snel naar Rudy's vakantiehuisje toe.
"Rudy, ben je daar?" riep Roos.

Afbeelding
Terwijl ze de deur open deed stond Rudy al naast haar. Hij kwam uit het bos na een lange ochtend wandeling.
Hij kreeg meteen de deur tegen zijn gezicht aan.
"Oeps, sorry!" zei Roos die zich begon te schamen.

Afbeelding
"Wat kom je doen, Roos?" vroeg Rudy.
"Nou, ik hoorde dat jullie binnenkort gaan vertrekken weer! Maar ik wilde je nog al die tijd iets vragen." zei Roos.
"En wat wil je mij vragen?" vroeg Rudy een beetje suf. Hij was nog steeds vermoeid van het wandelen.

Afbeelding
"RUDY, TROUW MET MIJ!" schreeuwde Roos terwijl ze de ring pakte.
"Roos!" zei Rudy geschrokken.
"Alsjeblieft, ik hou zo veeeeeeel van je! Ik kan het niet laten dat je straks zonder mij vertrekt terug naar Nederland. Neem mij mee!" smeekte Roos.

Afbeelding
"Nee, Roos! NEE, ik hou niet van je! Doe die ring weg je maakt jezelf volkomen belachelijk." zei Rudy streng.
"Toe nou, alsjeblieft!" smeekte Roos.
"Nee! Roos, kappen nu!" Roos begon bijna te huilen door de harde woorden van Rudy.

Afbeelding
Rudy draaide zich om.
"Het spijt me zeer, Roos." zei hij. Roos ging verdrietig weg.
Rudy ging toen haastig naar binnen.

Afbeelding
"Nee, we vertrekken niet vanavond. We gaan NU vertrekken!" zei Rudy.
"Vanwaar die haast?" vroeg Samuel die niet wist wat er buiten zich had afgespeeld.
"Je had gelijk, Roos is nu te ver gegaan. Ze had me net zojuist een huwelijksaanzoek gedaan!" zei Rudy. Samuel schrok ervan, en begreep het meteen.
"Pak snel je koffer!"
Rudy en Samuel gingen snel hun koffers inpakken terwijl Roos buiten stond te huilen.

--------------
Morgen weer een update!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Oewh, blauwtje x3
Oke, dat was niet aardig, maar ik vond het best komisch xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Niet lang daarna vertrokken Samuel en Rudy om terug te gaan naar Nederland.
"Rudy, wacht even!" riep Roos. Rudy liep door alsof hij het niet hoorde.

Afbeelding
"Rudy het spijt me zo ontzettend van vanmorgen, laat het mij goed maken!" smeekte Roos.
"Dat had je eerder moeten bedenken, je bent nog steeds even raar als vroeger." zei Rudy.
"Kom je dan alsjeblieft gauw terug? Ik voel me zo alleen hier!" Rudy moest zuchten.
"Er komen wel nieuwe vrienden voor je, dag Roos!"

Afbeelding
Roos ging jammerend terug terwijl Samuel en Rudy vertrokken. Ze wilt ook het liefst naar Nederland komen...
"Ooit kom ik wel..." zei Roos.

Afbeelding
Later die dag kwam Jackson thuis van zijn werk.
"Pap, mam heeft een uitnodiging gekregen!" zei Rik.
"Wat voor uitnodiging?" vroeg Jackson.
"Oh, niets bijzonders. Ik heb blijkbaar een prijs gewonnen en ze vroegen of ik eind deze week naar hun toe kon komen. Een soort bedrijf dat gratis vakanties weggeeft aan vrouwen voor een goed doel. Ze hadden vanmorgen gebeld." vertelde Kim.

Afbeelding
"Oh, en ga je dan?" vroeg Jackson.
"Nee, tuurlijk niet. Ik ga helemaal niet. Wij hebben een huwelijk te voltooien, weet je nog?" zei Kim.
"Ik had het wel geweten hoor, lekker op vakantie gaan." zei Rik die zijn moeder niet begreep.

Afbeelding
Eind van de middag kwamen Rudy en Samuel weer thuis.
"Wat een vakantie zeg...Ben blij dat we van Roos eindelijk af zijn." zei Samuel.

Afbeelding
"Wil je mij iets nu eerlijk gaan antwoorden?" vroeg Rudy.
"Stel maar." zei Samuel.
"Wat is nou de echte reden dat je Roos niet mocht?" vroeg Rudy. Samuel werd verbaasd.
"Dat had ik je toch al gezegd, gewoon...vervelend!" Rudy moest bijna lachen door Samuel.
"Ik geloof je niet, je houdt iets voor mij achter." Rudy ging op een manier spreken dat Samuel wel MOEST toegeven.

Afbeelding
"Oké, het is omdat ze gewoon vervelend was en ik ben verliefd op je en..." Samuel had zich versproken en deed de handen voor zijn mond.
"Wat zei je daar?" vroeg Rudy.
Samuel stond op en rende de kamer uit.

Afbeelding
"Samuel wacht nou even!" riep Rudy. Samuel bleef staan. Nu had hij toegegeven dat die homo was. Nu zal Rudy hem zeker eruit gooien.
"Samuel, ik vind jou ook erg aantrekkelijk. Waarom denk je dat ik niet met Roos wou?" vroeg Rudy.
"Dus jij bent homo?" vroeg Samuel verbaasd.

Afbeelding
"Wil je een duidelijk antwoord?" vroeg Rudy. Samuel knikte langzaam.
Rudy begon toen te zoenen met Samuel. Samuel's eerste kus!
"Ik heb je al die tijd leuk gevonden." fluisterde Rudy in Samuel's oor.

Afbeelding
Priya ging in de nacht naar Wax's kantoor. Omdat hij niet thuis kwam.

Afbeelding
"Wax, ben je hier?" riep Priya.
Helaas was er niemand op kantoor. Priya keek goed rond en ging toen naar het bureau lopen of daar wat notities stonden.

Afbeelding
Maar helaas heeft ze niets kunnen vinden.
"Waar zit dat man toch..." vroeg Priya zich af. Ze wist dat Wax iets van plan was, maar ze wist niet wat. Uiteindelijk ging ze weer terug naar huis.

Afbeelding
Ondertussen kwam Uzlem bij Gina op bezoek.
"Wat doe jij nog zo laat hier?" vroeg Gina.
"Gina, ik moet je iets belangrijks vertellen, het duurt maar even." zei Uzlem. Gina moest zuchten, ze had er eigenlijk geen zin in. Maar liet het uiteindelijk toe.
"Oké, wat wil je vertellen?" vroeg Gina.

Afbeelding
"Het is heel moeilijk om ergens te beginnen..." zei Uzlem.
"Ja dat zal wel, je krijgt zeker minder salaris?" vroeg Gina.
"Het gaat om Hans..." zei Uzlem. Ze was bang voor Gina's reactie.

----------
Morgen een nieuwe update!
Simsfreak

Yay voor Samuel :D
En ja idd, ik ben sowieso benieuwd wie er op Wax' uitnodiging ingaat ;o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6

Afbeelding

Afbeelding
"Hans...Hans heeft een tumor. Het is kwaadaardig." wist Uzlem uit te brengen.
"Sorry?" zei Gina verbaasd.
"Hans heeft een tumor...Hij is helemaal niet op reis gegaan naar Engeland. Hij heeft in Limburg gezeten al die tijd. Hij moest..." Uzlem kon haar verhaal niet afmaken omdat Gina haar onderbrak.
"Jij bent echt gek, hé. Ik geloof je niet, anders had Hans het heus wel verteld aan zijn kinderen!" zei Gina kwaad.
"Dat is het nou juist hij wilde het niet dat jullie het wisten!" zei Uzlem.
"Je liegt...Hans is niet ziek!" Gina kon het maar niet begrijpen.

Afbeelding
"Gina, het is echt waar! Het spijt me echt vreselijk, maar er is nu geen tijd voor ruzie. Ze hebben hem niet kunnen helpen in Limburg. Hij heeft nog maar een maand te leven, misschien zelfs minder." vertelde Uzlem.

Afbeelding
Gina draaide zich om, de tranen begonnen te komen. Ze zei geen woord terug.
"Gina, ik weet het zelf ook nog niet zo lang. Ik wil dat we elkaar nu goed kunnen steunen in deze tijd..." zei Uzlem.
"G..ga...ga alsjeblieft weg!" zei Gina met een trillende stem. Ze kon haar tranen niet meer inhouden. Uzlem zag dat Gina het moest gaan verwerken, en liep weg zonder iets te zeggen. Zelf kon ze ook geen woord meer uitbrengen.
Gina bleef stilstaan, alsof Hans al overleden leek te zijn...Toen begon ze te huilen.

Afbeelding
De volgende dag merkte Marco dat Mariska al was vertrokken. Hij kwam in de ochtend John tegen bij de zitkamer.
"Is Mariska nu al weg? Is ze toch met die vakantie gegaan?" vroeg Marco.
"Ja, ze had er veel zin in." antwoordde John.
"Raar dat ze geen gedag zei."

Afbeelding
Marco kwam naast John zitten om te praten.
"Weet jij dan wat ze precies heeft gewonnen, en van welke organisatie dit kwam?" vroeg Marco.
"Ik heb geen idee, ze heeft het er nooit over gehad." antwoordde John. Marco vertrouwde het niet helemaal.
"Ze had toch met mij eerst moeten overleggen, het zit me niet lekker." John ging Marco wat opvrolijken.
"Achjoh, het komt zovaak voor dat vrouwen vaker winnen dan mannen. Ze komt gewoon bruin terug van haar vakantie, let maar op." zei John.

Afbeelding
Shanna en Mike gingen zwemmen. Shurlien kwam naar buiten om toe te kijken.
"Jij kan niet springen vanaf die plank!" riep Shurlien naar Shanna toe. Shanna probeerde zich er niets van aan te trekken.

Afbeelding
"Bejaarden horen aan een boek met een kop thee, en niet zo sportief te zijn. Straks breek jij je been nog." riep Shurlien.
"Houdt je mond nou eens!" zei Shanna kwaad. Shurlien was nog altijd erg vervelend bezig.

Afbeelding
Uiteindelijk durfde Shanna het water in te springen.
"Goedzo, mam!" riep Mike die in het water zat. Shurlien stond er raar van op te kijken.

Afbeelding
Shurlien ging toen weer boos naar binnen.
"Wat is er met haar aan de hand?" vroeg Mike aan Shanna.
"Ze is gewoon een beetje raar, ze doet dat al weken." zei Shanna.
"Nou, gewoon niets van aantrekken. Misschien komt ze gewoon aan geen vriendje. Dan worden sommige meisjes best een beetje gemeen." vertelde Mike.
"Wat een onzin, ik ben ook een lange tijd alleen geweest voordat ik je vader had ontmoet. Maar ik was nog altijd lief tegen andere. Nee, er speelt iets anders met haar. Ze woont hier niet zomaar, ze is iets van plan!" vertelde Shanna.

-------------
Binnenkort een nieuwe update :) Iedereen een gelukkig nieuwjaar alvast!
Simsfreak

Shurlien is echt erg bezig..
Geweldige up! :3

Jij ook een gelukkig nieuw jaar! :laugh

Laatst gewijzigd door Simsfreak op za 31 dec 2011, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie