Samuel ging boos uit de jacuzzi. Dat viel Rudy op.
"Samuel?" zei Rudy. Roos trok zich er niets van aan, die was druk bezig met staren naar Rudy.

"SAMUEL!" riep Rudy. Hij ging er ook uit om Samuel achterna te gaan.
"Hé, Rudy? Laat me niet alleen achter!" riep Roos. Rudy ging de achtervolging inzetten, hij had Samuel nog nooit zo kwaad gezien.

Maar al gauw was Rudy hem kwijt.
"Samuel!" riep Rudy.
"Hij is vast naar jullie vakantiehuisje gegaan. Zullen we doorgaan met waar we gebleven zijn?" stelde Roos voor.
"Wat denk je nou zelf, het is al aardig laat trouwens!" zei Rudy.
"Zie ik je morgen dan?" vroeg Roos.
"We zien wel, ik ga nu naar binnen. Slaap lekker!" Rudy liep weg. Roos moest zuchten, het leek erop dat Rudy haar nog steeds niet zag staan.

De volgende dag werd Shanna laat in de ochtend wakker. Ze had tot elf uur doorgeslapen. Omdat ze bijna de hele nacht lag te piekeren over Shurlien.

"Goedemorgen, schoonheid. Jij hebt lang geslapen!" zei Eric die net uit de badkamer kwam.
"Eric, we moeten iets bespreken." stelde Shanna voor. Ze klonk erg serieus, en daar schrok Eric wel een beetje van.

"Het gaat over Shurlien. Ze moet echt het huis uit, het is veelste vol hier." zei Shurlien.
"Veelste vol? Wij hebben nog twee logeerkamers vrij." zei Eric.
"Ze heeft mij laatst geslagen zelfs!" zei Shanna. Eric schrok daarvan.
"Ik ga wel binnenkort met haar praten." Eric had dit nooit verwacht van zijn dochter.
"Ik hoop echt dat zij eruit gaat, ze verpest al weken de hele sfeer in huis." zei Shanna. Eric ging haar troosten.
"Maak je geen zorgen, het gebeurd niet nog een keer."

In de middag gingen Casper en Leyla weer samenwerken. Casper coach Leyla elke dag weer tot dat ze genoeg kennis heeft om een bedrijf te runnen.
"Leyla, kom naast mij zitten en zeg wat jou opvalt." stelde Casper voor.
"Waar moet ik dan naar kijken?" vroeg Leyla.

"Naar het personeel! Hoe vind je de houding van de dame tegenover ons?" vroeg Casper.
"Ze doet het niet slecht, ze laat zien dat ze goed is in schoonmaken." zei Leyla.
"Heel goed, je leert echt snel!" zei Casper. Leyla begon ervan te blozen.

"Wat dacht je erover om samen uiteten te gaan, om het te vieren?" vroeg Casper.
"Ehm, kan dat een andere keer? Ik ben nogal moe, dus dat komt nog wel." zei Leyla. Casper vond het goed.
"Tuurlijk, neem alle tijd." zei hij.
Leyla begon te blozen door Casper. Stiekem vind ze het wel een leuke man om mee te werken.

Wax kwam laat thuis, en trof twee zeurende vrouwen op de bank. Zijn vrouw en zijn dochter.
"Ik kan het gewoon niet begrijpen waarom Leyla een eigen zaak moest beginnen, nu gaat David zeker meer aandacht aan haar besteden!" zei Tina.
Wax was verbaasd.
"Heeft een Leyla een eigen zaak?" Tina knikte.
"Het is toch belachelijk, ze heeft de hersens van een vlooi op een hoofdluis! En zo iemand begint een eigen zaak?"
"Ik heb meer last van die Mariska. Ze denkt dat ik iets te maken heb met dat gedoe van Samuel toen. Ik word er zo ziek van, van al dat gedoe." vertelde Priya.
"Ja, en ik heb juist last van Kim, die met mijn zoon weer het ongeluk instapt." zei Wax.

Wax kreeg opeens een idee, en liep weg.
"Pap, weet jij geen raad wat we tegen Leyla moeten beginnen?" riep Tina. Maar Wax luisterde niet.

Hij ging iemand op bellen...
"Hallo? Ja met Wax Veldhuizen...Ja dat is zeker lang geleden. Zeg, doe jij nog aan dat vrouwenhandel?" vroeg Wax.
Even bleef het stil, terwijl Wax zat te luisteren naar de man aan de lijn.
"Nou, ik heb wel drie vrouwen voor je die wellicht geschikt zijn. Het gaat om Mariska, Leyla en Kim." vertelde Wax.
"Ik wil spoedig dat ze alle drie van de aardbodem verdwijnen en bij jou opgesloten worden. En dan verkoop je ze maar naar een ander land toe. Ze zitten mij alle drie lastig in de familie. Leyla is een rivaal van mijn dochter, Mariska van mijn vrouw en Kim van mij." Wax ging weer luisteren wat de man te zeggen had aan de lijn.
"Ja, ik wil dat je ze alle drie binnen een week hebt. Anders zorgen we voor maatregelingen."
---------------
Vanavond weer een update!