Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 74 van 188

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Waar erger jij je aan?

dat je op de laatste middag te horen krijgt dat je de volgende dag ineens een maquette van een grieks toneelstuk decor moet maken. ben nu de doos aan het zwart verven, dan de rest nog! pffft! en ik moet ook nog een collage maken op een A1 vel, dat is mega groot, en twee schetsen voor een kostuum, voor hetzelfde stuk. EN DAT ZEGGEN ZE OP DE LAATSTE MIDDAG!

edit: dat mensen een dagboek beginnen, en nog niet eens weten wat ze gaan schrijven. ik bedoel, schrijf gewoon van te voren een verhaal, maak dan foto's en dan kan je tenminste elke dag of om de dag posten ofzo! ik ben nu zelf een verhaal aan t schrijven.
winterbaronI
Orgaandonor Orgaandonor

Re: Waar erger jij je aan?

Aan die vreselijke schietspellen van tegenwoordig (ja heren, ik ben een jongen!)
Maar ik word daar echt niet warm of koud van. Heel raar dat kinderen daar echt blij van worden
om 't te doen! Van een leuk spel wordt je toch blij van binnen? Met Call of Duty, daar wordt je toch niet blij van, van mensen neerschieten? Oh wat fijn, om mensen dood te maken! Dames en heren, waar gaat de maatschappij heen?!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie