Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 22 van 39

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Wow, Rik is ook wel heeeel snel een tiener zeg! :|

Maar het verhaal is heeeel erg leuk! Leuke verhaallijnen nog steeds. En Mariska.. wat een topwijf, zou leuk zijn als ze Samuel weer inhuis nemen, maar ik snap ook wel dat dat heel raar is voor Marco en dus heel ongemakkelijk kan worden. Ben benieuwd hoe het verder gaat! :woot
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Arme Marky ;o
En ik ben echt benieuwd hoe het met Samuel verder gaat ;o
en natuurlijk ook nog steeds met Hans ;o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6
Man met de buit Man met de buit

Dankjewel, voor vandaag dus één update:

Afbeelding

Afbeelding
Leyla en Julia hadden met elkaar afgesproken bij de kapperzaak, waar ze met elkaar gingen praten.
"Wat ga je nu doen, met David? Ga je er nog voor vechten?" vroeg Julia.
"Nee, ik ben er klaar mee. Ik wil weer mijn eigen leven oppakken." zei Leyla. Ze begon te zuchten, ze vroeg zich af hoe ze dat moest doen.

Afbeelding
Op dat moment kwam Mariska erbij.
"Dag, dames. Hoe gaat het met jullie?" vroeg Mariska, die nog steeds eigenaar was van de kapperzaak.
"Nou, het gaat wel. Ik zit na te denken wat ik wil doen aan mijn toekomst." vertelde Leyla.
"Heb jij misschien tips, schoonmoeder?" vroeg Julia aan Mariska.

Afbeelding
Mariska kwam erbij zitten.
"Nou, wat ik vaak tegen John heb gezegd, is dat je leven altijd twee wegen kent. Ga je de goede kant op of de slechte?" zei Mariska.
"Volgens mij bestaat er niet eens goed of slecht." zei Julia die een andere mening had.
"Waarom begin je niet iets voor jezelf?" zei Mariska tegen Leyla. Leyla begon na te denken.
"Hoe bedoel je, een bedrijf?" vroeg Leyla.
"Bijvoorbeeld, ik heb al heel lang deze kapperzaak, en ik werk er met alle plezier in. Ik denk wel dat jij ook iets kan beginnen." zei Mariska om Leyla beetje aan te moedigen.
"Daar zit wat in..." zei Leyla.

Afbeelding
"Denk er goed overna, je hebt toch nu alle tijd." zei Mariska.
"Bedankt, Mariska. Ik heb nu in iedergeval iets om overna te denken!" Leyla begon al wat plannen voor haar zelf te bedenken.

Afbeelding
"Sinds wanneer draag jij een pet?" vroeg Uzlem aan Hans. Hans keek geschrokken naar Uzlem.
"Ehm, sinds vandaag. Staat leuk toch?" zei hij.
"Hans, jij was altijd iemand die vond dat petjes dragen in huis niet beleefd was, en nu doe je het zelf. Wat is er met jou aan de hand? Jij doet echt vreemd de laatste tijd!" zei Uzlem.

Afbeelding
Hans wilde niets zeggen en zei dat die naar de toilet ging. Hij verliet de kamer...
Uzlem was het zat, ze wilde nu echt weten hoe het in elkaar zit. Ze liep naar de telefoon en belde de huisarts op.

Afbeelding
"Goedemiddag, u spreekt met Uzlem, ik wil graag een afspraak maken. Het liefst zo snel mogelijk." zei Uzlem. Even bleef ze stil...
"Morgen? Ja is goed, tot dan!" zei Uzlem.
Toen ze ophing zat ze diep na te denken wat ze gaat vragen aan de huisarts, ze hebben beroepsgeheim...Maar Uzlem wilde het nu echt weten. En zet geen stap opzij dit keer. Zal ze erachter komen wat Hans te verbergen heeft?

------------------------
Volgende keer weer een update :D
Simsfreak

oeeeh ben nog altijd benieuwd naar Hans ;o
en gefelicteerd! :laugh
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
lam6

Dankjewel, ik had een fijne verjaardag (H)

Afbeelding

Afbeelding
Mariska en Marco kwamen langs bij Kim. Om te kijken hoe het ging met haar.
"Willen jullie ook een kopje thee? Ik heb net klaar gezet!" zei Kim. Mariska en Marco vonden dat goed.
"Lekker, doe maar!" zei Mariska. Kim ging naar de keuken toe.

Afbeelding
Mariska en Marco waren alleen in de woonkamer gebleven.
"Ik ben trouwens langs Samuel geweest, het was niet zijn eigen idee om jou in te palmen. Tenminste, hij heeft het nooit zo bedoeld." begon Mariska opeens.
"Wat? Wat had je te zoeken bij hem?" vroeg Marco verbaasd.
"Laat me even uitpraten, het was dus niet zijn idee, maar die van Priya. Zij wilde ons weer te grazen nemen, Marco." Marco werd er stil van.
"Dit moet stoppen, Marco. Dat mens zit ons de hele tijd zwart te maken of ze probeert weer iets aan te richten. Samuel is ook net zo goed slachtoffer geworden van haar praktijken!" zei Mariska.

Afbeelding
"De thee is klaar!" riep Kim vanuit de keuken.
Mariska en Marco stonden op om er heen te lopen.
"Mariska, ik heb liever dat je Priya nou niet gaat opzoeken, je weet dat ze de vrouw is van Wax. Je moet geen vinger uitsteken naar hun, of je bent binnen een tijd dood." zei Marco. Mariska wist dat, want Marco's eerste vrouw, Sandra, was door hun ook om het leven gekomen. Mariska begon zich opeens wat te realiseren.
"Weet je nog dat er een sluipschutter was, bij ons? Die Jessica dood had geschoten." zei Mariska.
"Ja, wat is er dan?" vroeg Marco.
"Nou, niet lang daarvoor had ik ruzie met Priya, en was ze gevallen van de trap terwijl ze zwanger was...Zou het niet dat...Je weet wat ik bedoel." zei Mariska.
Nu Marco begon na te denken, realiseerde hij zich dat Mariska best eens gelijk kon hebben.
"Mijn god, nu je het zegt...Begint het kwartje te vallen. Het zal heel goed kunnen dat Wax en Priya op wraak uit waren, maar waarom hebben ze ons daarna niet nog eens lastig gevallen?" zei Marco. Mariska had geen zekerheid daarover.
"Misschien besloten ze het rustig aan te doen...Ik heb geen idee!"

Afbeelding
Rudy en Samuel hielden een gezellige middag. Ze zaten naar een soapserie te kijken.
"Bah, ik vind soaps helemaal niets." zei Rudy.
"Waarom niet?" vroeg Samuel.
"Het is allemaal het zelfde, die gaat weer met die, en ze krijgen veel kinderen en er lopen vaak gekken rond." vertelde Rudy.
"Voor een soaphater heb je best veel kennis." zei Samuel.

Afbeelding
De soap was bijna afgelopen. Rudy gaapte.
"Boring, is er geen leuke muziek bezig?" vroeg hij. Rudy begon te zappen naar MTV.

Afbeelding
Rudy hoorde een leuke nummer en begon erop te dansen. Hij ging helemaal los.
Samuel zat naar hem te kijken, vooral naar Rudy's kont...

------------------
Vanavond weer een update :)
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Rudy draaide zich om naar Samuel tijdens het dansen.
"Is er soms iets?" vroeg hij. Samuel schrok maar liet het niet merken.
"Nee, niets hoor. Ik wist gewoon niet dat je van muziek hield." zei Samuel als smoes. Rudy moest lachen.
"Ik ben niet zo saaie, hoor. Geef mij maar veel muziek!"

Afbeelding
Ondertussen zat Leyla voor haar uit te kijken. Naar een nep bloem die ze vroeger kreeg van David. Het blijven mooie dingen om te onthouden, de tijd dat ze samen met hem was.
Ze zat ook te denken wat Mariska haar voorstelde, om iets voor haar zelf te beginnen.

Afbeelding
Ze belde een bedrijf op die daar over ging, en vroeg wat enkele informatie.
"Wat zijn mijn kansen om een bedrijf te beginnen?" vroeg ze.
"Nou, je moet sowieso veel geld ervoor hebben, en je moet weten wat je doelgroep is." vertelde de man aan de lijn. En zo bleef het een halfuur doorgaan. Leyla werd er moe van, en hing uiteindelijk op. Ze wist niet dat er zoveel bij kwam kijken, ze was wat aardig toe aan advies. Misschien kon Mariska haar wat tips geven?

Afbeelding
"Eric, kan Shurlien niet ergens anders wonen? Ik erger mij dood aan haar!" zei Shanna gestrest.
Eric kwam naar haar toe lopen.
"Wat doet ze dan allemaal, ik dacht dat alles nu wel goed kon worden?" zei Eric.

Afbeelding
"Ze helpt nooit mee met afwassen, ze doet haar kleren niet mee met de was. Ze doet helemaal niets aan haar kamer schoon te houden. Ik vind het een schande! Het was wel de kamer van Jessica voordat zij met haar reet erbij ging zitten." vertelde Shanna kwaad.
"Maak je geen zorgen, Shurlien gaat wel veranderen. Je moet haar de tijd geven, dat is alles!" zei Eric tegen zijn vrouw.
"Je onderschat haar, ze is iets van plan en dat weet ik gewoon. Ook al ben ik niet haar moeder, ik heb wel mensenkennis. Ze is ergens op uit!" zei Shanna.

Afbeelding
Eric gaf zijn vrouw een omhelzing.
"Jij moet je wat meer rustig houden. Zal ik jou vanmiddag eens even verwennen? Laten we naar een café gaan waar jij altijd heen ging als je boos was. Daar was je altijd weer zo vrolijk." stelde Eric voor.
"Aah, je weet mij altijd weer te raken. Tuurlijk, dan pak ik even mijn jas en dan gaan we!" zei Shanna die wat vrolijker werd.

Afbeelding
Uzlem was bij de dokter aangekomen. De huisarts was een vrouw, dat ze niet had verwacht.
"Je ziet niet vaak vrouwen die als huisarts werken." zei Uzlem.
"Nou, het is nu de moderne tijd. Zeg het eens, wat kan ik voor u doen?" vroeg de huisarts.
"Ik mankeer niets, ik kom vragen wat mijn man heeft, zijn naam is Hans. Hij is ook een patiënte van u." vertelde Uzlem.

Afbeelding
"Het spijt mij, Uzlem. Maar ik mag niet zomaar informatie doorgeven over mijn patiënten, ik heb beroepsgeheim. Als u het wilt weten zal hij het u zelf moeten vertellen." vertelde de huisarts. Uzlem gaf het echter niet op.
"Dat is het nou juist, hij verteld mij niets!" zei Uzlem.
"Niets? Dat zal die toch wel moeten doen, hij is ook niet naar het ziekenhuis geweest voor een afspraak?" vroeg de huisarts.
"Nee? Wat is er aan de hand? Alsjeblieft, u moet het mij vertellen!" smeekte Uzlem.
"Ik kan dat echt niet doen, mevrouw." Uzlem begon ongeduldig te worden.

Afbeelding
"Weet u niet hoe vervelend dit is, er speelt iets, dat weet ik zeker. Hans verbergt het voor mij, maar ik kan er niet meer tegen!" zei Uzlem.
"Nogmaals, het is een zaak aan hem, niet aan mij, maar aangezien hij hier geen enkele moeite voor doet, wil ik hem graag vragen spoedig contact op te nemen met het ziekenhuis!" zei de huisarts.
"Ik word hier zo moe van, vertel het mij nou! Ik kan helpen, echt waar. Ik ben zijn vriendin, ik kan hem dan helpen naar het ziekenhuis te gaan! En ik vertel het niemand door, echt niet!" zei Uzlem in de hoop dat de huisarts het ging vertellen.

Afbeelding
"Zucht, vooruit dan. Omdat u het zo graag wilt horen, maar denk eraan: Ik vertrouw erop dat u hem snel kan overhalen om geholpen te worden, want het is echt ernstig." zei de huisarts. Uzlem schrok ervan, ze hield haar hart vast.
"Uw man...Heeft een tumor, een kwaadaardige. Hij moet zo spoedig mogelijk geholpen worden, anders is zijn leven voorbij." Uzlem wist niet wat ze hoorde...

-------------------
Volgende keer een nieuwe update!
Simsfreak

Dan ga ik toch maar pp'en x]
Echt zo spannend met Hans :o
(ik heb het echt altijd over hem he? x])
lam6

Dankjewel, voor de reacties :D
Ik doe mijn best, haha. Het is soms best een hoop werk als je een soap maakt met de sims. Veel verhaallijnen, personages enzo. Maar ik doe het met plezier en daar gaat het om :)
En inderdaad, dat met Hans gaat een zware tijd worden.

Maar ook weet ik weer achteraf dat dit voor sommige een zeer heftig verhaallijn gaat worden, en daar heb ik rekening mee gehouden. Waarom en hoe zul je in de volgende updates merken. Het blijft een soap hé :p TE heftig zult het nooit worden.
En ik heb ook al plannen voor seizoen 6, want de cliffhanger van seizoen 5 komt al wat dichterbij, maar is er nog niet :P

@ Rita, vallen ze vaak tegen dan, de cliffhangers? :P

Laatst gewijzigd door lam6 op ma 21 nov 2011, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

@Simsfreak: grrr steel me tekst niet....
__
Lam ik vind dat je het awesome doet ;) je upt lekker veel en bijna altijd cliffhangers wat weer niet zo awesome is ...
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Wow spannend! Sneu voor Hans, dat wel, maar hoe kan zijn haar uitvallen als hij niet eens naar het ziekenhuis is geweest? Het haar valt namelijk niet uit door de tumor, maar door de behandeling tegen de tumor en als hij die niet heeft gehad.. :P
Afbeelding
lam6

Afbeelding

Afbeelding
"Rik, maak jij je huiswerk wel op tijd af?" vroeg Kim aan haar zoon.
"Mam, ik ben net thuis van school, mag ik even lekker ontspannen?" vroeg Rik vermoeid.
"Ik wil alleen maar dat jij goede cijfers gaat halen, je wilt toch niet zakken dit jaar?"
Rik werd aardig moe van zijn moeder.

Afbeelding
"Je docent belde vanmorgen om mij te vertellen dat jij niet goed genoeg je best doet. Dus is het mijn taak om jou erop aan te wijzen." vertelde Kim.

Afbeelding
"Anders is het een week huisarrest." zei Kim.
"Oké, ik ga al mijn best doen! Tjonge, mag niet eens even gaan liggen ofzo." klaagde Rik.
"Je doet het zelf, nou kom op. Maak je huiswerk!" zei Kim streng. Kim deed haar best om een goede moeder te zijn voor Rik. Hoewel Rik zich begon te ergeren, zal die het later vast begrijpen allemaal als die ouder is.

Afbeelding
Priya ging shoppen. Ze bekeek wat ze graag in de winter wilt aantrekken.

Afbeelding
Opeens zag ze een bekende zitten: Mariska. Priya wilde haar eigenlijk ontwijken, maar had ook best zin om haar even uit te horen in verband met Samuel.
Dus ze liep naar haar toe.

Afbeelding
Priya kwam erbij zitten, en Mariska zag dat.
"Maar nee, wie hebben we daar. Denk je dat je alle ratten uit je huis hebt verjaagd, kom je ze weer tegen in de stad." zei Mariska.
"Nou, ook een goede dag, Mariska!" zei Priya.
"Even ter informatie, jouw plan is mislukt." zei Mariska. Priya deed alsof ze verbaasd was.
"Welke plan?"

Afbeelding
"Samuel is uit huis gezet door Marco, de arme jongen, want het was niet volledig zijn idee." vertelde Mariska.
"Echt waar? Wie is Samuel dan? Moet ik hem kennen?" zei Priya.
"Hou je niet voor het domme, ik ken je trucjes al langer dan vandaag." zei Mariska.
"Zozo, ken je me dan zo goed? Mariska, die tijd hebben we toch gehad." zei Priya om te plagen.

Afbeelding
"Inderdaad, die hebben we gehad. Dus nu ook." zei Mariska die op ging staan en weg liep.
Priya bleef boos achter, maar hield zich goed in om niets te laten merken.

Afbeelding
Uzlem kwam thuis.
"Hans, jij hebt mij een hoop uit te leggen..."

--------------------------
Vrijdag komt er weer een update omdat ik morgen even een dagje foto's ga maken voor zlzr om verder te gaan :P De updates komen uiteraard daarna.
lam6

Afbeelding

Afbeelding
Hans ging Uzlem ontwijken.
"Waarom heb je niet verteld dat je ziek bent?" vroeg Uzlem.
"Ziek?" vroeg Hans die al bijna begon te zweten.
"Ziek, ja. Een TUMOR! Hoe kun je zoiets verborgen voor mij houden, en niet eens naar het ziekenhuis gegaan?" zei Uzlem. Hans wist even niets te zeggen...
"Ik dacht dat ik je kon vertrouwen..." zei Uzlem teleurgesteld.
"Ik ben wel naar het ziekenhuis gegaan, alleen ze kunnen me niet verder helpen. En daardoor heb ik haar uitval gekregen. Ik wilde je het allemaal besparen." vertelde Hans.

Afbeelding
Opeens leek het even niet goed te gaan met Hans, hij keek omlaag en moest op adem komen. Uzlem schrok ervan, beter had ze niet ruzie moeten maken.
"Oh mijn god, lieverd...gaat het?" vroeg ze bezorgd.
"Het...het gaat weer...Ik voel me moe." zei Hans.

Afbeelding
Uzlem ging hem omhelzen.
"De dokter dacht dat je niet was gegaan." zei Uzlem.
"Ik was wel gegaan, maar het gaat allemaal zo slecht..." zei Hans. Uzlem begon tranen te krijgen, ze kon het maar niet begrijpen.
"Waarom, god...Waarom moet dit nu ons overkomen? We zijn nog geen jaar samen..."
"Alsjeblieft, vertel dit niemand...." zei Hans.

Afbeelding
Julia werd gebeld door John.
"Heb je zin om vanavond af te spreken, om zeven uur bij eetcafé?" vroeg John aan de lijn.
"Tuurlijk, ik kom eraan, eerst even douchen en dan opmaken." antwoordde Julia.

Afbeelding
Ondertussen zat Shurlien af te luisteren...
"Gadver, hebben ze een date?" dacht ze.

Afbeelding
Julia ging ophangen en liep naar boven toe.
"Ik ben even douchen, als iemand belt wil je dat dan even doorgeven?" vroeg Julia.
"Tuurlijk, zal ik doen." zei Shurlien.
Julia ging naar de badkamer toe, met vol trots wou ze er top en leuk uitzien.

Afbeelding
Shurlien ging toen ook stiekem naar boven...

Afbeelding
Boven hoorde ze douche al gaan. Julia was dus al in de badkamer.
"Zozo, wat een haast..." dacht Shurlien. Ze liep langzaam naar een andere kamer en haalde daar een sleutel uit.

Afbeelding
Julia stond te zingen onder de douche, ze wist niet wat haar te wachten stond.

Afbeelding
Na een kwartier kon Julia de badkamer niet meer uit...Het was op slot gedraaid!
"Hé, wat is dit?" riep Julia. Ze kreeg de deur maar niet open... Shurlien zat stiekem zachtjes te lachen. Ze had Julia opgesloten.
"Jij gaat nu niet naar je vriendje toe..." dacht Shurlien.
Julia werd een uur later bevrijd door Mike, die de deur ging intrappen. Ze hadden allebei geen idee dat Shurlien erachter zat. Mike en Julia dachten dat de deur vanzelf op slot was gevallen.

----------------------
Volgende keer weer een update :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie