Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Geloof jij dat Tina de stalker is van Leyla?

Ja!
3
33%
Ik heb geen idee...
0
Geen stemmen
Nee, het moet iemand anders zijn.
6
67%
Totaal aantal stemmen: 9

765 berichten • Pagina 19 van 39

lam6
Man met de buit Man met de buit

Re: Zoete Lippen Zure Rimpels.

Dankjewel, daarom heb ik besloten ermee door te gaan zolang de tijd mij dat toe laat.
Het is best een heel oud verhaal al, en de personages en verhalen zijn al wat verder ontwikkeld.

Er komen weer twee heftige verhaallijnen aan, die tot een hoogtepunt komen tijdens de cliffhanger van seizoen 5.
Kwa foto's zit ik er al bijna, waarin de verhaallijnen al bezig zijn.
Ik geef wel 1 hint: We zullen helaas weer afscheid moeten nemen van één personage die eruit gaat na een aantal seizoenen trouw te zijn geweest aan dit dagboek :P Maar wie, hoe en wanneer...Dat wordt volgen! :D
Noita Dirdre
Snackventer Snackventer

Heb heel je dagboek gelezen en ben echt verslaafd. Je schrijft echt super en ik vind Gina echt geweldig met haar Ariël look (ben 20, maar de kleine zeemeermin is nog steeds mijn favoriete film) <33
Just be yourself...
Thijs
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Oke, ik heb het eindelijk allemaal gelezen dus hier komt mijn reactie :D Hahaha.
Ik vind het erg leuk om te lezen ^^ Ik had van iemand een opmerking gezien dat je moet oppassen met 'ik ging' 'hij ging' enzo. dat kan af en toe nog wat raar lezen. Maar voor de rest vind ik het tof (: lekker veel gekken & iedereen krijgt kinderen van iedereen. Kvind het geweldig :P
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Ik heb hem uitgelezen! Het is heeeel erg leuk! Er worden wel erg veel kinderen geboren en je schrijfstijl met 'gingen dit doen' 'gingen dat doen' is soms wat vervelend, maar de personage's en de verhaallijnen zijn heeeel erg leuk! Echt een topdagboek en zoals ik al eerder zei: leuk om weer even wat van de Sims 2 te zien. :wub
Afbeelding
lam6

Dankjewel, allemaal! :D Soms vraag ik me af waar al dat inspiratie vandaan komt, maarja :P Ik probeer ook wat meer op mijn schrijfstijl te letten! Hier weer een nieuwe update:

Afbeelding

Afbeelding
Ze keek naar buiten en merkte dat het vroeg in de ochtend was. Julia moest nog steeds van de schrik bij gaan komen.
"Jemig, wanneer houden die dromen eens op."

Afbeelding
Ze liep naar beneden toe naar de eerste verdieping. Het was stil in huis, blijkbaar sliep de rest nog.
Julia besloot een kopje koffie te nemen in de keuken om bij te komen.

Afbeelding
In de avond kwam Leyla naar David toe.
"Ik moet met je spreken." zei Leyla. David keek geschrokken, hij had haar niet verwacht. Maar liet haar toch maar binnen.

Afbeelding
David kneep met zijn ogen dicht terwijl die opzij ging.
"Waarom doe je dat?" vroeg Leyla.
"Ik weet niet waarom je hier bent." antwoordde David. Leyla nam een diepe zucht.
"Begrijp je het dan niet? Ik wil dat het weer word tussen ons zoals het was?"

Afbeelding
David besloot het toe te geven.
"Je begrijpt het niet, ik ben al met iemand anders en..." David kon zijn zin niet afmaken omdat Leyla hem onderbrak.
"Toch niet met die Tina, hé?" vroeg ze kwaad.
"Ehm...Jawel." zei David met moeite.
Leyla werd zo kwaad dat ze hem wilde slaan, maar ze hield zich net in op dat moment. Woede en teleurstelling gingen door haar heen.
"Hoe kon je..."

Afbeelding
"KLOOTZAK!" schreeuwde Leyla kwaad. David stond er een beetje jammerend bij.
"Laat het mij uitleggen...Het werkte toch al niet meer tussen ons. We moeten gewoon door met ons leven, ik met Tina en jij..."
"Ik met wie? Je hebt mij zojuist verlaten, sukkel! Dit keer ECHT verlaten. En weet je wat, dit is nog lang niet over! Nog lang niet!" zei Leyla boos.
Met grote stappen verliet ze het huis.

Afbeelding
Hans was vanmiddag bij de dokter geweest, er werden nog extra onderzoekjes gedaan. Maar de dokter had hem al verteld wat het mogelijk kon zijn, zodat hij zich kon voorbereiden op de grote schrik.
Hans zat bezorgd thuis nu, hij wist niet hoe hij het moest vertellen aan Uzlem.

Afbeelding
Op dat moment kwam Uzlem thuis, en ging bij Hans zitten.
"Lieverd, hoe ging het bij de dokter?" vroeg Uzlem.
"Ehm, ja het ging wel goed." zei Hans.
"Nou, vertel? Ik wil ALLES weten!"

Afbeelding
"Andere keer, ik ga nu naar bed." zei Hans die het nog niet wilde vertellen.
"Oh oké, beloof me wel dat je mij op de hoogte houdt als er iets ernstigs is?" vroeg Uzlem.
"Ja." zei Hans kortaf.
Hij ging naar bed toe. Uzlem vond dit vreemd, maar liet het maar even gaan.

Afbeelding
De volgende dag trof Shanna Shurlien aan in huis. Ze zat achter de pc een spelletje te spelen.
"Moet jij daar geen toestemming om vragen als je op bezoek bent?" vroeg Shanna.
"Ik woon nu hier, Eric vond het goed als ik hier kwam inwonen nu er toch een kamer vrij is." zei Shurlien.
Shanna werd kwaad.

Afbeelding
"De kamer van Jessica is nog altijd van Jessica! Jij zult nooit bij ons horen." zei Shanna kwaad.
"Rustig aan, omaatje. Relax, ik help je wel met afstoffen en stofzuigen hoor. Je hoeft alleen maar een beetje aardig tegen mij te doen." zei Shurlien op een gemene toon.

Afbeelding
Shurlien stond op en liep richting Shanna.
"Even voor jou: Ik doe voor NIEMAND een stap opzij. Dus als ik jou hier wilt weg hebben, dan doe ik dat." zei Shanna.
"En even informatie voor jou: ik doe OOK voor NIEMAND een stap opzij, ik heb me teveel als een buitenbeentje gedragen. Nu laat ik eens zien waar ik goed in ben. Ik zie jou nog steeds verantwoordelijk voor de dood van mijn moeder, jij mag haar leven verpest hebben. Maar de mijne blijf je van af!" zei Shurlien op een dreigende toon.

Afbeelding
Shanna bleef stil achter. Shurlien liep de kamer uit alsof het een prettige gesprek was.
"Nog een fijne dag, Shanna." zei Shurlien.
"Ik ga nog eens Jessica's...of ik bedoel MIJN kamer eens bekennen om te kijken wat er veranderd kan worden eraan. Want Jessica is DOOD." Shanna kreeg bijna tranen toen ze dat hoorde, ze kon Shurlien wel aanvliegen bijna.

----------
Volgende keer weer een nieuwe update :D
lam6

Waar je mee omgaat raak je mee besmet, zeggen ze weleens :P Shurlien en Tina zijn vriendinnen...
Er zitten wel een hoop gemene sims erin :P Valt me op:
Wax
Priya
Tina
Shurlien

Maar ook weer een hoop lieve sims :) zoals Leyla, Julia, John, Mariska, Eric, Shanna, enzo
Maar inderdaad Shurlien gaat inderdaad meer lef krijgen en ze gaat voor veel ophef zorgen in het huis van Eric en Shanna ;)
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Ik vind ze allemaal wel leuk. Priya is wel één van mijn favo's. En vet grappig dat Ayumii een fansig heeft gemaakt voor Leyla! (al heel lang geleden, maar ik zag het toen ik door het topic bladerde!
Afbeelding
lam6

Oké, haha :P Priya past prima bij Wax.

Afbeelding

Afbeelding
"Zucht, heb je het weleens zo dat je niets te doen hebt?" vroeg Mariska aan Samuel.
Samuel luisterde niet omdat hij zat te dagdromen over Marco.

Afbeelding
Mariska voelde zich erg duf en vermoeid.
"Het is lang geleden dat ik me zo heb gevoeld. Zal vast door het weer komen." zei Mariska terwijl ze omlaag keek.
Samuel realiseerde zich dat Mariska zat te praten.
"Sorry, wat zei je?" vroeg hij.

Afbeelding
"Luister jij eigenlijk wel? Ben je verliefd ofzo, dat je de hele dag zit te dromen?" zei Mariska. Samuel keek geschrokken naar haar, bang dat ze hem begon door te krijgen.
"Nee, tuurlijk niet! Ik zat aan mijn...Chihuahua te denken." zei Samuel.
"Ik wist niet dat je een hondje had?" vroeg Mariska.

Afbeelding
Samuel stond op en wilde weglopen.
"Dan weet je dat nu..." zei hij kortaf. Mariska stond op en hield hem tegen.
"Wacht nou even, je zit hier al maanden maar je verteld echt weinig over jezelf." zei Mariska. Samuel wilde er niet verder op ingaan.
"Alles wat je van mij moet weten staat op mijn CV." zei hij. Samuel liep de kamer uit.
Mariska vond het vreemd, ze voelde dat hij iets te verbergen had.

Afbeelding
Leyla kwam boos op bezoek bij Tina.
"Moest je weer zo nodig David hebben?" vroeg Leyla. Tina besefte dat Leyla haar door had, en ze begon nep te huilen.
"Het spijt me zo vreselijk, Leyla. Ik wilde je nooit pijn doen..."
"Kap met dat toneel van je, je vind dit heerlijk!" zei Leyla.

Afbeelding
Ze liepen richting de kleine keuken.
"Oké, wat moet je nou? Ja, Leyla. Hij is van mij! David en ik houden van elkaar en jij hebt geen enkel rol meer in zijn leven!" zei Tina op een groffe toon.
"Jij denkt dat je gewonnen hebt, maar wat David en ik hebben is bijzonder en dat gaat niet zomaar weg." vertelde Leyla om Tina iets duidelijk te maken.
"HADDEN, zul je bedoelen? Accepteer nou eens dat David niet de man voor jou is! Ik denk zelfs, dat als jij zo doorgaat, geen enkel man op de wereld nog naar jou om kijkt met je zielige triestige namaak figuur!" zei Tina kwaad.

Afbeelding
Op dat moment kwam Wax binnen, door het geschreeuw.
"Wat is hier in vredesnaam aan de hand? Leyla wat doe jij hier?" vroeg Wax.
"Pappa, ze valt mij aan! Ze haat mij!" zei Tina die meteen in de slachtoffer rol dook.

Afbeelding
"Jij had van David af moeten blijven, hij is MIJN man! Niet die van jou!" zei Leyla boos. Wax keek half om naar zijn dochter, die nu echt begreep dat ze een vriendje had.
"Dus daar gaat het om...Ik vond het al zo vreemd de laatste tijd met dat geheimzinnige gedoe." dacht hij.

Afbeelding
"En voor jou, Leyla. Ik EIS dat jij mijn dochter met rust laat en haar vriendje! Dat hij voor haar heeft gekozen, omdat zij tien keer knapper is dan jij, is niet haar schuld! Zijn genoeg nog andere jongens waar jij terecht kan." vertelde Wax.
"Ik vroeg helemaal niet om uw mening!" zei Leyla.
"Maar ik ben wel de vader, en één ding: Steek nog één vinger naar mijn dochter uit, en ik hak hem eraf! Duidelijk?" dreigde Wax.
Leyla was geschrokken en verliet het huis.

-------------------
Volgende keer een nieuwe update :D
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Leuke updates! :woot
Mikese schreef:Ik vind ze allemaal wel leuk. Priya is wel één van mijn favo's. En vet grappig dat Ayumii een fansig heeft gemaakt voor Leyla! (al heel lang geleden, maar ik zag het toen ik door het topic bladerde!
:$
Afbeelding
lam6

Dankjewel, haha. Ik vind het ook leuk als de sims die erin zitten fans krijgen :P Omdat het best een lange dagboek is met veel verhalen ga je op geven moment met iemand of een paar mee leven erin.
Mijn persoonlijke favoriet is Mariska :P Omdat met haar de allereerste verhaallijn begon ooit.
Mariska, Marco, Shanna, Eric en Kim zijn de enige erin die al vanaf de eerste update erin zitten :P

Dit dagboek is ooit begonnen in 2006 ergens, dus het is al best oud :P
Misschien een leuk idee om de allereerste update online te zetten hier een keer? :P Om te kijken hoe het allemaal begon? ;)
Ik ga van de week kijken of ik de foto's nog heb ervan (ik bewaar echt veel)
lam6

@ Mikese, haha :P Ik heb de foto's terug gevonden, dus dat is goed nieuws! :) Ook de teksten die daarbij horen, ga ik eens herschrijven, ik was nog echt jong en het zit vol met foutjes. Dus dat ga ik eerst aanpassen.
Zodra seizoen 5 is afgelopen, laat ik de allereerste update zien :P

Ik heb ook al plannen voor seizoen 6 trouwens ;) Maar eerst 5 afronden!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie