Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

56 berichten • Pagina 3 van 3

Ixors
Oplichter Oplichter

Re: A Wild ISBI! ~Livestream! Afgelopen 15:15~

Ik ben zo jaloers op je stad met al je leuke sims. Er is zeker geen mogelijkheid dat ik die zou kunnen downloaden? ... :$ Ik weet dat het gewoon Riverview(?) was met allemaal berrysims van andere legacys (dacht ik? :$) maar toch.. Hahaha :D
Afbeelding
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: A Wild ISBI! ~Livestream! Afgelopen 15:15~

Haha awh :D
Het kan wel hoor, maar dan zou ik volgens mij de savefile moeten uploaden... ik moet dan nog even uitzoeken hoe dat moet enzo, en ik weet ook niet zeker of dan alle sims wel meekomen en alle downloads die op hen zitten etc. etc. Maar ik ga het voor je uitzoeken! :D
Simsesther

Re: A Wild ISBI! ~Sorry :(~

Sorry dat ik al zo lang niet meer geupdate heb! :(

Ik ben van plan om weer terug te gaan naar wordpress, en dan een keer per week op een vaste dag te gaan updaten. Meningen? Vinden jullie het eigenlijk (nog) wel leuk, missen jullie dit dagboek? Of zouden jullie graag iets op dit forum zien, zo'n soort legacy of een 10G ofzo? Ik vraag ook maar gewoon wat dingen hoor. Alvast bedankt voor het reageren :D
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik mis hem wel jaa, dit is een van de leukste db's die ik ken^^
En voor de rest maakt het me niet zo heel erg uit..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsesther

Hallo iedereen,

Ik heb een mededeling die misschien niet zo leuk is. :( Ik heb besloten om wat gas terug te nemen wat betreft Sims. Ik merk nu dat ik in de zomervakantie iets te enthousiast ben geweest en teveel nieuwe projecten ben gestart, en ik kom nu echt verschrikkelijk in de knoop met alles.

Ik heb er lang over moeten nadenken, maar ik heb besloten mijn aantal dagboeken te beperken tot 1. Ik heb besloten om deze ISBI en mijn verhaal Letters in Red te stoppen en door te gaan met mijn nieuwe 10G Chimeree.

Ik vind het verschrikkelijk genant om jullie zo teleur te moeten stellen, maar ik wil er graag eerlijk over zijn. Het is gewoon allemaal iets teveel.

Ik zal zeker niet stoppen deze familie te spelen! Daarvoor vind ik ze natuurlijk veel te leuk :) Ik zal jullie misschien nog weleens updaten over de familie. Maar dat zien we allemaal nog wel, eerst ga ik me even op mijn nieuwe 10G concentreren (en op een nieuwe moderator positie die ik op een ander forum verkregen heb).

Ik wil jullie ALLEMAAL, ook al heb je maar 1 keer een reactie achtergelaten, bedanken voor het mij bijstaan in deze legacy. Echt, heel erg bedankt, jullie zijn allemaal geweldig! :)

Ik wil dit topic nu nog openlaten zodat jullie kunnen reageren, en later kan er een slotje op denk ik (:
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: A Wild ISBI! ~Mededeling.~

NEE NOG NIET OP SLOT :O
Ik vind het ook erg jammer dat je moet stoppen met deze ISBI. Ik vind ze altijd zo leuk, zeker die van jou :knuffel
Maar ik snap het helemaal dat je het druk hebt, ik heb het zelf al druk met maar één dagboek.
Ik ga je 10G sowieso volgen, en succes met het modereren :laugh (welk forum is dat trouwens? :$)
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ooooh een ISBI van Esther. So needed to follow this one <3 Laat je het weten als je weer eentje maakt? En ik ken dat, van dat je teveel wil en dat het uiteindelijk allemaal niet helemaal werkt, haha. En niks gênants aan hoor, ik snap het wel!
Afbeelding
franniewee
Mest analist Mest analist

Snap het wel, maar ik vind het toch wel jammer van Letters in Red. Dat had een veelbelovend begin... maar ja, t ís niet anders :cry
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Simsesther

Jullie zijn allemaal veel te lief weet je dat? :) En idd precies wat jij zegt Leonie, ik wilde teveel te gelijk :)

Iig, zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben ben ik de afgelopen 2 maanden een beetje afwezig geweest. Dat komt omdat ik het sims-gevoel ff helemaal kwijt was, ik had er gewoon geen zin meer in. Maar het begint nu weer een beetje te kriebelen, dus ik hoop snel te kunnen beginnen met de Hongerspelen & stuff. <3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie